XXL Nutrition

Squaten met airmax

Nee kan geen kwaad als ze maar niet te los zitten. Maar ik squat het liefst op mijn versleten otomix

volgens mij is squatten met airmax juist beter, heb je meer grip

beter als wat?

Squatten met airmax is echt not done man, wtf ???
Met 100kg gaat het misschien geen drol uitmaken, maar ga eens met hoge gewichten aan het werk, veel succes met je knieën :thumbs:

Die zool is veel te hoog en te dik + er zit nog eens lucht in ook, je voeten en benen kunnen langs alle kanten bewegen, niet echt wat je wil toch? :)
Ideaal: bv all stars.

Meer grip met airmax? Lol... Wat dacht je van meer grip op blote voeten.

ik denk dat er meer mensen (zwaar) squaten op air max dan op blote voeten ;)

All stars hebben ook weinig steun hoor. Dunne dingetjes

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eerlijk gezegt ook geen zin om met all stars te lopen :o vooral niet in de gym:o.

Maar ik squat nog niet zo lang dus ik squat wel door op me airmax totdat ik boven de 100kg kom

Blote voeten squat het fijnst voor mij. Zaken die IMO niet relaxed zijn zijn afrollende schoenen (praktisch elke hardloopschoen) en schoenen met veel vering in de zool.

Het gaat meer om de platte zool... een verende zool zoals in hardloopschoenen of airmax is niet echt aan te raden als je zwaar squat. Maar je hebt gelijk dat er weinig tot geen enkel steun geboden wordt.

Shoes. The one area that does warrant attention is footwear. The best options are dedicated squat shoes like the ones I wear from Inzer (different options are available from other powerlifting companies). These squat shoes are flat-soled and provide good ankle support. They're pricey but last a long time. A cheaper option that still offers a flat sole is the classic Converse All Stars, or Chuck Taylors. Just beware that they're not as durable and don't have the same level of ankle support.

What you don't want to wear are those awful cross trainers with air-bubbles. Not only are these abominations grossly overpriced, they're also incredibly unstable and will rob you of pounds on the bar while inviting knee and ankle injury.
Bron

Daar gaat het hem net om, het moet dun zijn ;)
Het gaat meer om de platte zool... een verende zool zoals in hardloopschoenen of airmax is niet echt aan te raden als je zwaar squat. Maar je hebt gelijk dat er weinig tot geen enkel steun geboden wordt.

Bron

Wat deze man zegt, squat schoenen, goedkoper alternatief = all stars of blote voeten. Maar toch echt geen sportschoenen met dikke verende zool...

als je op airmax kan squaten verkapt het meteen dat je geen drol kan squaten. Een beetje gewicht erop en je kan die schoenen weggooien...

gewoon otomix kopen. einde discussie:)

100euro 100jaar plezier.
Te schraal om goeie schoenen te kopen maar wel voor 100euro pm aan supps kopen zeker

Jij hebt makkelijk praten met je sponsoring :D :jk:

En nog verbruik ik geen €100p/m

Maar wat iedereen zich druk wat voor schoenen je draag. Gewoon squaten op de schoen die je aan hebt

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
en nu nederlands a.u.b

Terug
Naar boven