- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
En hij poseert altijd vrij spastisch voor de spiegels![]()
doe jij toch ook? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hij poseert altijd vrij spastisch voor de spiegels![]()
doe jij toch ook? 
we trekken het niet meer.. heb je het al in de gaten?

Yep toen ik voor het eerst een gesprek had met onze gym owner...was bijna het eerste wat hij zei als ik merk dat je gebruikt gooi ik je der uit en dat heeft hij tegen meerdere mensen gezegt best wel aso.
Ik lachen...ik wist wel beter maar ben er verder niet op in gegaan.
En idd de oude garde gebruikt ook en nog steeds maar aan de ene kant begrijp ik hem ook wel een beetje.Kijk wat hij eigenlijk daar mee zeggen wil is, ik weet dat ook hier gebruikt wordt maar ik wil het niet duidelijk kunnen zien kijk bv naar die ouwe garde sommige zijn best huge maar lopen er nooit mee te koop.(wijde tank tops ed)
En voor hem is het gewoon zijn inkomen maar de manier waarop hij dat duidelijk doet maken is wel naar idd.
En ook ik laat me kaartje stempelen hoor....wil wel 3 maanden gratis trainen winnen.
Ga toch bijna elke dag dus die 15x is zo vol.
Maar waar ga je heen dan kerel ? ik wil ook gaan maar weet nog niet waar heen bodyshape evt ?

true bro. Maar jij moet niet zo'n p*ssy worden he eerst begint het met die bingo kaarten en voordat je het weet omg!
maar ik ga volgonde jaar waarschijnlijk met mijn spulletjes richting arnhem hehe dus zit zowieso dan niet meer in deventer. Maar is nog allemaal niet zeker hoor, we zien het wel![]()
Ga dan elf kilometer verder naar het zuiden, daar kan je tenminste fatsoenlijk trainen. Geen bingokaarten, geen zeikerige k*t eigenaren of verkapte homofielen die je achtervolgen, enkel 1200+ kilo aan oude t*ring gewichten (losse schrijven) en genoeg barbells om ze eraan te hangen. Meer heb je niet nodig.

Ja![]()
Oh k*t, daar gaat mijn verkapte homofielen verhaal.

true bro. Maar jij moet niet zo'n p*ssy worden he eerst begint het met die bingo kaarten en voordat je het weet omg!
maar ik ga volgonde jaar waarschijnlijk met mijn spulletjes richting arnhem hehe dus zit zowieso dan niet meer in deventer. Maar is nog allemaal niet zeker hoor, we zien het wel![]()
Ik heb 1 sportschooldebiel in de sportschool. Echt zo hatelijk he hij kwijlt de hele boel onder en soms rijd ie express met zijn rolstoel over me tenen heen.

1:
riem op een machien dus vraag ik aan de kerel er naast of er iemand bezig is, hij zegt neen. Dus ga ik op het machien. Ik doe een setje, boekske gaan lezen, setje, boekje gaan lezen. Als ik dan terugkom zit die kerel op machien waar ik bezig was (handdoek zat er nog op) en had alle gewichten er van gedaan. Dus wijs ik hem er op dat ik bezig was en dus gaat hij aan de kant, zonder mijn gewichten terug te zetten. Dan zet ik de gewichten langs ene kant terug en blijft hij staren en heeft hij nog altijd niet door dat de gewichten er terug op moeten...
2:ik kwam ook terug naar mijn machien en nu zie ik dat er een noob gewoon op mijn handdoek is gaan zitten en een oefening zit te doen...
3:
Gisteren met een vriend. Hij had ook een handdoek op een barbell gezet, superset aan het doen met ander machien. Komt hij terug en gaat er een kerel beginnen. Dan zegt hij dat hij bezig was waarop de andere kerel zegt "sry niet gezien" en gewoon aan zijn oefening begint. :s
Vriend heeft dan terecht opgemerkt dat zijn moeder blij moest zijn geweest dat hij al een tong had :d

haha cool. Is wel wel dichtbij dan. Nouja om elke keer 11km heen en weer te gaan zuigt opzich wel hihi. Heb ook geen auto. Maar kunnen dan best wel eens samen trainen![]()

Lol fl**ker toch op, deze thread gaat over mensen zoals jij![]()

, er is ook niks overdreven aan hoe ik het hier beschrijf ..je zou hem gewoon moeten zien. Hoorde eerst al een groepje gasten praten over een iemand die moelijk naar "piklucht" stonk, nou ik was er na een tijdje wel achter wie ze bedoelden 
okey er komt af en toe 1 gozer in de gym.....ongelooflijk wat een viezerik, hij draagt een small t -shirt, doet hij dus wat overhead werk dan zie je ze DIKKE halve flubberbuik t/m navel en hij stinkt alsof ie in een dierentuin werkt waar hij de stront uit de verblijven haalt en rechtstreeks uit zijn werk naar de gym komt, maar ik vrees dat het gewoon kopkaas is. Ook staat deze gast altijd echt overdreven hard te kreunen en heeft ie zon smerige varkenskop. Echt een typetje hoor, er is ook niks overdreven aan hoe ik het hier beschrijf ..je zou hem gewoon moeten zien. Hoorde eerst al een groepje gasten praten over een iemand die moelijk naar "piklucht" stonk, nou ik was er na een tijdje wel achter wie ze bedoelden
![]()

Laat rond die periode maar even weten, bro. Voor een 'dagkaart' ben je een paar euro kwijt, dus daar hoef je het niet voor te laten. En ik kan je altijd terug brengen, moet toch die kan op
Hier een paar foto's van de gym:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/ziet-jouw-gym-eruit-158829/index2.html#post2728818

okey er komt af en toe 1 gozer in de gym.....ongelooflijk wat een viezerik, hij draagt een small t -shirt, doet hij dus wat overhead werk dan zie je ze DIKKE halve flubberbuik t/m navel en hij stinkt alsof ie in een dierentuin werkt waar hij de stront uit de verblijven haalt en rechtstreeks uit zijn werk naar de gym komt, maar ik vrees dat het gewoon kopkaas is. Ook staat deze gast altijd echt overdreven hard te kreunen en heeft ie zon smerige varkenskop. Echt een typetje hoor, er is ook niks overdreven aan hoe ik het hier beschrijf ..je zou hem gewoon moeten zien. Hoorde eerst al een groepje gasten praten over een iemand die moelijk naar "piklucht" stonk, nou ik was er na een tijdje wel achter wie ze bedoelden
![]()
![]()