AndroidHealthClinic

Sportschool

jeffer

Cool Novice
Waardering
1
Clubsportive is een dure maar luxe sportschool maar de prijzen betaal je voor 6 maanden 77,50 voor 3 maanden 82,50 een jaar 72,50

Wat vinden jullie van zulke tarieven die een sportschool hanteert?

Wat bieden ze meer tov de goedkopere
En 2e vraag: vind je deze meerwaarde het geld waard.

Zelf zou ik max 65 euro pm uitgeven.

Maar das persoonlijk

Nu betaal ik +- 50 euro voor een redelijke luxe sportschool waarvan ik slechts de helft vd faciliteiten gebruik.

Mijn voorwaarden: trainen. Apparaten en Vrije gewichten. Douche. Goede schoonmaak.

Vind boven de 45 euro per maand diefstal.

Er moet gewoon veel ijzer liggen, squat rek en bench press bankje.

Je kiest er toch zelf voor om het wel of niet te betalen?

Het is een juiste investering :).

Het is maar net wat je zoekt. Ik heb genoeg aan genoeg DB, Benches, suatrek etc. Gewoon veel ijzer.
Verder moet het schoon zijn, goede douches. Extra luxe kan leuk zijn als je het ook echt gebruikt. Maar dan nog.. is het nuttig en heb je het er voor over zo belachelijk veel betalen om te sporten? Jij bepaald zelf wat je ervoor over hebt.

volgens mij gain je op een parket vloer ook veel langzamer dan in een ghetto style gym waar alles verroest is en ze niet eens de moeite nemen om een nette vloer neer te leggen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat bieden ze meer tov de goedkopere
En 2e vraag: vind je deze meerwaarde het geld waard.

Zelf zou ik max 65 euro pm uitgeven.

Maar das persoonlijk

Nu betaal ik +- 50 euro voor een redelijke luxe sportschool waarvan ik slechts de helft vd faciliteiten gebruik.

Mijn voorwaarden: trainen. Apparaten en Vrije gewichten. Douche. Goede schoonmaak.
Ik zag daar wel meer faciliteiten zo heb je op sommige toestellen een scherm waar tv op zit en ook een aanwijzing scherm of je te snel of langzaam gaat in uitvoering. Een boksnet zag ik daarbinnen ook en sauna en gratis message bij het pas lid worden maar van die faciliteiten maak ik geen gebruik. Er zitten bij die sportschool zeven instructeurs aangesloten die helpen met een schema op te stellen en 14 personal trainers, maar daar betaal je los van het abbonement extra voor. 65 euro voor een 1 op 1 training kreeg ik door maar daar zie ik tegenop want wil niet zoveel betalen voorbpersonal training.

In die abbonementsprijzen zit er ook gratis fitnessbegeleiding bij.

Als je het goed doet (daarmee bedoel ik, zelfstandig bent, een en ander goed kan uitzoeken en handig bent met gewichten) heb je helemaal geen begeleiding of personal training nodig.

Enige waar ik naar zou kijken is het ijzer. Als de prijs meer wordt door begeleiding en faciliteiten waar je geen gebruik van maakt, zou ik die sportschool niet kiezen. Dat is mijn persoonlijke keuze.

Als je het goed doet (daarmee bedoel ik, zelfstandig bent, een en ander goed kan uitzoeken en handig bent met gewichten) heb je helemaal geen begeleiding of personal training nodig.

Enige waar ik naar zou kijken is het ijzer. Als de prijs meer wordt door begeleiding en faciliteiten waar je geen gebruik van maakt, zou ik die sportschool niet kiezen. Dat is mijn persoonlijke keuze.
Personal training is wel handig voor om je doelstellingen bij te houden/trainingsprogressie evalueren en ook met voeding.

Waar ik nu train heb ik voor een maand 45,- betaald voor daluren en onbeperkt kost een maand 55.- en een half jaar dal 45

Personal training is wel handig voor om je doelstellingen bij te houden/trainingsprogressie evalueren en ook met voeding.

Waar ik nu train heb ik voor een maand 45,- betaald voor daluren en onbeperkt kost een maand 55.- en een half jaar dal 45

Personal training is handig als je veel geld hebt en zelf te lui bent (of andere reden) om alles op te schrijven, bij te houden en (eventueel op dit forum) te evalueren.
Ik train voor 17,50 per maand en heb alles wat ik nodig heb.

kijk effe deze sportschool website
http://www.yourfitnesscenter.nl/

Hier wil ik misschien overgaan

Ik kan wel mijn mening erover geven, maar dat is mijn persoonlijke mening met mijn doelen en wensen. Als dit voor jou anders is zul je toch echt zelf moeten kijken of dit is wat jij wilt.
Ik persoonlijk kijk eerst naar prijs (bij die sportschool is dat laag) en daarna kies ik iets op wat ze hebben. Ga een keertje trainen bij die sportschool en kijk of het iets is voor jou.
Wij kunnen dat niet beslissen voor jou.

Ik kan wel mijn mening erover geven, maar dat is mijn persoonlijke mening met mijn doelen en wensen. Als dit voor jou anders is zul je toch echt zelf moeten kijken of dit is wat jij wilt.
Ik persoonlijk kijk eerst naar prijs (bij die sportschool is dat laag) en daarna kies ik iets op wat ze hebben. Ga een keertje trainen bij die sportschool en kijk of het iets is voor jou.
Wij kunnen dat niet beslissen voor jou.
als je die site helemaal doorneemt en me dan verteld wat je ervan vindt en ook qua personal training prijswaarde dan kan ik beter besluiten.

Die ene sportschool waar je voor een kwartaal 82,50 betaald valt toch wel mee in prijs maar kijk ook even op die site en die van fit for free

Ik heb even gekeken naar de personal training. Van wat ik weet is een gemiddeld tarief zo'n 50 euro per les. Bij deze sportschool is dit 30 euro (losse les) of 250 euro voor 10 lessen.
Ik weet zelf niet hoe dit zit, bijvoorbeeld elke week? Of elke maand? Dit zou je kunnen uitzoeken.

Wat ik er nu van vind is het een goede sportschool. De prijs is laag, de openingstijden zijn zeer ruim, er zijn fitness instructeur(s) aanwezig die je eventueel kunnen helpen en de kosten van een personal trainer zijn laag tot gemiddeld.
Dumbbells tot 40 kg, voor de rest kan ik er weinig op vinden. Om een gehele mening te kunnen vormen zou ik dan moeten kijken, maar zoals het op de website staat is dit een prima sportschool.

Ik heb even gekeken naar de personal training. Van wat ik weet is een gemiddeld tarief zo'n 50 euro per les. Bij deze sportschool is dit 30 euro (losse les) of 250 euro voor 10 lessen.
Ik weet zelf niet hoe dit zit, bijvoorbeeld elke week? Of elke maand? Dit zou je kunnen uitzoeken.

Wat ik er nu van vind is het een goede sportschool. De prijs is laag, de openingstijden zijn zeer ruim, er zijn fitness instructeur(s) aanwezig die je eventueel kunnen helpen en de kosten van een personal trainer zijn laag tot gemiddeld.
Dumbbells tot 40 kg, voor de rest kan ik er weinig op vinden. Om een gehele mening te kunnen vormen zou ik dan moeten kijken, maar zoals het op de website staat is dit een prima sportschool.
Dankjewel
Ik heb geïnformeerd over het aantal instructeurs en mij werd gezegd dat er in de avond een instructeur aanwezig is van 4 tot 11 dacht ik. En in het weekend is er geen begeleiding en s'ochtends tot en met middag. Maar deze sportschool heb ik ook in me optie.

Kijk ook Even op www.fitforfree.nl

Sorry, maar je moet écht zelf kijken, dat kan niemand anders beoordelen voor jou.

Nog steeds bezig met het zoeken van een sportschool?

Bij Fit4Free moet je sowieso niet zijn als je een personal trainer wilt... Ze kunnen je wel vertellen welke oefeningen voor welke spiergroepen je kunt doen (wie kan dat nou niet) en dat is ook alles... het heet ook niks voor niks een ''instructor'' he.

Ik snap nog steeds niet waarom je een personal trainer wilt... heb je geld te veel of heb je gewoon helemaal geen verstand van zaken?

Sorry, maar je moet écht zelf kijken, dat kan niemand anders beoordelen voor jou.
ik kan me eigen beslissingen goed nemen

Maar kijk effe op de site van fit4free dan en zeg dan wat jouw mening is over die naar wat je gelezen heb. Een zegt hier al dat het niet aan te raden is voor persoonlijke begeleiding maar jouw mening kan ook komen dus klik en zeg dan wat je er van vindt

ik kan me eigen beslissingen goed nemen

Maar kijk effe op de site van fit4free dan en zeg dan wat jouw mening is over die naar wat je gelezen heb. Een zegt hier al dat het niet aan te raden is voor persoonlijke begeleiding maar jouw mening kan ook komen dus klik en zeg dan wat je er van vindt

Ik weet niet hoe de persoonlijke begeleiding is en dit kan ik niet afleiden uit de website. Je kan zelf je eigen beslissingen nemen zeg je, maar toch vraag je mij om, op basis van een website, een mening te vormen. Jij kunt langsgaan bij de sportscholen, ik niet.

Terug
Naar boven