XXL Nutrition

spuiten in schouders???

king x

Cool Novice
Waardering
0
Hallo beste bbers, ik wil over twee weken met mijn kuurtje beginnen en het word een inject kuurtje. ik wil het in mn schouders gaan zetten maar weet niet of dit wel zon goede keus is. ik zou het ook wel in mn bil willen zetten maar ik heb geen maat die het wil zetten dus ben ik genoodzaakt het in mn schouders te zetten. wie kan mij vertellen of er daar veel aders lopen? en is het een goede plek om te zetten of zal de werking minder zijn? en wat voor naald kan ik het beste gebruiken voor in mn schouders? oh ja mn kuurtje is op oliebasis. alvast bedankt voor jullie hulp! groeten king.

Waarom niet in je been als je bang bent dat je niet bij je bil kunt?
Schouder kan trouwens ook hoor.
Maat van mij zet altijd in de borst.

• Topic Starter Topic Starter
ja maar ik ben bang dat ik hem verkeerd zet in mn been. de been is best groot en de schouders klein dus is makkelijker

king x zei:
ja maar ik ben bang dat ik hem verkeerd zet in mn been. de been is best groot en de schouders klein dus is makkelijker

dat zie je verkeerd joh.

hoe kleiner hoe makkelijker ???

met die beredenatie kan je hem beter in je trapezius zetten, die is nog kleiner.

been is beter dan schouder; meer massa om je vloeistof in kwijt te kunnen en minder gedoe dan je schouder.

dan denk ik dat ik toch maar voor mn been ga. wie kan mij vertellen waar ik hem moet zetten? en hoe kan ik zien of ik in een ader zit?

Geen probleem in je schouder.
Voor de beginner mischien zelfs makkelijker omdat je dan niet loopt te darten in je ass op hoop van zege

ik ga toch maar voor de benen denk ik. ik heb wel heel weinig massa op mn benen zitten dus ik denk dat ik ook niet zon lange naald nodig hebt

Injecteer anders gewoon in je tong :P

hoe kan ik weten of ik in een ader zit?

door te aspireren.
Mag je zelf uitzoeken hoe je dat doet;)

Als je nou ff bij leerzame treads kijkt zie je vanzelf een sticky over injecteren. Daarin staat precies beschreven hoe of wat.

Zoals ik al vaker heb gezegd. Middelen op oliebasis altijd beste te injecteren in de grote spier zoals bil- en beenspieren. Zou het persoonlijk nergens anders injecteren.

Zoals een bepaalde onderzoek in de jaren 60 of 70 heeft aangetoond (weet niet meer welke onderzoek) worden middelen op oliebasis in grotere spierweefsels optimaal verdeeld/opgenomen. Dus ik zou het niet in een kleine spiergroep injecteren.

Laatst bewerkt:
ok beste bbers! ik denk dat ik hem dan toch maar in het been ga zetten.

Zet t toch gewoon in de bil, je moet wel een hele stijve hark zijn wil je dat niet voor elkaar kunnen krijgen zelf.

ja je hebt gelijk! ik ga hem gewoon in mn bil proberen te mikken.

king x zei:
Hallo beste bbers, ik wil over twee weken met mijn kuurtje beginnen en het word een inject kuurtje. ik wil het in mn schouders gaan zetten maar weet niet of dit wel zon goede keus is. ik zou het ook wel in mn bil willen zetten maar ik heb geen maat die het wil zetten dus ben ik genoodzaakt het in mn schouders te zetten. wie kan mij vertellen of er daar veel aders lopen? en is het een goede plek om te zetten of zal de werking minder zijn? en wat voor naald kan ik het beste gebruiken voor in mn schouders? oh ja mn kuurtje is op oliebasis. alvast bedankt voor jullie hulp! groeten king.

0,6*25 voor schouders
0,8*40 voor bil (en been)

Terug
Naar boven