MuscleMeat

Sportschool

Inmiddels heeft hij topic ''zoveel'' geopend..???

Alsof dat (spelling/grammatica)belangrijk is hier :rolleyes:

Dit is in een serieuze sectie, persoonlijke aanvallen worden aangepakt door spellingscontrole.

Anders moet ik zovaak reporten.

TS, heb je nou serieus nog geen sportschool of ben je intussen wel ergens aan het trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Mee eens.

Er zit ook enorm veel verschil in Pt-ers.
Je hebt PT van 65€ per uur en die traint echt een uur met je, wekelijks, tweewekelijks, wat jij wilt.
Maar daar betaal je dan ook dik voor, buiten je sportschoolabbo, dat komt er nog eens bij. Die pters huren zeg maar de ruimte en materiaal van de sportsschool, dus ze maken ook kosten en zijn niet in dienst van de sportsschool zelf.
Zelfs bij onze basic fit hebben we een zelfstandig pter rondlopen.

Is maar net wat jij wilt en wilt betalen.
Vele pt-ers zijn niet aangesloten bij sportscholen maar hebben hun eigen tarieven. Stel als die sportschool waar je lid wilt worden voor een halfjaar abbonement 77,50 als prijs heeft en een kwartaal abbo 82,50 en daarop wil je ook een personal trainer hebben dan betaal je het dubbele dus 82,50€ + 65€ is te prijzig. Het kan wel is niet onmogelijk maar dan moet je heel goed verdienen. Maar 82,50€ 65€ zou jij het betalen?

Ik ken goedkopere sportscholen die ook begeleiding hebben maar waar het niet op bepaalde tijdstippen aanwezig is.

Jongen het wordt nooit niks met jouw
Je kan beter gaan game, dat is jouw "sport"

Zucht... jij ook met je personal trainer... terwijl je al sinds december 2009 lid bent. (wat heb je in die tussen tijd uitgespookt?)

3qlh39.jpg

Vele pt-ers zijn niet aangesloten bij sportscholen maar hebben hun eigen tarieven. Stel als die sportschool waar je lid wilt worden voor een halfjaar abbonement 77,50 als prijs heeft en een kwartaal abbo 82,50 en daarop wil je ook een personal trainer hebben dan betaal je het dubbele dus 82,50€ + 65€ is te prijzig. Het kan wel is niet onmogelijk maar dan moet je heel goed verdienen. Maar 82,50€ 65€ zou jij het betalen?

Ik ken goedkopere sportscholen die ook begeleiding hebben maar waar het niet op bepaalde tijdstippen aanwezig is.

Doet er niet toe wat ik wil.
Wil alleen aangeven dat er een groot verschil zit tussen Pt en Pt.
Wat marina ook al aangaf, lopen ze in keer in de 8 weken met je mee en mag je als je wilt vragen stellen.
(Voor de prijs lijkt mij dit waarschijnlijk) of is het een zelfstandige pter.

En heel veel pters werken juist in sportscholen, ze huren er de ruimte en spullen, zijn verder zelfstandig. er zijn er niet veel met een eigen ruimte.

Maar goed, nogmaals, wat wil jij?
Doet er geen klap toe wat iedereen hier wil of te duur vindt of wat dan ook.

Ga gewoon eens een afspraak maken!!

Stel je niet zo aan en probeer wat sportscholen uit. En laat die personal trainer zitten, alles wat je nodig hebt is gratis en voor niks op internet te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Doet er niet toe wat ik wil.
Wil alleen aangeven dat er een groot verschil zit tussen Pt en Pt.
Wat marina ook al aangaf, lopen ze in keer in de 8 weken met je mee en mag je als je wilt vragen stellen.
(Voor de prijs lijkt mij dit waarschijnlijk) of is het een zelfstandige pter.

En heel veel pters werken juist in sportscholen, ze huren er de ruimte en spullen, zijn verder zelfstandig. er zijn er niet veel met een eigen ruimte.

Maar goed, nogmaals, wat wil jij?
Doet er geen klap toe wat iedereen hier wil of te duur vindt of wat dan ook.

Ga gewoon eens een afspraak maken!!
het zijn zelfstandige pters. Er zijn ook instructeurs daar die wel aangesloten zijn van die sportschool en daar betaal je niks extra bij. Adminsteatieve kosten in het begin is 39€ terwijl het abbo 77,50 of 82,50€ is

Stel je niet zo aan en probeer wat sportscholen uit. En laat die personal trainer zitten, alles wat je nodig hebt is gratis en voor niks op internet te vinden.

Precies... en anders wordt ie maar vriendjes met een aantal kerels daar, die hem kunnen helpen en dan wordt ie ook direct wat socialer.

Terug
Naar boven