jan83
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en?? Gaat meer om de zinloze vergelijking die je maakt.Oeh Feyenoord fan in the house Alle Feyenoord fans zouden zich duidelijk moeten uitspreken, dat zij niet achter dit geweld en vandalisme staan, dit is niet waar Feyenoord voor staat!
Ja en?? Gaat meer om de zinloze vergelijking die je maakt.
Nee vind er niks aan sorry.Je kan ook de humor er niet van inzien? Heb de tekst zo geschreven dat deze nogal multi-interpretabel is.
ik snap nooit waarom islam apologeten allemaal andere gebeurtenissen moeten gebruiken. Dit soort shit komt net zo goed in het nieuws en is net zo goed verontwaardiging over, en als je de boel probeert te relativeren lijkt me hooliganisme niet echt gepast aangezien die "stroming" misschien een stuk of 20 doden op zijn geweten heeft en de islam een halve ton
Mooi hoe de ''echte'' moslim haters hier zich toch weer op zo'n bepaalde manier moeten uitspreken.Het is wachten op een mooie post van whami nog.
En ja ik ben met trots een conspiracist, o.a. Aaron Russo, Jordan Maxwell en Michael Ruppert zijn mijn profeten, vzmh.Virusje is een achterlijke conspiracy-aanhanger, dus dit topic is bij voorbaat al mislukt.

Ik haat ze allemaal, moslims, joden, gehandicapten, zigeuners en die blauwe gasten uit Avatar.![]()
Komt het uiteindelijk wel ongeveer op neer.
Er is een heel groot aantal mensen voetbalfan, waarvan een deel echt ''die hard'' fan is en zich er dagelijks mee bezig houdt.
En daarvan is weer een deel wat je extremist kan noemen en daarvan is een klein deel wat problemen veroorzaakt.
Zo zijn er ook 1.5 miljard moslims, waarvan een deel echt ''die hard'' is en zich er dagelijks mee bezig houdt.
En daarvan is weer een deel wat je extremist kan noemen en daarvan is een klein deel wat problemen veroorzaakt.