AndroidHealthClinic

Stadion verpest de vreedzame energie van deze moskee

Care? No.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Zo veel voetbalstadia staan dicht bij woonwijken, kerken etc...
Maar voor moslims moeten we weer "ocharme" zeggen zeker :rolleyes:
Weer slechte reclame voor moslims, want moslims die last hebben van voetbalstadium wordt getoond als een ramp, maar andere mensen die er evenveel last van hebben? Not a single shit was given.

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn net Joden, ze willen altijd een speciale behandeling! :mad:

Stop eens met die verwijzingen naar joden, het maakt mij führerieus.

Sorry Frej, ik bedoel:

Het zijn net die smurfen uit de Avatar, ze willen altijd een speciale behandeling! :mad:

Vanavond gaan de varkens weer los!

https://www.youtube.com/watch?v=FNO56o91Fi0

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Iemand enig idee hoeveel manschappen ME/politie er moeten worden ingezet voor vanavond en wat het prijskaartje daarvan is?

.

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee hoeveel manschappen ME/politie er moeten worden ingezet voor vanavond en wat het prijskaartje daarvan is?

Zal wel aardig wat euri zijn en nodig deze keer maar ik moet wel bekennen dat bij wedstrijden waar het amper nodig is er ook veel te veel ME/polizei wordt ingezet waardoor je onnodige kosten maakt die naderhand wel worden gezien als nodig.

Maar in NL is iedereen doodsbenauwd voor de onderzoeken en rapportages na een incident want dan moeten er koppen rollen dus voorzorg, voorzorg, voorzorg.

Terug
Naar boven