AndroidHealthClinic

Sportschool omgeving Rotterdam waar kuren kan...

grote of kleine steden, de gyms met enkel naturals zijn uiterst zeldzaam geworden.
Nu ja, als het gasten zijn die oud genoeg zijn, kan het mij niet schelen, iedereen doet het tenslotte op de manier die hij wil, maar ik vind het wel jammer dat er ook al gyms zijn waar er jongens van 16/17j aan de juice zitten, en dat er daar niet tegen opgetreden wordt, zelfs als het overduidelijk opvalt
Bij ons is als het er voorvalt, gebruik uiterst gering, komt ook omdat onze uitbater lange tijd er geen promotie voor gemaakt heeft dat je er hardcore kon trainen ook, is maar nu, dat hij ziet dat hij door zijn oplettendheid een natural publiek aangetrokken heeft en nog bijkrijgt, dat hij de krachttrainingsafdeling gaat uitbreiden ook

Ik zoek een sportschool waar men niet kuurt!
Word er gefrustreerd van, die kerels groeien als kolen in een paar weken tijd.
En ik doe er maanden over om 2kg bij te winnen.
Now offens voor de kuurders, maar voor een naturel is het crap
Idd zeker de laatste maand bij mijn gym. Gasten die het hele jaar bijna stil staan komen ineens kilo's aan, niet normaal meer. Meer dan de helft zit aan de juice. Werd onlangs zelf benaderd of ik gebruikte of dat in de toekomst wilde proberen.

in mijn vorige gym, dan nog een stedelijk sportcentrum was het ook zo, er waren daar marokkanen die jongens van 16/17j aanspraken om anabolen te kopen

Idd zeker de laatste maand bij mijn gym. Gasten die het hele jaar bijna stil staan komen ineens kilo's aan, niet normaal meer. Meer dan de helft zit aan de juice. Werd onlangs zelf benaderd of ik gebruikte of dat in de toekomst wilde proberen.

En twee maanden later zijn ze de kilos weer kwijt en zie je ze niet meer tot de volgende zomer.

duidelijk ben je geen bodybuilder, die zijn te egoistisch om zich druk te maken over wat de school wel niet vind van zn kuurgedrag

@ rusher,
neem het me niet kwalijk, is zeker niet bedoeld op afkomst op zich, maar in die gym is 70% allohtoon, vandaar, ik zei het gewoon realistisch op de personen die het deden

Terug
Naar boven