cutler
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 77
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 50%
Jongens, jongens, op je werk hoor je je netjes te vertonen...ik ben 53 en ik vindt dat een oubollige manier van denken. Hoe is het mogelijk voor een zo jong iemand? Iemand is zoals ie is en daarmee is de kous af, als anderen dat niet aanvaarden dan is dat voor hun rekening.
Je hoort respect te hebben voor je werkgever, het is toch niets teveel gevraagd om gewone kleren te dragen en er verzorgd uit te zien?
Het verschilt natuurlijk per werkgever. In een fabriek of in de bouw maakt het natuurlijk niet veel uit maar waar je met kleine kinderen werkt bijvoorbeeld of klanten ontmoet, moet je gewoon er verzorgd uitzien.
Btw bovenstaand t-shirt vind ik niet kunnen om nu zo bij een kinderdagverblijf je te vertonen. Zoiets ligt gevoelig nog en waarom zou je het uberhaupt dragen
gewoon niet aanstellen en wat anders aantrekken, en dat shirt aandoen buien je werk om..

Als je een bureaujob hebt of iets in die strekking, zeker wanneer je in contact komt met klanten enzo, dan is het maar normaal dat je je fatsoenlijk kleedt om positief en netjes over te komen.