AndroidHealthClinic

Sportschool zegt dat creatine niet nodig is.

Ik heb twee verschillende merken creatine geprobeerd en ik merkte bij beide 0,0 verschil. Vind het zelf weggegooid geld.

Lol jong bent en creatine aanmaakt :roflol: nou aangezien je nog zo jong bent kerel...vreet elke dag maar een kilo biefstuk weg dan om aan je 5gr creatine te komen :roflol:

Doodziek wordt je van die kneuzen op een sportschool. Hup spuit erin en niet huilen.

Creatine injectable??? :D

Ik wil creatine gaan gebruiken en heb dit met een van de medewerkers van mijn sportschool besproken.
Die kerel vertelde me dat ik dat niet nodig heb omdat ik nog jong ( 31 )ben en zelf genoeg creatine aanmaak. Hij gaf ook aan dat als je voeding in orde is dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt.

Zelf heb ik nog nooit creatine gebruikt en wilde nu eens zien wat het zou doen met me.

Wat is jullie mening hierover??

Gr. Ron

Typische reactie van trainer. Natuurlijk werkt creatine, want je krijgt de depots nooit vol door vlees te eten. Als er iets is, waar iedereen het over eens is dat het effect heeft, dan is het wel creatine...

Typische reactie van trainer. Natuurlijk werkt creatine, want je krijgt de depots nooit vol door vlees te eten. Als er iets is, waar iedereen het over eens is dat het effect heeft, dan is het wel creatine...

Je hebt gelijk.. Maar creatine slaat helaas niet bij iedereen aan en bij die mensen heeft het innemen ervan dan ook geen zin. Heb geluk dat het bij mijzelf wel effect heeft!

• Topic Starter Topic Starter
morgen ga ik creapure bestellen kijken hoe dat reageert bij mij.

Ik wil creatine gaan gebruiken en heb dit met een van de medewerkers van mijn sportschool besproken.
Die kerel vertelde me dat ik dat niet nodig heb omdat ik nog jong ( 31 )ben en zelf genoeg creatine aanmaak. Hij gaf ook aan dat als je voeding in orde is dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt.

Zelf heb ik nog nooit creatine gebruikt en wilde nu eens zien wat het zou doen met me.

Wat is jullie mening hierover??

Gr. Ron

voor normale mensen maakt het lichaam voldoende creatine aan, wanneer je aan krachtsport gaat doen heb je extra voeding, vitamines en supplementen nodig.........waaronder creatine!

als die gozer in een sportschool WERKT, kan hij beter zijn mond houden of een andere baan gaan zoeken!
;)

Als die instructeur heeft gezegd dat het niet nodig is heeft hij gelijk.
Je kunt prima trainen zonder en ook goede resultaten halen zonder.
Creatine helpt je echter wel je training te verbeteren.
Bij zo'n 70% van de gebrukers brengt Creatine een krachtvermeerdering teweeg van zo'n 10%.
Doordat je met Creatine zwaarder kunt trainen (en sneller hersteld) prikkel je dus je spieren om sneller te groeien. Als je dan de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt en de juiste hoeveelheid rust neemt zal Creatine je net dat stukje verder helpen.

Creatine is dus geen absolute must, maar een zeer handig en veilig hulpmiddel om plateau's te overwinnen, je trainingen wat plezieriger te maken en indirect je spiergroei bevorderen.
Een Bodybuilder weet dit en is hierna op zoek, een gemiddelde Fitness instructeur weet niet hoe ''ons'' denken en streven in elkaar zit. Je kunt het ze niet kwalijk nemen aangezien alle opleidingen tegenwoordig gericht zijn op gezondheid en wellness.;)

ff een upje

ik gebruik nu ruim een weekje creatine maar ik moet zeggen dat ik toch een aardige krachttoename merk.
Gisteren legpress gedaan met 400 kg. en vorige week met 350 kg.
Dus dat gaat wel lekker zo :D:D

ff een upje

ik gebruik nu ruim een weekje creatine maar ik moet zeggen dat ik toch een aardige krachttoename merk.
Gisteren legpress gedaan met 400 kg. en vorige week met 350 kg.
Dus dat gaat wel lekker zo :D:D

leg press 400kg ??? are u sure?
ik hoop wel dat je in een correcte uitvoering utivoert

BTW
creatine zit ook gewoon in je eten hoor ^^ maar als 5gr uit je eten haalt haahah dan wordt je goed vet :D 1 kilo biefstuk heeft ongeveer 4gr creatine en dat dagelijks

:rolleyes: bij mij zeide ze dat deadliften ook niet nodig was :hamer:

yep is wel de correcte uitvoering :D
ik gebruik creapure van powersupplements.

Het is ook niet nodig, het is een extraatje, maar geen weggegooid geld. Btw het is altijd wel leuk om reacties van mensen te lezen zoals: "creatine slaat niet aan" :D

gwn crea en dexterose **** die sportbegeleiders met hun 20cm armen.

gwn crea en dexterose **** die sportbegeleiders met hun 20cm armen.

Rustig he, ben ook instructeur en mijn armen zijn 39cm.

Meestal zijn het de instructeurs die cios hebben afgerond of stage lopen de gene die van die rare dingen roepen. BV pak lichter, supplementen zijn slecht enz enz

Laatst bewerkt door een moderator:
deze gasten geven gewoon goede begeleiding. Train nu veel beter dan in vergelijking met mijn vorige sportschool.
volgens mij willen gewoon zorgen dat mijn voeding in orde is voordat ze supplementen gaan aanbevelen.

o ja over een paar weken heb ik feestje en ik wel een paar baco's.
Kan ik dit drinken of juist helemaal niet?
Er wordt toch aangegeven dat caffeine en alcohol niet gebrikt mag worden?

zeker, is meer in het leven dan alles laten voor het sporten, een biertje af en toe moet kunnen en een baco dus ook, doe het niet tegenlijker tijd als het erop staat, maar staat er vaker op en heb er nog nooitp roblemen mee gehad/

Terug
Naar boven