MuscleMeat

Spullen Kuur

100spuiten +naalden voor 22.50 kan je dus gewoon een jaar achter elkaar elke week spuiten :) whats the big deal?

Een goeie dealer injecteert het ook nog voor je!!

Is toch te bergijpen ga jij thuis 1.000 naalden in alle maten opslaan en spuiten van 2-5ml omdat iedereen wat anders wil ? Het is logische dat ze wel water en spullen hebben spuiten en naalden kost geen drol
Haha inderdaad, de dealer zorgt enkel voor de niet vrij verkrijgbare meds en de rest doe je zelf, nog nooit geen vragen gehad in een apotheek over aankoop van intramusculaire, insuline naalden of lege steriele vails gehad. Bac water is beetje moeilijker omdat ze niet meteen weten wat je juist bedoeld dus ik liet hen gewoon een foto zien dat ik op google
Gekopieerd had .

- Test = dealer
- HCG = dealer
- Nolva = dealer
- Spuiten ?
- Bacterievrij/steriel water ?
- Naalden, insuline/optrek/injectie ?

Een dealer heeft sowieso niet alles, vaak wel het meeste maar sommige dingen hebben ze soms niet en dat hoeft echt geen belletjes gaan laten rinkelen.

btw, www.daxtrio.nl kan je alle spuiten en shit bestellen, bac water heeft mijn dealer ook niet dus dat kan je dan eventueel uit engeland bestellen.

Een dealer heeft sowieso niet alles, vaak wel het meeste maar sommige dingen hebben ze soms niet en dat hoeft echt geen belletjes gaan laten rinkelen.

btw, www.daxtrio.nl kan je alle spuiten en shit bestellen, bac water heeft mijn dealer ook niet dus dat kan je dan eventueel uit engeland bestellen.
bac water kan je evengoed in de apotheek uit de biurt halen hoor tenzij je bac water moet met benzyl alcohol, maar met gewoon bac water op voorhand klaarmaken en de vriezer in is de makkelijkste oplossing

Nee das bac water !!
Sorry voor slechte kwaliteit foto heb die effe snel met gsm getrokken

2014-01-03 09.37.38.jpg

ik ben daarvoor zon 20 apotheken afgeweest of ze hadden/kenden het niet of ik moest een recept hebben.
komt deze gewoon bij de apo?

Lang niet elke apo geeft je dat spul zo mee hoor. Zelfde als naalden/spuiten, sommige hier krijgen dat gewoon mee maar er zijn echt meer dan genoeg apothekers die een recept willen, is volgens mij ook verplicht.

Ik weet nog dat ik met peps begon en niet bekend was met daxtrio, kwam ik bij de apo voor 300 insulinenaalden, zegt ze waarvoor wil je er zoveel.
Ik zeg om peptides in me buik te spuiten, kreeg ik er zo 300 mee, daarna nog geen 1 meer haha betaalde toen ook 70 euro per doos ofzo.

ik ben daarvoor zon 20 apotheken afgeweest of ze hadden/kenden het niet of ik moest een recept hebben.
komt deze gewoon bij de apo?
ja gewoon bij de apotheek zonder recept, heb er wel een paar moeten afgaan want de meeste dachten dus ook aan gewoon steriel water. Ik weet niet of je er in nl een recept voor nodig hebt maar in belgie allesinds niet!! En deze heb ik nog van de zomer gekocht dus zou me verwonderen er nu plots een recept voor gevraagd zou worden het is en blijft tenslotte water he;)

Terug
Naar boven