wjohan
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo iedereen,
Welkom in mijn "Milk & Squats" logje.
Ik ben vandaag begonnen met het welbekende "Squats & Milk" program. Voor de mensen die onbekende zijn met deze training heb ik een documentje toegevoegd waarin alles uitgelegd staat. Een ouderwetse full-body workout waarmee zeer goede resultaten behaald kunnen worden.
Ik ben een tijdje ziek, zwak en misselijk geweest en ben wat spiermassa verloren en dat wil ik graag weer terug
.
Vandaag voor het eerst alles gedaan en moet zeggen dat het flink zwaar is met name de 20 rep squats. Na een gegeven moment komt het gevoel dat je moet kotsen boven en op de grond liggen lijkt daarvoor de enige remedie
, dat is dus meerdere keren gebeurd (niet tijdens de set natuurlijk). Alle spieren in het lichaam aangepakt en geen enkele spiergroep die voor mijn gevoel achterwege is gelaten.
Training 03-03-2011:
Behind Neck Press: 12x60kg, 10x60kg, 10x55kg (dit moet hoger)
Squats: 20x120kg
BB Pull-over: 20x25kg (alleen ff stretchen)
Bench-Press: 12x90kg, 8x85kg, 7x80kg (jaja snelle aftakeling, snap er zelf ook niks van)
BB Bent over Row (Very Strict): 15x60kg, 15x65kg, 15x65kg (kan zwaarder)
Stiffed Leg: 15x95kg direct gevolgd door 12x95kg Shrugs
BB Pull-over: 20x20kg (ook stretchen)
Normaal gesproken heb ik altijd split schema's gedaan en wil even kijken hoe een full-body schema mij bevalt. De eerste indruk is goed, alleen moet nog ff inkomen met de gewichten want in een split was ik toch wel aanzienlijk sterker. Ik denk dat het te maken heeft met het ziek zijn geweest en natuurlijk de verandering van workout waarbij deze workout veel intensiever is (minder rust tussen sets).
Mijn stats op dit moment:
186cm lengte
95kg
10% bodyfat
Ik hoop flink veel kracht te gainen samen met wat massa natuurlijk
. Ik zal alles zo gedetaileerd voor jullie opschrijven over mijn gains in de tijd, zowel in kracht als lichaamsgewicht. Misschien kunnen jullie deze log gebruiken om zelf te beslissen het "Squats & Milk" programma te volgen.
Groet,
Joey
Welkom in mijn "Milk & Squats" logje.
Ik ben vandaag begonnen met het welbekende "Squats & Milk" program. Voor de mensen die onbekende zijn met deze training heb ik een documentje toegevoegd waarin alles uitgelegd staat. Een ouderwetse full-body workout waarmee zeer goede resultaten behaald kunnen worden.
Ik ben een tijdje ziek, zwak en misselijk geweest en ben wat spiermassa verloren en dat wil ik graag weer terug
. Vandaag voor het eerst alles gedaan en moet zeggen dat het flink zwaar is met name de 20 rep squats. Na een gegeven moment komt het gevoel dat je moet kotsen boven en op de grond liggen lijkt daarvoor de enige remedie
, dat is dus meerdere keren gebeurd (niet tijdens de set natuurlijk). Alle spieren in het lichaam aangepakt en geen enkele spiergroep die voor mijn gevoel achterwege is gelaten. Training 03-03-2011:
Behind Neck Press: 12x60kg, 10x60kg, 10x55kg (dit moet hoger)
Squats: 20x120kg
BB Pull-over: 20x25kg (alleen ff stretchen)
Bench-Press: 12x90kg, 8x85kg, 7x80kg (jaja snelle aftakeling, snap er zelf ook niks van)
BB Bent over Row (Very Strict): 15x60kg, 15x65kg, 15x65kg (kan zwaarder)
Stiffed Leg: 15x95kg direct gevolgd door 12x95kg Shrugs
BB Pull-over: 20x20kg (ook stretchen)
Normaal gesproken heb ik altijd split schema's gedaan en wil even kijken hoe een full-body schema mij bevalt. De eerste indruk is goed, alleen moet nog ff inkomen met de gewichten want in een split was ik toch wel aanzienlijk sterker. Ik denk dat het te maken heeft met het ziek zijn geweest en natuurlijk de verandering van workout waarbij deze workout veel intensiever is (minder rust tussen sets).
Mijn stats op dit moment:
186cm lengte
95kg
10% bodyfat
Ik hoop flink veel kracht te gainen samen met wat massa natuurlijk
. Ik zal alles zo gedetaileerd voor jullie opschrijven over mijn gains in de tijd, zowel in kracht als lichaamsgewicht. Misschien kunnen jullie deze log gebruiken om zelf te beslissen het "Squats & Milk" programma te volgen. Groet,
Joey
Bijlagen
Laatst bewerkt:

.