AndroidHealthClinic

Stack

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Is het nuttig om anavar en Test. te stacken tijdens je cut?
Heb eens ergens gelezen dat je van deze combi veel water ophoud.

grtz wimpy ;)

• Topic Starter Topic Starter
Niemand??? Op het net (google) vind ik er ook niet veel over...

grtz wimpy ;)

Wimpy weet ook van geen ophouden,hé? ;)

Van test hou je wel wat vocht vast maar alles staat of valt met je dieet,bro!

bodynet "crew" is hier ook aanwezig precies :D

Ik heb een paar jaar geleden op ergogenics een stukje gevonden waar idd ook stond dat de combi Var/Test toch niet aan te raden was omwille van het enorm veel vasthouden van vocht.
Ze gaven zelfs een voorbeeld van een man die deze combi had gedaan die ging van schoenmaat 44 naar 47.(dat haalden ze aan als punt..)
Jammer dat ik die studie niet meer terugvind op ergogenics want ze stond er dus wel daadwerkelijk op.
Maar er zullen mss mensen zijn die deze combi gedaan hebben en helemaal geen last ervan gehad hebben.
Denk dat Arie ook wel een punt heeft met te zeggen dat alles afhangt van je dieet.

Jeof

• Topic Starter Topic Starter
Jeoffrey zei:
bodynet "crew" is hier ook aanwezig precies :D

Ik heb een paar jaar geleden op ergogenics een stukje gevonden waar idd ook stond dat de combi Var/Test toch niet aan te raden was omwille van het enorm veel vasthouden van vocht.
Ze gaven zelfs een voorbeeld van een man die deze combi had gedaan die ging van schoenmaat 44 naar 47.(dat haalden ze aan als punt..)
Jammer dat ik die studie niet meer terugvind op ergogenics want ze stond er dus wel daadwerkelijk op.
Maar er zullen mss mensen zijn die deze combi gedaan hebben en helemaal geen last ervan gehad hebben.
Denk dat Arie ook wel een punt heeft met te zeggen dat alles afhangt van je dieet.

Jeof

Heb net hetzelfde gelezen maar op andere site's staat het wel voor een goede combi.
Ook om te cutten dus...

Dan zou het ook een goede combi moeten zijn met Methyl1testosteron??
Behalve dan de klap voor je lever..en tegen het water kan je altijd proviron nemen.

grtz wimpy

Laatst bewerkt:
wimmeke26 zei:
Is het nuttig om anavar en Test. te stacken tijdens je cut?
Heb eens ergens gelezen dat je van deze combi veel water ophoud.

grtz wimpy ;)

Test. prop. en Anavar zal wel makkelijk te doen zijn zonder al teveel vocht.

Als je met lang werkende esters bezig bent kan je proviron/fermara erbij nemen.

Terug
Naar boven