JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb twee verschillende merken creatine geprobeerd en ik merkte bij beide 0,0 verschil. Vind het zelf weggegooid geld.
Lol jong bent en creatine aanmaaktnou aangezien je nog zo jong bent kerel...vreet elke dag maar een kilo biefstuk weg dan om aan je 5gr creatine te komen
Doodziek wordt je van die kneuzen op een sportschool. Hup spuit erin en niet huilen.

Ik wil creatine gaan gebruiken en heb dit met een van de medewerkers van mijn sportschool besproken.
Die kerel vertelde me dat ik dat niet nodig heb omdat ik nog jong ( 31 )ben en zelf genoeg creatine aanmaak. Hij gaf ook aan dat als je voeding in orde is dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt.
Zelf heb ik nog nooit creatine gebruikt en wilde nu eens zien wat het zou doen met me.
Wat is jullie mening hierover??
Gr. Ron
Typische reactie van trainer. Natuurlijk werkt creatine, want je krijgt de depots nooit vol door vlees te eten. Als er iets is, waar iedereen het over eens is dat het effect heeft, dan is het wel creatine...
Ik wil creatine gaan gebruiken en heb dit met een van de medewerkers van mijn sportschool besproken.
Die kerel vertelde me dat ik dat niet nodig heb omdat ik nog jong ( 31 )ben en zelf genoeg creatine aanmaak. Hij gaf ook aan dat als je voeding in orde is dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt.
Zelf heb ik nog nooit creatine gebruikt en wilde nu eens zien wat het zou doen met me.
Wat is jullie mening hierover??
Gr. Ron

ff een upje
ik gebruik nu ruim een weekje creatine maar ik moet zeggen dat ik toch een aardige krachttoename merk.
Gisteren legpress gedaan met 400 kg. en vorige week met 350 kg.
Dus dat gaat wel lekker zo![]()
are u sure?
1 kilo biefstuk heeft ongeveer 4gr creatine en dat dagelijksgwn crea en dexterose **** die sportbegeleiders met hun 20cm armen.
Rustig he, ben ook instructeur en mijn armen zijn 39cm.
Meestal zijn het de instructeurs die cios hebben afgerond of stage lopen de gene die van die rare dingen roepen. BV pak lichter, supplementen zijn slecht enz enz