AndroidHealthClinic

Gevonden Sportschooltje

begin er één in je garage :thumbup:

Misschien een tip: zoek in een nabijgelegen industriepark een goedkope bedrijfruimte die je kan huren of kopen. Vaak zijn het geschikte gebouwen die niet zo heel veel aanpassing nodig hebben en de prijs ligt een pak lager dan in het centrum/woongebied.

Family Gym in Oud-West aan het eind van de Postjesweg, rechts van de brug (volgens mij de Tweede Kostverlorenkade). De eigenaar hiervan is het zat en is vast wel gevoelig voor een mooi prijsje.

superwoman zei:
Beste mensen,

Wij missen in Amsterdam een oldskool Gym.
Weet er iemand een leuk klein schooltje te koop ?

:rolleyes:
Beste , heb wel apparatuur voor een volleduge sportschool te koop :25 krachttoestellen (Ortus masterline zie:ortus.com 5 jaar oud) 5x adjustable bench, 5x flat bench, 1x Olympic bench, multi hip ,hip adduktor, hip abduktor, lat pulley x2, seated rowing, low pulley, triceps extention, back extention, chest press, peck deck, cross over, smith machine, shoulder press, hacq squat, leg extention, leg press, leg curl, sissy squat, scott curl, inclined bench press, seated calves, standing calves, vertical knee raise, abdominal bench x3, twist .
barbells :12 stuks 5-40 kg + rack en 200kg extra schijven ,dumbbells v.2-54 kg ( 30 stuks ) + racks, olympische bar + 300 kg schijven + weight tree .
Dit alles in prima staat voor slechts 8000 € rest jouw alleen nog een locatie te vinden .

Superfit zei:
Beste , heb wel apparatuur voor een volleduge sportschool te koop :25 krachttoestellen (Ortus masterline zie:ortus.com 5 jaar oud) 5x adjustable bench, 5x flat bench, 1x Olympic bench, multi hip ,hip adduktor, hip abduktor, lat pulley x2, seated rowing, low pulley, triceps extention, back extention, chest press, peck deck, cross over, smith machine, shoulder press, hacq squat, leg extention, leg press, leg curl, sissy squat, scott curl, inclined bench press, seated calves, standing calves, vertical knee raise, abdominal bench x3, twist .
barbells :12 stuks 5-40 kg + rack en 200kg extra schijven ,dumbbells v.2-54 kg ( 30 stuks ) + racks, olympische bar + 300 kg schijven + weight tree .
Dit alles in prima staat voor slechts 8000 € rest jouw alleen nog een locatie te vinden .

Nice!

Een koopje als ik dat zo bekijk :thumb:

Zit er btw ook een squatrek/powerrack bij?

Holy crap, ik ga snel kranten bezorgen... jullie horen nog van mij :D

Mooie prijs en spullen voor een sporthok.

kan je zo 1 beginnen dan zou dat heel graag willen
wat heb je er zoal voor nodig dan??

Bij het opstarten van een sportschool komt natuurlijk meer kijken dan alleen wat toestellen kopen en een lokatie.

Er zit natuurlijk ook erg veel boekhoudkundig werk, tijd en geld in... Ik zie dat vooral veel mensen de adminstratieve rompslom onderschatten.

wat ik train is het klein maar staat vol met hammer stenght / panatta freeweight en zware dumbbells.
500 leden, bijna geen personeel. 24,50 per maand.
dat is 12.250 euro per maand. Als je eenmaal die apparaten afbetaald hebt hou je denk ik wel veel over.
Het is een klein gebouwtje midden in een gewone wijk dus zo duur zal dat ook niet zijn. Als je 2 van die dingen hebt, heb je denk ik wel een leuk salaris

Marijn zei:
wat ik train is het klein maar staat vol met hammer stenght / panatta freeweight en zware dumbbells.
500 leden, bijna geen personeel. 24,50 per maand.
dat is 12.250 euro per maand. Als je eenmaal die apparaten afbetaald hebt hou je denk ik wel veel over.
Het is een klein gebouwtje midden in een gewone wijk dus zo duur zal dat ook niet zijn. Als je 2 van die dingen hebt, heb je denk ik wel een leuk salaris

gas/water/licht? douches? sanitair onderhoud ? koeling voor je eventuele sportdrankjes ? reclame ? administratief computer systeem ? geluidssysteem ?
salaris instructeur ?

vergis je niet in de kosten voor elektra en afschrijving van spullen.

Je zou er wat leuks aan over kunnen houden, maar onderschat vooral niet de tijd die je er zelf doorbrengt!

Sinlath zei:
gas/water/licht? douches? sanitair onderhoud ? koeling voor je eventuele sportdrankjes ? reclame ? administratief computer systeem ? geluidssysteem ?
salaris instructeur ?

vergis je niet in de kosten voor elektra en afschrijving van spullen.

gas/water/licht zal reuze meevallen. Er wordt bijna niet gedouched :o. Sanitair onderhoud > ze hebben 1 wc.
Reclame maken ze niet. Koeling zal wel wat kosten want er staan 3 koelkasten. Intructeurs > hij doet het meeste zelf
(25 jaar ervaring, heeft wedstrijden gedraaid) Dan is er nog iemand. Dat is een goede maat van em. Administratie heb ik geen idee van.

Marijn zei:
\

Welke gym is dat?
Lijkt een beetje op een gym bij mij in de buurt. Zelfde apparatuur, eigenaar is ex wedstrijdatleet (ziet er nog steeds groot uit) en heeft veel verstand van zaken. Train nu nog ergens anders (zelfde sportschool als Shehab Eldin traint, is dus ook wel hardcore...), maar denk er over om daarheen over te stappen.

HEt is ook niet overal zo makkelijk hier weet ik dat je pas een vestigingsvergunning krijgt als je ook de juiste papieren bezit, Alo cios of een fitvak opleiding, doen ze om wild groei te voorkomen , je hebt hier dan ook alleen maar van die healthcenters en geen echte hardcore gym, , loop zelf al tijdje met het idee om er 1 te starten,

Terug
Naar boven