Fitness Seller

Sportschool zegt dat creatine niet nodig is.

ronnym1

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
22
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
15%
Ik wil creatine gaan gebruiken en heb dit met een van de medewerkers van mijn sportschool besproken.
Die kerel vertelde me dat ik dat niet nodig heb omdat ik nog jong ( 31 )ben en zelf genoeg creatine aanmaak. Hij gaf ook aan dat als je voeding in orde is dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt.

Zelf heb ik nog nooit creatine gebruikt en wilde nu eens zien wat het zou doen met me.

Wat is jullie mening hierover??

Gr. Ron

Ik wil creatine gaan gebruiken en heb dit met een van de medewerkers van mijn sportschool besproken.
Die kerel vertelde me dat ik dat niet nodig heb omdat ik nog jong ( 31 )ben en zelf genoeg creatine aanmaak. Hij gaf ook aan dat als je voeding in orde is dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt.

Zelf heb ik nog nooit creatine gebruikt en wilde nu eens zien wat het zou doen met me.

Wat is jullie mening hierover??

Gr. Ron

wie is het geweest? Echt weer een onzin verhaal :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
je kent hem wel Sven.
Btw train je nog ik zie je haast niet

Niet iedereen reageert even goed op creatine, probeer het eens. Bij mij werkt het super, laadfase en onderhoudsfase en ik bank dan echt 15 kg meer!

d

Lol jong bent en creatine aanmaakt :roflol: nou aangezien je nog zo jong bent kerel...vreet elke dag maar een kilo biefstuk weg dan om aan je 5gr creatine te komen :roflol:

Doodziek wordt je van die kneuzen op een sportschool. Hup spuit erin en niet huilen.

Om de maximale hoeveelheid creatine binnen te krijgen moet je volgensmij 10kg vlees per dag eten ofzo dus het is onzin dat je met de juiste voeding "alles" binnen krijgt.

Als bodybuilder heb nu eenmaal extra voedingstoffen nodig!

Lang leve de instructeurs. Sjezus..

lol weet die kerel wel wat creatine is?

hahaha ik zal 't hem vragen.
ik ga het gewoon proberen.
ff kijken wat het doet.
thanks

dat het niet nodig is, ga ik akkoord mee. maar het is ook niet schadelijk ofzo, dus waarom niet.
zijn uitleg lijkt eerder over testosteron te gaan ofzo ???

ja volgens mij kan het inderdaad ook geen kwaad om creatine te gebruiken. Zelf vegetariers doen het om zo de voedingsstoffen van vlees binnen te kunne krijgen. Ik las zelf ergens dat zo 1 portie creatine gelijk stond met 5 biefstukken :)

ik groei nog steeds in kracht
waarschijnlijk bedoelde daarom dat ik het niet nodig heb

dat het niet nodig is, ga ik akkoord mee. maar het is ook niet schadelijk ofzo, dus waarom niet.
zijn uitleg lijkt eerder over testosteron te gaan ofzo ???

ja volgens mij kan het inderdaad ook geen kwaad om creatine te gebruiken. Zelf vegetariers doen het om zo de voedingsstoffen van vlees binnen te kunne krijgen. Ik las zelf ergens dat zo 1 portie creatine gelijk stond met 5 biefstukken :)

1 kilo biefstuk is 5 g creatine heb ik eens ergens gelezen

Dat van je leeftijd is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Volgens mij associeert hij creatine met as.

Creatine werkt zeker wel maar dan moet de rest ook in orde zijn.
Zoals
-voeding
-training
-rust
-weekends niet te veel alcohol alcohol werkt creatine tegen.

Voeding en training is in orde.
Alcohol gebruik ik heel erg weinig. 1 keer in 6 weken een paar glazen whiskey.
Rusten doe ik ook.

klinkt net zo stom als die idioot die mij vandaag zei dat ik lichter moest squaten.

Lol jong bent en creatine aanmaakt :roflol: nou aangezien je nog zo jong bent kerel...vreet elke dag maar een kilo biefstuk weg dan om aan je 5gr creatine te komen :roflol:

Doodziek wordt je van die kneuzen op een sportschool. Hup spuit erin en niet huilen.

True

Terug
Naar boven