Fitness Seller

Spullen Kuur

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Ik ga in Mrt kuren, en heb al via via een dealer geregeld. Nog geen contact mee, maar is betrouwbaar.
OT, nu was mn vraag, welke spullen levert een dealer en welke spullen moet ik zelf regelen?

- Test = dealer
- HCG = dealer
- Nolva = dealer
- Spuiten ?
- Bacterievrij/steriel water ?
- Naalden, insuline/optrek/injectie ?

Regelen dealers 'normaal' ook die laatste 3 of moet je daar zelf naar opzoek?

Zoja, heeft iemand wat links voor online bestellen van spuiten/bacterievrij water/naalden?

Ook, zijn spuiten/bacterievrijwater/naalden zonder gemor en recepten in een apotheek verkrijgbaar?

Alvast bedankt en karma voor antwoorden :)

Een goede dealer heeft alles in huis, ook al deze standaard spullen dus.

• Topic Starter Topic Starter
Een goede dealer heeft alles in huis, ook al deze standaard spullen dus.

Top, thanks. Als die dat niet heeft, zou er dan belletjes moeten rinkelen of kan dat ook?

Ook, als je de prijzen van de AAS berekend met aan de hand van het sticky op DBB, kom je op een bedrag uit. Moet je erop rekenen dat je meer betaald voor winst in zn eigen zak, of zijn de prijzen op DBB al berekend met winst erin? En hoeveel euro extra bovenop de berekende prijs moet ik dan verwachten?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/marktprijzen-anabolen-29591/

Laatst bewerkt:
je kan er niet vanuit gaan dat een dealer alles heeft? hij gaat het toch ook niet zetten voor je? als hij wel alles heeft is het natuurlijk mooi meegenomen.

je kan er niet vanuit gaan dat een dealer alles heeft? hij gaat het toch ook niet zetten voor je? als hij wel alles heeft is het natuurlijk mooi meegenomen.

Oke dankje. Ja beter een vraag te veel dan te weinig haha. Ik ga sowieso wel via DBB iemand zoeken die in Tilburg woont die voor een 10tje de eerste inject kan zetten en het even kan voordoen, voordat ik zelf ga knoeien.

Top, thanks. Als die dat niet heeft, zou er dan belletjes moeten rinkelen of kan dat ook?

Ook, als je de prijzen van de AAS berekend met aan de hand van het sticky op DBB, kom je op een bedrag uit. Moet je erop rekenen dat je meer betaald voor winst in zn eigen zak, of zijn de prijzen op DBB al berekend met winst erin? En hoeveel euro extra bovenop de berekende prijs moet ik dan verwachten?

Nee, het hoeft geen belletje te rinkelen maar een goede dealer heeft gewoon alles.
Over de prijzen kan ik me niet uitlaten denk ik maar de marktprijzen aangegeven zijn goede richtlijnen.

Een goede, niet amateuristische dealer heeft gewoon alles van injectiemateriaal tot aan de gear.

Het zijn marktprijzen he. Dus wat je er normaal voor betaalt.

Meeste hebben alles wel, maar anders kun je die dingen die je aangeeft zo via internet bestellen. Naalden en spuiten kun je vaak ook wel bij apotheek halen. Sommige doen er echter wel moeilijk over.

Als je de prijzen zoals aangegeven in dat topic nu betaald zou ik gauw zoeken naar een ander. Verder, een goede dealer heeft ook naalden/spuiten? Ik ken geen enkele supplier die naalden en spuiten levert, kun je gewoon zelf bestellen en daar zijn ook een stuk of 394738378 topics over, als het er niet meer zijn.

Bacwater hebben de meeste dan weer wel maar kun je ook via internet bestellen, ook genoeg topics over te vinden met de zoekfunctie.

Als je de prijzen zoals aangegeven in dat topic nu betaald zou ik gauw zoeken naar een ander. Verder, een goede dealer heeft ook naalden/spuiten? Ik ken geen enkele supplier die naalden en spuiten levert, kun je gewoon zelf bestellen en daar zijn ook een stuk of 394738378 topics over, als het er niet meer zijn.

Bacwater hebben de meeste dan weer wel maar kun je ook via internet bestellen, ook genoeg topics over te vinden met de zoekfunctie.

Oke, de meningen verschillen dus.. Jij betaald dus minder dan de prijzen in dat topic?

Wow je heb ze echt geteld he ;)

OT: spuiten/naalden heb ik ook zelf moeten regelen, verder heeft hij alles.

Gewoon daxtrio.nl .

goeie dealer heeft alles is natuurlijk onzin.
goeie dealer heeft goeie gear ja.

Nee, het hoeft geen belletje te rinkelen maar een goede dealer heeft gewoon alles.
Over de prijzen kan ik me niet uitlaten denk ik maar de marktprijzen aangegeven zijn goede richtlijnen.

Een goede, niet amateuristische dealer heeft gewoon alles van injectiemateriaal tot aan de gear.

Wat een bullshit.

Oke niet iedere dealer heeft dus alles in huis.
Mijn dealer nu en de vorige waar ik alles zou halen heeft alles van gear tot injectiemateriaal.
Ging er van uit dat de rest van de suppliers dit ook allemaal wel zouden hebben.

Mijn dealer nu en de vorige waar ik alles zou halen heeft alles van gear tot injectiemateriaal.
Ging er van uit dat de rest van de suppliers dit ook allemaal wel zouden hebben.

Is toch te bergijpen ga jij thuis 1.000 naalden in alle maten opslaan en spuiten van 2-5ml omdat iedereen wat anders wil ? Het is logische dat ze wel water en spullen hebben spuiten en naalden kost geen drol

Heb je de prijs vergeleken met bv een daxtrio? Ik ken ze ook wel die ook injectiemateriaal leveren maar ga echt niet 4-5x zoveel betalen. De leverancier waar ik het meest over tevreden ben die zegt ook eerlijk "joh moet je lekker bij daxtrio.nl kopen, is de goedkoopste optie voor je".
Het is maar net wat je definitie van een goede supplier is.

Heb je de prijs vergeleken met bv een daxtrio? Ik ken ze ook wel die ook injectiemateriaal leveren maar ga echt niet 4-5x zoveel betalen. De leverancier waar ik het meest over tevreden ben die zegt ook eerlijk "joh moet je lekker bij daxtrio.nl kopen, is de goedkoopste optie voor je".

Agreed.

Snap ik, daxtrio was ook mijn eerste idee.
Supplier verkoopt het ongeveer voor daxtrio prijzen alleen dan in kleinere hoeveelheden (misschien 1 euro winst).
Dan hoef ik niet weer 100 spuiten/200 naalden/100 slin spuitjes in huis te hebben, ookal komen ze wel op :D.

Misschien wil je je gelijk halen maar hier geloof ik geen reet van.:roflol:

Geen probleem met mijn ongelijk toegeven.
Even omgerekend, injectiemateriaal voor AAS was 2 euro duurder, slin materiaal 3 euro duurder.
Volgende keer dan toch maar bij daxtrio bestellen :trollface:

Mijn dealer geeft dat gewoon gratis. Dat was nog voor de prijzenoorlog.

Terug
Naar boven