XXL Nutrition

Stadion verpest de vreedzame energie van deze moskee

virusje

Huge Freak
Waardering
961
Naar aanleiding van de perfect gedragende supporters van Feyenoord in Rome heb ik het natuurlijk over de kuip.
Een broeihaard voor geweld/haat/drugs en meer ellende, er naast staat een prachtige moskee, waar mensen vreedzaam kunnen bidden.
De terroriserende hersenloze komen niet uit de moskee, maar uit een voetbal stadion, een plek waar mensen met z'n alle toekijken, hoe overbetaalde mannetjes een spelletje spelen met een bal.
Dit stadion is hun gebedsruimte, waar ze wekelijks hun goden komen aanbidden, door zo luidruchtig mogelijk te zijn en de goden van de tegenstander uit te schelden en te vernederen.
Wanneer de voetbalgelovige losgelaten worden, moet er vervolgens een half leger aan te pas komen om dit stelletje varkens in bedwang te houden, uiteraard van mijn belastingcenten.
Dit keer dan in Rome, maar ach in dit derde rijk genaamd de Europese unie betalen we uiteindelijk allemaal mee.
Feyenoord fans vat dit niet persoonlijk op, hooliganisme kent vele stromingen uit verschillende steden en landen.
Het merendeel van jullie religie zal ook vreedzaam naar de wedstrijden kijken, jammer dat een groepje extremisten het moet verpesten.

14288204177_316fa78582_z.jpg

Feyenoord-fans-riot-main.jpg

Laatst bewerkt:
(Veelal) autochtone voetbal relschoppers stel ik gelijk aan allochtone relschoppers en niet met religieus geïnspireerde gewelddadigheden.

Religie en vandalisme zijn nog altijd als appels en de peren.

Maar de Kuip sluiten of een moskee, je maakt het lastig op de vroege morgen....

vind terroristen en die megolen van een hooligans beetje gelijk
sluit ze allebei maar dan, sorry voor de mensen die zich wel gewoon normaal kunnen gedragen
en wel gewoon voor het voetbal komen of naar een moskee gaan

Als ze die minaretten wat hoger maken, kunnen ze ondertussen voetbal kijken.

Ben Feyenoord supporter en heb respect voor de personen die hun club achterna reizen. Echter, ik heb een hekel aan het volk die zo'n stad denken te slopen. Wanneer ik zelf die kant op was gegaan had ik toch meer voor het culturele gekozen met aansluitend een wedstrijd, maar oké..

Voetbalfans zijn vaak laag opgeleiden die vaak al actief zijn in het criminele circuit. Sta er vaker ook tussen en verbaas mij dan hoe dom deze groep mensen is. Het ergste is dat vaders met kinderen de ME gaan uitschelden als hun kroost erlangs staat. Ik hoop dan ook altijd dat de ME flink gaat vegen en dat die vaders worden opgepakt. Dat kan jeugdzorg dat kind hopelijk nog redden... Ongelofelijk hoe dom de gemiddelde voetbalsupporter is.

Ja, voetballiefhebbers = Syrië-strijders.

Onze club is de ware club. Geloven in een sprookje. Stel ze bloot aan wetenschap en zij accepteren alleen dat wat strookt met hun statuten en reglementen.
Laatst hoorde ik er nog eentje zeggen, als de aarde echt zou draaien dan zou de bal als hij los komt van de grond toch zo het stadion uitvliegen? Richting China. Of er juist vanaf, dat kon ook.

Paspoort afpakken en nooit meer terug laten komen.

Voetbalfans zijn vaak laag opgeleiden die vaak al actief zijn in het criminele circuit. Sta er vaker ook tussen en verbaas mij dan hoe dom deze groep mensen is. Het ergste is dat vaders met kinderen de ME gaan uitschelden als hun kroost erlangs staat. Ik hoop dan ook altijd dat de ME flink gaat vegen en dat die vaders worden opgepakt. Dat kan jeugdzorg dat kind hopelijk nog redden... Ongelofelijk hoe dom de gemiddelde voetbalsupporter is.

Overdrijven is ook een vak

.

Laatst bewerkt:
Weg met die moskee klaar doei groenten

ik snap nooit waarom islam apologeten allemaal andere gebeurtenissen moeten gebruiken. Dit soort shit komt net zo goed in het nieuws en is net zo goed verontwaardiging over, en als je de boel probeert te relativeren lijkt me hooliganisme niet echt gepast aangezien die "stroming" misschien een stuk of 20 doden op zijn geweten heeft en de islam een halve ton

• Topic Starter Topic Starter
ik snap nooit waarom islam apologeten allemaal andere gebeurtenissen moeten gebruiken. Dit soort shit komt net zo goed in het nieuws en is net zo goed verontwaardiging over, en als je de boel probeert te relativeren lijkt me hooliganisme niet echt gepast aangezien die "stroming" misschien een stuk of 20 doden op zijn geweten heeft en de islam een halve ton

Jezus, ''moslims'' is een hot topic, dus ik denk maak er een mooi verhaaltje van met wat ''grappige'' analogie en metaforen.

Besides als je er over na gaat denken zijn er best veel gelijkenissen, even uit de losse pols:

Hooliganisme - Religieuze:

- Beide hebben gemiddeld een laag IQ

- Beide hebben een ''gebeds-' ruimte
5993836567_636b49b29b.jpg
- Beide hebben bepaalde kledingvoorschriften
Chelsea-fans-590x393.jpg
- Beide hebben bepaalde symbolen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ultras%2Bor%2Bhooligans.png
- Beide zingen verzen
- Beide worden geïndoctrineerd bij de kinderen
hqdefault.jpg
- Beide hebben weleens ''ruzie''

etc. :roflol:

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Komt het uiteindelijk wel ongeveer op neer.

Er is een heel groot aantal mensen voetbalfan, waarvan een deel echt ''die hard'' fan is en zich er dagelijks mee bezig houdt.
En daarvan is weer een deel wat je extremist kan noemen en daarvan is een klein deel wat problemen veroorzaakt.

Zo zijn er ook 1.5 miljard moslims, waarvan een deel echt ''die hard'' is en zich er dagelijks mee bezig houdt.
En daarvan is weer een deel wat je extremist kan noemen en daarvan is een klein deel wat problemen veroorzaakt.

Terug
Naar boven