MuscleMeat

Stage buitenland (buiten Europa)

guantanamo bay

Welke stad heb jij gezeten, wat voor studie?

@ de rest, thx voor de reacties :D

@Loca, welke stad? Het belangrijkste: is het je goed bevallen?

Ik deed HTS-Autotechniek in Arnhem en zat voor m'n afstuderen in Riverside, CA (uurtje buiten LA) en daar werk ik nu 4 jaar later nog steeds...Ben nu voor mn Green Card bezig. Poehee, wat een bureaucratie.

Maar zon was voor mij wel een van de belangrijkste redenen. Je weet pas hoe goed je het kan hebben als het het hele jaar door niet kouder wordt dan een graad of 16 overdag met zomerse temperaturen van tegen de 40 graden, wat trouwens wel fokking heet is. :p

Ik deed HTS-Autotechniek in Arnhem en zat voor m'n afstuderen in Riverside, CA (uurtje buiten LA) en daar werk ik nu 4 jaar later nog steeds...Ben nu voor mn Green Card bezig. Poehee, wat een bureaucratie.

Maar zon was voor mij wel een van de belangrijkste redenen. Je weet pas hoe goed je het kan hebben als het het hele jaar door niet kouder wordt dan een graad of 16 overdag met zomerse temperaturen van tegen de 40 graden, wat trouwens wel fokking heet is. :p

Had ik die opleiding nu toch maar afgemaakt:D

• Topic Starter Topic Starter
Ff een update:

Vandaag te horen gekregen dat ik welkom ben bij één van de grotere Nederlandse Projectontwikkelaars op Curaçao :D

Nu nog ff alles regelen!

t schijnt dat stagaires in amerika echt als honden worden gebruikt. canada lijkt me chiller, maar zou toch naar dubai gaan. dr zijn nog redelijk wat kansen daar, en je emot er sowieso heen voor de bubble barst. die economie gaat ook keihard inmekaar storten denk ik

Australia!!

Veel bouwpersoneel nodig, en je kunt erg (veel) zwart bijverdienen. Geweldig land en erg lekkere chicks!

Als je van wijven uit Azie, Samoa, Fiji, Griekenland of misschien zelfs wel van dikke roodharige Engelsen houd... doen!

De meeste mensen hier onderschatten de Nederlandse dames.
Er zijn maar 3 landen waar ze knapper zijn dan in Nederland, en alle 3 de landen liggen in Scandinavie ;)

Als je van wijven uit Azie, Samoa, Fiji, Griekenland of misschien zelfs wel van dikke roodharige Engelsen houd... doen!

Er zijn maar 3 landen waar ze knapper zijn dan in Nederland, en alle 3 de landen liggen in Scandinavie ;)

+1

mensen kijken teveel amerikaanse films

duckstad ook gaaf

:roflol:

onderschatting van nd dames?

nederlandse dames staan overal bekend als makkelijk in bed te lullen en dat ze na hun 28ste al down hil gaan.

latina's balkan arabisch :)

ik zie nu pas dat dit weer een 2008 bump topic is

hallo,

Ik ben ook druk aan het zoeken naar een stage-plek in het buitenland.

Weet nog niet presies waarheen, maar aangezien jij je er al wat in hebt verdiept heb je misschien wat idieen voor mij :D.

...Misschien hebben ze daar op Curacau nog een plekje...;-)

(weet niet of dit forum nog actief is, toch zou ik het erg waarderen als je reageerde!)

groetuh

Denk niet dat je nog van de topicstarter zal horen.:o

Ik moet volgend jaar ook stage volgen. Weet wel niet of het zo handig is om dit in het buitenland te gaan doen? Je loopt namelijk een mogelijke open vacature mis en met mijn studierichting (financiën en verzekeringen) kan je ook niet eender waar naar toe, regelingen/wetgeving binnen de sector etc. verschillen aardig per land denk ik en uiteindelijk ben je er wel ter voorbereiding van je eigenlijke werkcarrière. Ook praktisch soms een hoop gezever.

Die eerste post is wel epic. :roflol:

hallo,

Ik ben ook druk aan het zoeken naar een stage-plek in het buitenland.

Weet nog niet presies waarheen, maar aangezien jij je er al wat in hebt verdiept heb je misschien wat idieen voor mij :D.

...Misschien hebben ze daar op Curacau nog een plekje...;-)

(weet niet of dit forum nog actief is, toch zou ik het erg waarderen als je reageerde!)

groetuh

Ik denk niet dat je je stage moet zoeken op een Bodybuild-forum.
Ik denk niet dat de topicstarter nog gaat reageren (hij is gebanned).
Ik denk niet dat dit topic nog actief is betreft stages.
Ik denk niet dat...ach laat ook maar:(

Terug
Naar boven