MuscleMeat

Sportfood.nl verkoopt CoC grippers

hehe.. ik deed laatst mee aan een geneesmiddelenonderzoek waarbij eerst je onderarmkracht werd gemeten (was bij mij 60kg). Wel grappig als ik dan 130 had geknepen :D

• Topic Starter Topic Starter
Lol @ die beren...vind de nr 2 niet echt bijzonder (ik ben een natural first time CoC #2 close :P ), maar goed nog 1 mm en de #3 is dicht :D

Yo, goed nieuws, ik ga er ook een stel bestellen!

Ik denk dat het sowieso leuk is als we straks een thread openen met trainingstips, ervaringen en filmpjes van DBB'ers m.b.t. de grippers.

Heb trouwens begrepen dat de grippers al wel eens morgen (woensdag) binnen kunnen zijn!:eek:
Kunnen we met z'n allen eind deze week gaan knijpen.:D

Nice:D

Tjok als ik hem meester ben wel ja...dus nog ff geduld (paar weken :P )

De Captains of Crush grippers zijn binnen!
Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben

Voor degenen die nog niet betaald hebben, verzoeken we vriendelijk om de betaling alsnog over te maken op rek.nr: 41 38 25 507 t.n.v.Sportfood.nl te Grubbenvorst.

Bestellingen kunnen nog steeds geplaatst worden via:SportFood.nl voor sportvoeding

Now get crushing!:D

Zo dat is rap gedaan Bas! Kan niet wachten tot de postbode langskomt :D

De Captains of Crush grippers zijn binnen!
Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben

Voor degenen die nog niet betaald hebben, verzoeken we vriendelijk om de betaling alsnog over te maken op rek.nr: 41 38 25 507 t.n.v.Sportfood.nl te Grubbenvorst.

Bestellingen kunnen nog steeds geplaatst worden via:SportFood.nl voor sportvoeding

Now get crushing!:D

Very nice :D.

zijn der nog genoeg op voorraad ?

edit : net 1 en 2 besteld
hoe groot is de kans dat ik ze morgen al in huis heb :p ?

Laatst bewerkt:
wow ****ing vet! zie nu pas dat je ze binnen hebt.. ben benieuwd naar de verassing die erbij zit, zal morgen dan wel door de bus vallen i guess :D

Heb daarjuist de COC Trainer en NO.1 besteld. Kan niet wachten tot ik ze binnen heb.

Nog geen nieuws over die Expand your Hand bands?
Hier heb ik ook wel interesse in

idem :)

Ik heb ze (bij bestelling van 3 CoC grippers) gratis gekregen!

Klopt, we hebben ze in huis, maar door alle drukte rondom de grippers zijn we nog niet toegekomen om ze op de site te zetten.:o

Ze kosten € 14,95 per set (10 banden) en ze worden gratis meegeleverd bij bestellingen van 3 of meer grippers tegelijk.

Wil je de bands nu al bestellen, mail even naar: info@sportfood.nl ;)

Terug
Naar boven