Fitness Seller

Squaten met airmax

sokken/blote voeten, allstars of oly shoes

:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
wtf je hebt nog gelijk ook man want me schoenen zijn serieus heel raar kapot aan het gaan... dit ga ik dus niet meer met m'n nieuwe airmax doen :o

Zat al te denken waar die rare scheur ineens inkwam maar komt dus door het squaten xD

Op sokken word hem sovieso niet toch? het lijkt me dat je dan gigantisch hard uit kan glijden als je het gewicht pakt en achteruit loopt?

Begon met trainen op airmax, toen ik 130kg kon squaten voor 5 reps ging het mis. Met omhoog komen is me onderbeen wat naar binnen gegaan, waardoor ik een verkeerd belasting op me meniscus kreeg. Knie is nooit meer hetzelfde geweest, heb er nu 5 jaar later nog steeds last van. Stabiele ondergrond is belangrijk, als je geen goeie schoenen om op te squatten ben je gewoon erg dom bezig!!

Gewoon zaalvoetbal schoenen kopen als je geen squatschoenen wilt aanschaffen.

En wat boeit het een ene **** wat voor schoenen je bij je sport aan hebt, de gemiddelde squatschoen is niet mooi en deadliftslippers al helemaal niet. Het gaat toch om het functionele.

:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Begon met trainen op airmax, toen ik 130kg kon squaten voor 5 reps ging het mis. Met omhoog komen is me onderbeen wat naar binnen gegaan, waardoor ik een verkeerd belasting op me meniscus kreeg. Knie is nooit meer hetzelfde geweest, heb er nu 5 jaar later nog steeds last van. Stabiele ondergrond is belangrijk, als je geen goeie schoenen om op te squatten ben je gewoon erg dom bezig!!
Oke dit zegt genoeg, me schoenen gaan kapot wat ik nu al merk en je knieen of iets anders van je been kan ook kapot gaan.

Lama zitten ik squat niet meer op airmax xD ik haal wel van die sportschoenen met platte zolen..

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 15:41 ----------

Dit. Als je in de sportschool loopt en je ziet mensen squatten op air max dan zie je vaak die enkels en knietjes bewegen alsof ze op een surfbord staan. Niet aan te raden.
Heb ik geen last van, maar dat komt denk ik omdat ik nog niet aan de 100kg+ zit op squat.

Je kunt juist beter op platte schoentjes squatten, niet met lucht ertussen oid. Dan heb je directer contact met de grond.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 14:18 ----------

100euro 100jaar plezier.
Te schraal om goeie schoenen te kopen maar wel voor 100euro pm aan supps kopen zeker

haha echt he, airmax zijn ook 130 trouwens :P

Ik draag gewoon van die platte sneakertjes van lacoste sta je in principe gewoon op de grond :P

Gasten maken zich meer druk om zaken als mode dan om trainen. Squatten op airmax wat een faal!

laat die kerel lekker squatten op z'n airmax jongeeeh!

Ik squat 160 op me jordans. No problem

wat voor airmax is de vraag

Ik squat zelf op platte adidas schoenen. Squat heerlijk, of op sokken/blote voet.

Je moet gewoon trainen met wat je aan hebt en waar jezelf prettig bij voelt.
Als dat gewicht maar omhoog gaat;)

Ja als het maar omhoog gaat, maar je moet ook nog gezond naar beneden. Toen ik nog op sneakers squatte had ik overal last en kon helemaal geen goede squat maken, met gewichthefschoenen wel.

En in de vele squats die ik heb gezien heb ik niet veel mensen goede full squats zien maken op gare sneakers of wat dan ook.

Terug
Naar boven