Fitness Seller

Stadion verpest de vreedzame energie van deze moskee

Zinloos topic dit.

• Topic Starter Topic Starter

Oeh Feyenoord fan in the house

174dca49fde9054e032f571216f4d3cc.jpg

Alle Feyenoord fans zouden zich duidelijk moeten uitspreken, dat zij niet achter dit geweld en vandalisme staan, dit is niet waar Feyenoord voor staat!

ik snap nooit waarom islam apologeten allemaal andere gebeurtenissen moeten gebruiken. Dit soort shit komt net zo goed in het nieuws en is net zo goed verontwaardiging over, en als je de boel probeert te relativeren lijkt me hooliganisme niet echt gepast aangezien die "stroming" misschien een stuk of 20 doden op zijn geweten heeft en de islam een halve ton

+1.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Virusje is een achterlijke conspiracy-aanhanger, dus dit topic is bij voorbaat al mislukt.

Mooi hoe de ''echte'' moslim haters hier zich toch weer op zo'n bepaalde manier moeten uitspreken. :roflol:
Het is wachten op een mooie post van whami nog.

Ik haat ze allemaal, moslims, joden, gehandicapten, zigeuners en die blauwe gasten uit Avatar. :mad:

Reported! Avatar was de beste film ooit man, heel origineel ook, moest huilen.

Kutnederlanders, eerst slavernij en nu dit.

Mooie moskee en lelijke stadion

Komt het uiteindelijk wel ongeveer op neer.

Er is een heel groot aantal mensen voetbalfan, waarvan een deel echt ''die hard'' fan is en zich er dagelijks mee bezig houdt.
En daarvan is weer een deel wat je extremist kan noemen en daarvan is een klein deel wat problemen veroorzaakt.

Zo zijn er ook 1.5 miljard moslims, waarvan een deel echt ''die hard'' is en zich er dagelijks mee bezig houdt.
En daarvan is weer een deel wat je extremist kan noemen en daarvan is een klein deel wat problemen veroorzaakt.

Van de 50.000 man in de kuip maakt het 49.000 geen reet uit voor welke andere club hun buurman is. Ik schat dat ongeveer de helft zelfs getrouwd is met een partner die voor Ajax is. Zelfs ras ajacied johan Cruijff is op handen gedragen door de Kuip. Tijdens een bekerfinale zijn er zelfs 50.000 supporters van andere clubs welkom als gast. ontmoetingen tussen ajax en feyenoord hooligans hebben welgeteld voor één dode gezorgd.

Van de 6 miljoen inwoners in Riyadh vind je geen enkeling die openlijk banden heeft met ongelovigen. Op afvalligheid van de Islam staat immers de doodstraf.

Ik weet niet welke "kleine" groep extremisten je bedoeld in je vergelijking maar ik mag toch aannemen dat de doodstraf omdat je ergens anders in gelooft vrij extremistisch zal vinden?

Als een stenengooier van Feyenoord als extremist wordt bestempeld, wat is de regering die waakt over 30 miljoen saoedi's dan? In deze zal jouw vergelijking pas hetzelfde zijn als het bestuur van Feyenoord iedereen met een andere clubovertuiging die de kuip binnentreed verplicht te vermoorden.

Als 99.9% van je omgeving moslim is, dan is het niet zo gek dat je geen openlijke banden hebt met ongelovigen.
Ik heb ook geen openlijke banden met buitenaardse wezens.

En ik praat over deze individuele hersenloze, niet over een groepering of organisatie, misschien is extremist niet de juiste terminologie.
Hersenloze drugsgebruikende egocentrische terroristen is misschien beter verwoord.

Een extremist heeft nog een bepaalde achterliggende reden,
De hersenloze drugsgebruikende egocentrische terroristen staan daar nog onder.

Terug
Naar boven