XXL Nutrition

Sportschool Amsterdam Slotervaart/Heemstedestraat

jaapie

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
12
Binnenkort ga ik wonen in de buurt van metrostation Heemstedestraat in Amsterdam. Weet iemand een goede sportschool in de buurt hiervan?

Ik heb al gezocht, en vond Palestra, maar dat topic was oud en misschien zijn er sportscholen verdwenen/ er bij gekomen.

Dan zit je vrij dicht bij AAC Hercules, schijnt een goede hardcore sportschool te zijn. Verder zijn er bizar weinig goede sportscholen in Amsterdam. Zit zelf bij het USC, als je student bent zeer goedkoop en het is vrij compleet, maar zit dan voor jou wat verder weg.

Als je gaat studeren in Amsterdam; SVU(voor VU) of USC(HvA/UvA) zijn oké opties.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allebei. Bij het USC heb ik gesport toen ik studeerde, dit vond ik een zeer relaxte sportschool. Nu helaas te ver weg. SVU kan ik gaan kijken maar vind ik ook ver. Ik denk dat het Palestra of iets bij het olympisch stadion wordt.

STRNGR, als je het USC oké vindt, wat noem je een goede sportschool? Ik ben geen andere sportscholen met zoveel barbells en olympische schijven tegengekomen, maar ik heb ook niet goed gezocht.

Terug
Naar boven