Fitness Seller

Sportschool voor 15 jarige

Martyw

Novice
Waardering
0
Hey ik ben martijn 15 jaar oud 1,83 en 85 kilo

Ik heb altijd gewoon thuis getraint maar ik wil het nu uitbreiden dus ik zocht sportscholen hiero in amsterdam maar die lullos willen allemaal dat je 18 bent om te beginnen.
En als je dan naar vroeger kijkt kon je al vanaf je 12e of zo naar sportschool.
Dus mijn vraag..Weet iemand nog een sportschool in amsterdam waar je gewoon naartoe kan op je 15e ( en het kan volgens mij wel in buitenveldert en zo maar ik woon in hartje amsterdam de jordaan dus is beetje ver in oost en zo maja )

Alvast bdnkt,

Martijn

Inderdaad wel een beetje raar. Snap wel dat ze hierin voorzichtig zijn maar met de juiste begeleiding zou er niet aan de hand moeten zijn.

pfff wat een gezeik daar, hier mag je al met je 12de beginnen. Ik hoor ook vaak dat je in de randstad bij de meeste gyms geen supersets mag doen....
Heb ik het toch goed hier in het zuiden :P

zeker met jou status vind ik het achterlijk.

ook niet als je verantwoording voor je zelf neemt.
bij ons in rotterdam kan het gewoon hoor alleen je ouders moeten de verantwoording dragen.

En bij Ed v Amsterdam z'n nieuwe school ?
Neem aan dat hij wel weet dat mensen vroeg willen beginnen en dat hij daar ook wel de passende begeleiding voor heeft !
vooral met jou lengte/gewicht moet het niet zo'n probleem zijn imo

Suc6 !!

pfff wat een gezeik daar, hier mag je al met je 12de beginnen. Ik hoor ook vaak dat je in de randstad bij de meeste gyms geen supersets mag doen....

Wat is dat voor rare regel? ???
Bij supersets doe je toch gewoon twee setjes van verschillende oefeningen achter elkaar. Dan mag je ze dus wel apart doen maar niet samen???

18 om te beginnen? :eek: triest zeg

lol wat een retarded regeltjes allemaal :P waar ik ga mag je enkel geen eigen drank meebrengen voor de rest doe je maar :D
Halters laten vallen ( rubberen schijven ), tanktops, wat roepen etc mag allemaal :bow:

• Topic Starter Topic Starter
sportschool

Ja vroeger kon je ook gewoon vanaf je 12e of so trainen maar we gaan soms ook wel met sgool naar son gym maar dan mogen we geen dumbbells en halters doen maar alleen op machines en dan niet meer dan 20 kilo op.
Tis egt mongolies geworde en die van ed ja is beetje ver maah kga nog wel kijke

sportschool

Nee ik zei vroeger omdat mn vader ook gewoon vanaf zn 11e of 12e met vrienden ging trainen in de sportschool.

Bij supersets doe je toch gewoon twee setjes van verschillende oefeningen achter elkaar. Dan mag je ze dus wel apart doen maar niet samen???

dat heb nooit gehoord. Maar als ze het doen, dan doen ze het denk ik zodat het minder druk wordt en minder appraten bezet zijn. Want die gyms zullen waarschijnlijk ook echt vol zijn met mensen.

x

e maar maniac ik heb em gedwonload maar dat is ook niet normaal hoor die kinderen 6 jaar of 7 of zo en dan al krachttraining

Haha waar bemoeien ze zich uberhaupt mee zeg. Moet niet gekker worden ergens voor betalen en dan zo'n pipo die ff mij gaat komen vertellen wat ik moet doen in men training, zou er eens hartelijk mee lachen en dan keihard verder supersetten (ook al doe ik het zelf zelden :D). Sommige sportscholen nemen dat 'scholen' iets te letterlijk blijkbaar.

Bij ons is het zo, ben je jonger dan 16 dan mag je 1 keer in de week trainen in een andere zaal. In deze zaal staan de wat 'oudere' en versleten toestellen en er liggen wat lompe dubbels! Iedere woensdag trainen ze dan onder begeleiding van een instructeur. Ben je 16 dan mag je in de 'grote' zaal en daar fitnessen de echte jongens :P

bij mij inde sportschool hebben ze 2 a 3 keer in de week een soort circuittraining voor kinderen. het is nu een groepje van 4 of 5 kindjes ( lager school leeftijd jaar of 11 schat ik ) en die trainen onder begeleiding van een instructeur. Het zijn wel dikke kinderen dus je weet meteen waarom ze er zijn. Ik vraag me dan af waarom de ouders die kinderen niet op voetbal of gym of zoiets doen..
trouwens wel leuk om te zien hoe ze trainen.. zeuren aan de instructeur voor de leuke machines enzo.. en ze willen altijd naar de dumbbells... hahaha:D
Het stoort mij niet, weer wat leven in de sportschool

Bij ons kan je gewoon vanaf 15, maar haarlem is te ver denk 'k :p

Terug
Naar boven