- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke dit zegt genoeg, me schoenen gaan kapot wat ik nu al merk en je knieen of iets anders van je been kan ook kapot gaan.Begon met trainen op airmax, toen ik 130kg kon squaten voor 5 reps ging het mis. Met omhoog komen is me onderbeen wat naar binnen gegaan, waardoor ik een verkeerd belasting op me meniscus kreeg. Knie is nooit meer hetzelfde geweest, heb er nu 5 jaar later nog steeds last van. Stabiele ondergrond is belangrijk, als je geen goeie schoenen om op te squatten ben je gewoon erg dom bezig!!
Heb ik geen last van, maar dat komt denk ik omdat ik nog niet aan de 100kg+ zit op squat.Dit. Als je in de sportschool loopt en je ziet mensen squatten op air max dan zie je vaak die enkels en knietjes bewegen alsof ze op een surfbord staan. Niet aan te raden.
100euro 100jaar plezier.
Te schraal om goeie schoenen te kopen maar wel voor 100euro pm aan supps kopen zeker

Stoer, erg verantwoord ook.
Squat schoenen of schoenen met platte zool zonder vering is het beste![]()
All stars hebben ook weinig steun hoor. Dunne dingetjes
Er wordt 500+kg gesquat op allstars en dan zeg jij dat otomix beter zijn dan allstars?

Je moet gewoon trainen met wat je aan hebt en waar jezelf prettig bij voelt.
Als dat gewicht maar omhoog gaat![]()
Goede raad van een 83 kg wegend mannetje tegen een professioneel atleet.
Only on DBB.