XXL Nutrition

Gevonden Sportschooltje

nog mensen die er wat voor voelen om samen een hardcore honk in Nijmegen te starten?? ik heb 4 jaar instructeur ervaring
--------
Early to bed and early to rise, Makes a man healthy, wealthy and wise.

w00t kan dit niet in zaanstad?

kimi zei:
nog mensen die er wat voor voelen om samen een hardcore honk in Nijmegen te starten?? ik heb 4 jaar instructeur ervaring
--------
Early to bed and early to rise, Makes a man healthy, wealthy and wise.

ik heb interesse, woon in nijmegen en train thuis. wij hebben thuis een eigen bedrijf (dus veel ruimte) en daar heb ik mijn ijzer staan. ik zat er weleens aan om een garagebox ofzo te huren maar dan heb ik meer mensen nodig die mee willen doen natuurlijk.
Wat ik thuis heb staan is een multifunctionele benchpress van asahi(dus gebruik het ook als squatrek) met zo'n 250kg aan schijven.
een paar verstelbare dumbbells(dus zo zwaar als je wil), vaste dumbbells van 20 tm 32kg. een latpully voor kabeloefeningen, een stang om te chinnen en nog een los bankje.
op mijn verlanglijstje staat nog een legpress en nog meer vaste dumbbells en dan heb ik gewoon genoeg.

oh jah, ik heb btw ook instucteurs ervaring;)

maar dat is niet nodig als het een harcore honk moet worden

Er kan niks hardcoorder zijn dan een flinke garagebox met een paar peertjes als verlichting, een paar bankjes, een squatrack en ouwe verroeste halters. Geen verwarming natuurlijk. Alleen pure hardcore power training. Cardio? Laat me niet lachen! Gewoon rossen als een beest met die verroeste ijzers!

heb er ff een topic van gemaakt:

hier moet je dus zijn voor je eigen hardcore honk in Nijmegen

[Link niet meer beschikbaar]

Superfit zei:
Beste , heb wel apparatuur voor een volleduge sportschool te koop :25 krachttoestellen (Ortus masterline zie:ortus.com 5 jaar oud) 5x adjustable bench, 5x flat bench, 1x Olympic bench, multi hip ,hip adduktor, hip abduktor, lat pulley x2, seated rowing, low pulley, triceps extention, back extention, chest press, peck deck, cross over, smith machine, shoulder press, hacq squat, leg extention, leg press, leg curl, sissy squat, scott curl, inclined bench press, seated calves, standing calves, vertical knee raise, abdominal bench x3, twist .
barbells :12 stuks 5-40 kg + rack en 200kg extra schijven ,dumbbells v.2-54 kg ( 30 stuks ) + racks, olympische bar + 300 kg schijven + weight tree .
Dit alles in prima staat voor slechts 8000 € rest jouw alleen nog een locatie te vinden .

Zo is een mooie prijsje

superwoman zei:
Beste mensen,

Wij missen in Amsterdam een oldskool Gym.
Weet er iemand een leuk klein schooltje te koop ?

:rolleyes:

Kan iemand mij is de 'definitie' van een oldskool Gym geven (wat jij daaronder verstaat) ?

Terug
Naar boven