ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is bij myfitnesspall ook zo dat veel niet klopt.ik gebruik al jaren en jaren de app FOOD. ( niks mis mee... bahalve dan dat heel veel producten die je scanned totaal niet kloppen dus moet je ze zelf erin knallen. 1maal dat gedaan... prima appie)
Dan zou ik gaan voor de gene die het minste kost kwa knaken

Myfitnesspall is gratis.Dan zou ik gaan voor de gene die het minste kost kwa knaken![]()
FOOD ook

Nog een vraag: welke voedingsapp gebruik je?
Ik gebruikte gratis food calorieen-en voedingsteller, en overwoog een betaalde versie.
Nu hoor ik meer mensen over fitnesspal, dus ben wel benieuwd wat er gebruikt word
Hah, de gym waar ik ga zit recht naast een mac 😉 daar ben ik idd elke dag van deze week geweestElk bezoek aan de Mac, staat in je account, kun je zo alles bijhouden.
Grts uut Helmond
BustedHah, de gym waar ik ga zit recht naast een mac 😉 daar ben ik idd elke dag van deze week geweest
Ik bedoel the gym gast, niet de maccie 😉 tis wel fijn om vanuit het raam naar de mac te kijken als ik mn cardio doe, ik kijk de vijand graag in zn ogen aan als ik aan het strijden ben 🫡
Ik zit maar wat te ouwehoerenIk bedoel the gym gast, niet de maccie 😉 tis wel fijn om vanuit het raam naar de mac te kijken als ik mn cardio doe, ik kijk de vijand graag in zn ogen aan als ik aan het strijden ben 🫡

🤫
Hoe strikt is dat? Ik houd om de 2 á 3 uur eten aan, is dat oke?Wat m'n eten betreft houd ik vooral bij wanneer ik de volgende maaltijd weer mag nuttigen..![]()
Hoe strikt is dat? Ik houd om de 2 á 3 uur eten aan, is dat oke?
Gaat bij mij dag en nacht door...Hoe strikt is dat? Ik houd om de 2 á 3 uur eten aan, is dat oke?
Als je dat lekker vind werken, prima.Hoe strikt is dat? Ik houd om de 2 á 3 uur eten aan, is dat oke?