Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

Wat is een faire prijs voor een set Hexa DB's van 15 tot 50 pond, in stappen van 5 pond? Zonder rack, maar wel in goede staat.

gewoon bieden rond de 25 à 30 euro zal wel lukken denk ik

is meer de afstand eigenlijk, het zou me 150-180km in de auto geven; ik heb er deze week net bijna 500km opzitten om fitness-shit te gaan kopen

Is echt bijna precies dezelfde als die van Henk die ik heb.

die ik ook heb :mad: (maar die jij nog eigenlijkt hebt :()

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:23 ----------

is meer de afstand eigenlijk, het zou me 150-180km in de auto geven; ik heb er deze week net bijna 500km opzitten om fitness-shit te gaan kopen

verzending via kiala is 4 euro binnen België ;) (tot 15kg)

die ik ook heb :mad: (maar die jij nog eigenlijkt hebt :()

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:23 ----------

verzending via kiala is 4 euro binnen België ;) (tot 15kg)

cool!

ze zullen wel op bestelling werken zeker? volgende maand zal ik een bericht sturen

prof. plate loaded leg press voor 375 euro...
link

had ik een busje wist ik het wel :o

Is het heel toevallig Willem9? :o:D

Haha, nee. Ik heb 'em gevonden. Ik zou die inderdaad wel kopen als ik de plaats ervoor had. Zo groot is mijn garage niet en ik heb andere prioriteiten voor de toekomst (een Bench Press bijvoorbeeld).

Haha, nee. Ik heb 'em gevonden. Ik zou die inderdaad wel kopen als ik de plaats ervoor had. Zo groot is mijn garage niet en ik heb andere prioriteiten voor de toekomst (een Bench Press bijvoorbeeld).

Koop die nieuwe barbarian bench maar :eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zocht een legpress, maar in de biedingen staat al iemand met 500 euro.. en amsterdam is ook ver van mijn bed ^^

Terug
Naar boven