MuscleMeat

Sprinten samen met trainen

Physicks

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
gewoon 2 keer in de week paar keer ff lekkere sprint is dat goed samen met bodybuilding?
pro sprinters zijn ook over het algemeen best gespierd dus waarom niet in combinatie met bodybuilkding training...en wat zou er goed aan zijn of slecht?

ik hoor het graag!

ik doe in de winter ook soms wat aan sprinttraining
je voelt tijdens t sprinten dat je ook snelheid maakt met je bovenlichaam
en kan je verzekeren dat een heel goeie training is voor je bovenbenen
goed idee!

ik doe in de winter ook soms wat aan sprinttraining
je voelt tijdens t sprinten dat je ook snelheid maakt met je bovenlichaam
en kan je verzekeren dat een heel goeie training is voor je bovenbenen
goed idee!

Goede training misschien wel, maar zou niet weten waarom het massa zou opleveren.

@ts, Je kunt natuurlijk gewoon je andere sporten erbij doen, moet je alleen je kcal weer aanvullen met eten.

Sprinters worden overigens gespierd door KT niet zozeer door het sprinten zelf. Maar opzich lijkt het me best een goede training, Kort en hoog intensieve cardio past goed bij BB.
En als explosieve beenkracht een doel is google dan eens op dieptesprongen.

• Topic Starter Topic Starter
heej bedankt man ik ga het denk wel even proberen want het klinkt goed:P
ik zeg wel weer na een tijd of ik er veel bat bij heb voor bb;)
zoizo dan ff wat extra kcal bijvullen..

Sprinters worden overigens gespierd door KT niet zozeer door het sprinten zelf. Maar opzich lijkt het me best een goede training, Kort en hoog intensieve cardio past goed bij BB.
En als explosieve beenkracht een doel is google dan eens op dieptesprongen.

van sprinten word je inderdaad niet gespierd, gespierde mensen sprinten gewoon sneller.

Je kan sprinten, maar warm je vooraf altijd goed op, anders kunnen er ongelukken komen. Zeker als het winter is en het is koud buiten.

Sprinten inderdaad GEEN massa op, hiervoor spreek je andere soort spiervezel aan ;).

Ben jij een sprinter of een bodybuilder?

Ik combineer het nu 5 maanden en het bevalt mij heel goed.:)

Sprinten in intervals. Echt top.
400m maximaal lopen voor je gaat (kracht)trainen geeft krachttraining ook een nieuwe dimensie :) zeker als je een intense sessie met weinig rust gepland heb.

Sprinten in intervals. Echt top.
400m maximaal lopen voor je gaat (kracht)trainen geeft krachttraining ook een nieuwe dimensie :) zeker als je een intense sessie met weinig rust gepland heb.

Daar ben ik het zeker mee eens. Ga maar eens squatten na een sprintsessie. Dat geeft een hele andere pomp op je benen.:)

Wat is een leuk sprintschema dan?
Heb zin om naar de atletiekbaan te gaan. :P

kun je niet beter eerst squatten en daarna sprinten, zo zet je de kracht om in de beweging.

Terug
Naar boven