Fitness Seller

Sportschool omgeving Rotterdam waar kuren kan...

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Gasten, zelf kom ik uit omgeving Rotterdam en kom graag in contact met gasten uit dezelfde omgeving die ook regelmatig kuren of momenteel in een kuur zitten en trainen op een sportschool waar ze daar niet al te moeilijk over doen. Op mijn huidige sportschool heb ik het idee dat ze dat liever niet hebben.

Probeer een IFBB gym

volges mij wil niemand dat er gekuurd word,das imo normaal dat je debielen vermijd die daar even rustig over babbelenen ff zetten in de kleedkamer.Als ik zie dat iemand loopt te blaten over AS of stoer zit te doen,kick ik hem meteen voor zijn ballen.

Beetje rare vraag. Op bijna elke sportschool zal gekuurd worden. Of versta jij daaronder dat je onder de douche elkaar spuitplekken inspecteert? Of voordat je de sauna ingaat even aan die oude man vraagt of hij je een inject kan geven?

• Topic Starter Topic Starter
volges mij wil niemand dat er gekuurd word,das imo normaal dat je debielen vermijd die daar even rustig over babbelenen ff zetten in de kleedkamer.Als ik zie dat iemand loopt te blaten over AS of stoer zit te doen,kick ik hem meteen voor zijn ballen.

Uiteraard.... Maar als je er niet over praat en gewoon normaal doet op de gym en gewoon keihard traind...dan vind ik dat ze niet moeilijk moeten doen als ze vermoeden dat je wat gebruikt.

Zijn er gasten op dit forum uit de omgeving Rotterdam?

Ik zoek een sportschool waar men niet kuurt!
Word er gefrustreerd van, die kerels groeien als kolen in een paar weken tijd.
En ik doe er maanden over om 2kg bij te winnen.
Now offens voor de kuurders, maar voor een naturel is het crap

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En ik doe er maanden een paar maanden over om 2kg bij te winnen.

Ja...dat kan ook...maar daar gaat het hier even niet over :)

Gasten, zelf kom ik uit omgeving Rotterdam en kom graag in contact met gasten uit dezelfde omgeving die ook regelmatig kuren of momenteel in een kuur zitten en trainen op een sportschool waar ze daar niet al te moeilijk over doen. Op mijn huidige sportschool heb ik het idee dat ze dat liever niet hebben.

Dan praat je er toch niet over in je huidige gym?
Ook al is het overduidelijk, dan blijf je het beledigend ontkennen:)

Prima, dan kom ik zaterdag een spuit testE zetten in de kleedkamer, vechten we het daarna meteen uit!!!:mad:

Zodra je gebruikers leert kennen die je genoeg vertrouwen om je daadwerkelijk te vertellen dát ze gebruiken, zul je met deze mensen ook buiten de sportschool contact hebben. Spreek er op zulke momenten met ze over.

Sportscholen waar openlijk over AAS gesproken en-of gebruikt wordt moeten IMO gesloten worden. Het is hetzelfde als Moskeeën waarin openlijk gepredikt wordt over ' Het alleen aan geld denkende westeuropa ' , ' de slechte christenen ' of de ' minderwaardige vrouw '. Onwetende zielen zullen denken dat het normaalste zaak van de wereld is. Hier gaat het vaak fout..

En ik doe er maanden over om 2kg bij te winnen.

Neem nu als je cycle't op Test P,Tren Ace,Mast P, T3 & Eca.
Met een voedings schema +/-100 Calorieen op overschot.
Is het mogelijk om effectief droger te worden op deze cycle?
Vet percentage nu 11%
Met 2x35min Low Intens cardio op rustdagen...

Thx!
:rolleyes:

Zodra je gebruikers leert kennen die je genoeg vertrouwen om je daadwerkelijk te vertellen dát ze gebruiken, zul je met deze mensen ook buiten de sportschool contact hebben. Spreek er op zulke momenten met ze over.

Sportscholen waar openlijk over AAS gesproken en-of gebruikt wordt moeten IMO gesloten worden. Het is hetzelfde als Moskeeën waarin openlijk gepredikt wordt over ' Het alleen aan geld denkende westeuropa ' , ' de slechte christenen ' of de ' minderwaardige vrouw '. Onwetende zielen zullen denken dat het normaalste zaak van de wereld is. Hier gaat het vaak fout..

Hmm, hier is overna gedacht:)

Ja, ken wel een plaats in Rotterdam, pm maar ;)

Bij ons op de sportschool word echt open en bloot over kuren en AS gepraat. Echt niet normaal soms haha. Maar niet in Rotterdam helaas ;)

Hier scholen ze samen:

http://buffalobill10.hyves.nl/

Dan praat je er toch niet over in je huidige gym?
Ook al is het overduidelijk, dan blijf je het beledigend ontkennen:)

Prima, dan kom ik zaterdag een spuit testE zetten in de kleedkamer, vechten we het daarna meteen uit!!!:mad:

uhh ok? hoe laat?

Atlantis in Vlaardingen?

Kom uit Rotterdam en heb hoop sportscholen en fitness centra gezien hier in de buurt. Zou het willen omdraaien en zeggen dat ik er geen kan verzinnen waar alleen maar naturals rondlopen. Overigens geldt dat wel zo'n beetje voor iedere grote stad.

Terug
Naar boven