Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tegels eronder uit halen.
Chuck taylors = all stars. Dus 50 euro ofzo.
Zou dan gewoon ff in de winkel passen. Kan je meteen kijken wat je het fijnst vind want ze hebben niet allemaal verwisselbare zolen.
---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 21:02 ----------
?
Dat zijn dus geen squatschoenen lmet een platte hiel maar dus echt gewone converse all stars??kan ook hoge maar moet je de bovenkant niet vastmaken.
WTf daantje, ga eens weg man met je broscience. Yasmine echt ik raad u aan om te investeren in echte squatschoenen. In de Pl sectie is er zo'n topic met allerlei squatshoes en waar je ze kan kopen, kijk daar eens zeker.Er zijn erbij van zeer goeie kwaliteit voor 100€, wat relatief goedkoop is. Alls stars zijn beter dan gewone schoenen, maar kunnen no way op tegen echte squatschoenen. Squatschoenen zorgen dat je veel stabieler staat en door de helling die ze creeren zorgen ze ervoor dat je meer je quads kunt gebruiken, en dus zwaarder en beter kan squatten. Als je mij niet gelooft, maak een topic aan in de PL sectie over all stars vs squatshoes. GL.
WTf daantje, ga eens weg man met je broscience. Yasmine echt ik raad u aan om te investeren in echte squatschoenen. In de Pl sectie is er zo'n topic met allerlei squatshoes en waar je ze kan kopen, kijk daar eens zeker.Er zijn erbij van zeer goeie kwaliteit voor 100€, wat relatief goedkoop is. Alls stars zijn beter dan gewone schoenen, maar kunnen no way op tegen echte squatschoenen. Squatschoenen zorgen dat je veel stabieler staat en door de helling die ze creeren zorgen ze ervoor dat je meer je quads kunt gebruiken, en dus zwaarder en beter kan squatten. Als je mij niet gelooft, maak een topic aan in de PL sectie over all stars vs squatshoes. GL.