AndroidHealthClinic

Stacker i.c.m. Eiwitshakes

Iris

Novice
Waardering
0
Hi,

Even voorstellen ik ben Iris.:p
Ik heb meteen een vraagje: Kan ik afvallen Met behulp van stackers en toch eiwitshakes nemen voor het behoud van mijn spieren????

Lijkt mij wel, Stackers hebben toch alleen een vetverbrandende werking volgens mij. Ik zie niet in waarom het mogelijk niet samen zou gaan

ik zou het eerst even zo proberen voordat je je vergrijpt aan stackers
dat dan mijn mening hoor
probeer eerst met je voeding en training vet te verliezen/afvallan
en als je dan helemaal einde raad bent kun je denken aan een hulpmiddel......
xxx

Iris zei:
Hi,
Ik heb meteen een vraagje: Kan ik afvallen Met behulp van stackers en toch eiwitshakes nemen voor het behoud van mijn spieren????

En verder niet eten?

Welkom !:thumbs:
Post eerst je voedingsschema even voordat we meningen en adviezen gaan geven;)

Wat Guido20 zegt, gaat prima samen hoor. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet echt een speciaal dieet of voedingsschema wat ik volg ik probeer gewoon op te letten wat ik eet.
S'ochtends begin ik meestal met 2 boterhammen of een bordje brinta
een tussen doortje rond 11 uur banaantje of iets anders van fruit.
S'middags ook 2 of 3 boterhammen of een waldkorn bol met beleg
nog een tussendoortje van fruit of iets van liga rond 4 uur.
en dan mijn avond eten (moeder's kookkunst)
Ik probeer door de weeks de slechte dingen zoveel mogelijk te laten staan maar in het weekend eet ik wel een chipje of een koekje moet kunnen toch?

Ten eerste gooi je brood uit je schema en vervang deze door een shake of iets eiwitrijks. Als je een beetje wil dieten, hoog dus in de eiwitten gaan zitten en laag in de koolhydraten.

De stackers verdeel je dan over de dag.

Verder 1 junk dag pakken en dus 6 dagen dieten.......

Iris zei:
Hi,
Probeer eerst dmv meer cardio en goede voeding het nodige te bereiken, houd stackers als stok achter de deur als al de rest faalt.
Eiwitshakes kan je met alles combineren en kan je altijd gebruiken, verminder snelle suikers en eet meer vlees en vis. Of anders zuivel of eieren.

schop naar supps.

ik train nog niet lang maar heb al gemerkt da als ik men eiwitshake's drink en wa cardio doe achter gewone training verlies ik wel gewicht niet veel maar ik vermager ook niet rap maar kom wel rap bij is nadeel van mij
tip drink niet teveel eiwitshake's heb het gedaan en zat constand op de pot

Terug
Naar boven