B blackviper Novice Lid sinds 1 feb 2011 Berichten 28 Waardering 2 Lengte 1m83 Massa 82kg 19 jun 2011 #21 ja je squat goed
Olafvw Cool Novice Lid sinds 28 nov 2005 Berichten 84 Waardering 3 Lengte 1m82 Massa 80kg Vetpercentage 12% 22 jun 2011 Topic Starter Topic Starter #22 Maandag een filmpje gemaakt van mijn squat alleen van voren opgenomen, deze keer 5x107,5... Zien jullie nog verbeter punten? Let trouwens niet op mijn piraten gezicht tijdens het squaten Alvast bedankt http://www.youtube.com/watch?v=96G9yN0j6IQ
Maandag een filmpje gemaakt van mijn squat alleen van voren opgenomen, deze keer 5x107,5... Zien jullie nog verbeter punten? Let trouwens niet op mijn piraten gezicht tijdens het squaten Alvast bedankt http://www.youtube.com/watch?v=96G9yN0j6IQ
FreeWeights Advanced Bodybuilder Lid sinds 8 aug 2010 Berichten 760 Waardering 27 Lengte 1m72 Massa 70kg 22 jun 2011 #23 Hehe weer zelfde shortje Vind persoonlijk dat je vrij ver naar buiten gaat met je knieën. Heb er het gevoel bij dat je gewone squat en sumo squat probeert te combineren ps: train je altijd zonder schoenen ?
Hehe weer zelfde shortje Vind persoonlijk dat je vrij ver naar buiten gaat met je knieën. Heb er het gevoel bij dat je gewone squat en sumo squat probeert te combineren ps: train je altijd zonder schoenen ?
Matbaas Cool Novice Lid sinds 19 apr 2011 Berichten 54 Waardering 2 Lengte 1m78 Massa 80kg Vetpercentage 9% 22 jun 2011 #24 Olafvw zei: Maandag een filmpje gemaakt van mijn squat alleen van voren opgenomen, deze keer 5x107,5... Zien jullie nog verbeter punten? Let trouwens niet op mijn piraten gezicht tijdens het squaten Alvast bedankt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Piraten gezicht is in orde, ziet er zeker oké uit. Belangrijk is dat je benen moeten staan zoals ze voor jou het beste/lekkerste staan. Zet je vieren niet te veel naar buiten om je knieën naar buiten te kunnen drukken. Maar ik kan niet inschatten hoe jouw benen het stabielst zijn. Kortom: als jij het goed vind vind ik het ook goed!
Olafvw zei: Maandag een filmpje gemaakt van mijn squat alleen van voren opgenomen, deze keer 5x107,5... Zien jullie nog verbeter punten? Let trouwens niet op mijn piraten gezicht tijdens het squaten Alvast bedankt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Piraten gezicht is in orde, ziet er zeker oké uit. Belangrijk is dat je benen moeten staan zoals ze voor jou het beste/lekkerste staan. Zet je vieren niet te veel naar buiten om je knieën naar buiten te kunnen drukken. Maar ik kan niet inschatten hoe jouw benen het stabielst zijn. Kortom: als jij het goed vind vind ik het ook goed!
B baksteen123 Freaky Bodybuilder Lid sinds 21 sep 2008 Berichten 6.475 Waardering 289 22 jun 2011 #25 staat indd wat breed