- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke stad heb jij gezeten, wat voor studie?
@ de rest, thx voor de reacties
@Loca, welke stad? Het belangrijkste: is het je goed bevallen?

Ik deed HTS-Autotechniek in Arnhem en zat voor m'n afstuderen in Riverside, CA (uurtje buiten LA) en daar werk ik nu 4 jaar later nog steeds...Ben nu voor mn Green Card bezig. Poehee, wat een bureaucratie.
Maar zon was voor mij wel een van de belangrijkste redenen. Je weet pas hoe goed je het kan hebben als het het hele jaar door niet kouder wordt dan een graad of 16 overdag met zomerse temperaturen van tegen de 40 graden, wat trouwens wel fokking heet is.![]()

Australia!!
Veel bouwpersoneel nodig, en je kunt erg (veel) zwart bijverdienen. Geweldig land en erg lekkere chicks!

Als je van wijven uit Azie, Samoa, Fiji, Griekenland of misschien zelfs wel van dikke roodharige Engelsen houd... doen!
De meeste mensen hier onderschatten de Nederlandse dames.
Er zijn maar 3 landen waar ze knapper zijn dan in Nederland, en alle 3 de landen liggen in Scandinavie![]()
Als je van wijven uit Azie, Samoa, Fiji, Griekenland of misschien zelfs wel van dikke roodharige Engelsen houd... doen!
De meeste mensen hier onderschatten de Nederlandse dames.
Er zijn maar 3 landen waar ze knapper zijn dan in Nederland, en alle 3 de landen liggen in Scandinavie![]()

![]()
onderschatting van nd dames?
nederlandse dames staan overal bekend als makkelijk in bed te lullen en dat ze na hun 28ste al down hil gaan.
latina's balkan arabisch![]()

.
hallo,
Ik ben ook druk aan het zoeken naar een stage-plek in het buitenland.
Weet nog niet presies waarheen, maar aangezien jij je er al wat in hebt verdiept heb je misschien wat idieen voor mij.
...Misschien hebben ze daar op Curacau nog een plekje...;-)
(weet niet of dit forum nog actief is, toch zou ik het erg waarderen als je reageerde!)
groetuh