MuscleMeat

Hoe houd je je weightlifting log bij? Edited: en ook hoe houd je je eten bij?

ik gebruik al jaren en jaren de app FOOD. ( niks mis mee... bahalve dan dat heel veel producten die je scanned totaal niet kloppen dus moet je ze zelf erin knallen. 1maal dat gedaan... prima appie)

ik gebruik al jaren en jaren de app FOOD. ( niks mis mee... bahalve dan dat heel veel producten die je scanned totaal niet kloppen dus moet je ze zelf erin knallen. 1maal dat gedaan... prima appie)
Is bij myfitnesspall ook zo dat veel niet klopt.

Fitatu kan je gebruiken voor het tracken. Ook her en der wel een foutje. Als je je registreert is het volgens mij gratis

Nog een vraag: welke voedingsapp gebruik je?

Ik gebruikte gratis food calorieen-en voedingsteller, en overwoog een betaalde versie.

Nu hoor ik meer mensen over fitnesspal, dus ben wel benieuwd wat er gebruikt word

Elk bezoek aan de Mac, staat in je account, kun je zo alles bijhouden.

Grts uut Helmond

Ik gebruik ios notities/notes, is gemakkelijk aan te vullen met bedenkingen na de training om te copy pasten in m'n log.

Wat m'n eten betreft houd ik vooral bij wanneer ik de volgende maaltijd weer mag nuttigen.. :)

Hoe strikt is dat? Ik houd om de 2 á 3 uur eten aan, is dat oke?
Als je dat lekker vind werken, prima.
Voor je tanden is het wel beter om minder eetmomenten te hebben. Daarnaast vind ik het zelf lekkerder om grotere maaltijden te eten. Voor mij dus 3 grotere maaltijden, en 1 of 2 'snackmomenten'. En als ik cut, eventueel nog één momentje minder. Maar eet nu 4500, dus kan vaak genoeg een flinke maaltijd eten.

Voor ik mijn eigen app had, gebruikte ik altijd repcount voor trainingen loggen en myfitnesspal voor voeding.

Terug
Naar boven