AndroidHealthClinic

Sportschool debielen

Ik train altijd een beetje in me eigen wereldje. Blik op oneindig als je aan het rusten bent. Niemand die je komt storen.

Ben eergisteren vrijdagavond geweest. Iedereen stond in groepjes met elkaar te praten en enkele waren maar echt aan het trainen. Ga dan op café....

Ik ben zo indrukwekkend groot dat mensen mij niet eens durven aan te kijken.. laat staan aanspreken!

Als ik de sportschool binnenkom dan liggen er al rozenbladeren bij de ingang en lopen er al wat topless vrouwen om me heen met een handdoek en met een flesje water.

Ik ben zo indrukwekkend groot dat mensen mij niet eens durven aan te kijken.. laat staan aanspreken!

Als ik de sportschool binnenkom dan liggen er al rozenbladeren bij de ingang en lopen er al wat topless vrouwen om me heen met een handdoek en met een flesje water.

En die gast op mijn sportschool, die gaat dan met zn dikke harses voor die meiden staan en gaat vragen wat je gebruikt en wat je beter kan doen, etc etc... hoe groter je bent, hoe meer die tegen je aan gaat lullen en adviseren

en jij traind waar?:D

Terug
Naar boven