MuscleMeat

Stagiair met 'fout' T-shirt weggestuurd uit crèche

Jongens, jongens, op je werk hoor je je netjes te vertonen...???ik ben 53 en ik vindt dat een oubollige manier van denken. Hoe is het mogelijk voor een zo jong iemand? Iemand is zoals ie is en daarmee is de kous af, als anderen dat niet aanvaarden dan is dat voor hun rekening.

Je hoort respect te hebben voor je werkgever, het is toch niets teveel gevraagd om gewone kleren te dragen en er verzorgd uit te zien?

Het verschilt natuurlijk per werkgever. In een fabriek of in de bouw maakt het natuurlijk niet veel uit maar waar je met kleine kinderen werkt bijvoorbeeld of klanten ontmoet, moet je gewoon er verzorgd uitzien.

Btw bovenstaand t-shirt vind ik niet kunnen om nu zo bij een kinderdagverblijf je te vertonen. Zoiets ligt gevoelig nog en waarom zou je het uberhaupt dragen ??? gewoon niet aanstellen en wat anders aantrekken, en dat shirt aandoen buien je werk om..

Je hoort respect te hebben voor je werkgever, het is toch niets teveel gevraagd om gewone kleren te dragen en er verzorgd uit te zien?

Het verschilt natuurlijk per werkgever. In een fabriek of in de bouw maakt het natuurlijk niet veel uit maar waar je met kleine kinderen werkt bijvoorbeeld of klanten ontmoet, moet je gewoon er verzorgd uitzien.

Btw bovenstaand t-shirt vind ik niet kunnen om nu zo bij een kinderdagverblijf je te vertonen. Zoiets ligt gevoelig nog en waarom zou je het uberhaupt dragen ??? gewoon niet aanstellen en wat anders aantrekken, en dat shirt aandoen buien je werk om..

Ik geef je gelijk wat betreft dat bepaalde t shirt, maar dan enkel omdat het die kleine kinderen angstig maakt. Maar respect hebben voor je werkgever vindt ik er volgens mijn principes zwaar over, maar ieder zijn gedacht natuurlijk!

Jongens, jongens, op je werk hoor je je netjes te vertonen...???ik ben 53 en ik vindt dat een oubollige manier van denken. Hoe is het mogelijk voor een zo jong iemand? Iemand is zoals ie is en daarmee is de kous af, als anderen dat niet aanvaarden dan is dat voor hun rekening.

Je moet kijken naar de aard van het werk.
Kledingvoorschriften zijn in veel met name representatieve functies gewoon de regel. Logisch want een proper (zoals jullie belgen dat zeggen) voorkomen daarmee straal je vertrouwen uit en vertrouwen is het sleutelwoord in het leven. En zeker in het bedrijfsleven.
Nu hoef je op een creche niet in een pak te lopen (integendeel), maar netjes casual mag op zijn minst verwacht worden lijkt me.
En ten slotte als je daar werkt en je moet nog perse met shirtjes van je favoriete band lopen dan is dat wel beetje zielig mijns inziens.
Draagt ie het maar na de werktijden..

Hij kon wel raden dat dit gevoelig ligt. Goeie actie!

Maar jij bent dan waarschijnlijk ook een arbeider die zich nooit wat moet aantrekken van zijn klederdracht. :rolleyes: Als je een bureaujob hebt of iets in die strekking, zeker wanneer je in contact komt met klanten enzo, dan is het maar normaal dat je je fatsoenlijk kleedt om positief en netjes over te komen.

Los daarvan is het natuurlijk nogal uitdagend van de jongen dat hij net die t-shirt draagt, die voor leken wellicht net erover was als hij daarvoor ook al moeilijk deed wat betreft zijn kledij en/of gedrag. Het hangt maar net af van zijn verleden daar als werknemer en zijn algemene gedrag. Hij moet natuurlijk geen pak dragen, verre van, maar bandshirts van die strekking draag je maar in je vrije tijd.

Dat is gewoonweg niet gepast in een crèche! Tevens met wat er onlangs gebeurd is en de speculaties rondom de schmink. Kiss wordt niet gelinkt met black metal maar Kiss is wel een link met de schmink!

Tevens als er gevraagd wordt om deftige kledij aan te doen, dan is dat aan hem om te gaan respecteren. Zo niet, buiten!

Ik had toen ik klein was bang van honden, moeten daarom honden gebanned worden uit de straat van de kindercreche?

Sommige hebben het niet echt door denk ik.

De dader van de moorden op die creche zou ook zo gesminkt zijn.

Vandaar niet gepast.

de dader van de moorden was NIET geschminkt, dat gerucht is door één getuigenis die zichzelf helemaal het einde vond maar helemaal geen kloot wist de wereld ingestuurd en dan verspreidt via de belgische rioolpers en de nederlandse pers.

Vandaar vind ik dat jullie bullshit verkopen.

op een creche waar je met kleine kinderen werkt kan je inderdaad niet met dit soort kleding rond gaan lopen.

dat je niet strak in het pak gaat is logisch natuurlijk, maar zulke opdrukken zijn niet geschikt voor jonge kindjes.

Maar jij bent dan waarschijnlijk ook een arbeider die zich nooit wat moet aantrekken van zijn klederdracht. :rolleyes: Als je een bureaujob hebt of iets in die strekking, zeker wanneer je in contact komt met klanten enzo, dan is het maar normaal dat je je fatsoenlijk kleedt om positief en netjes over te komen.

Los daarvan is het natuurlijk nogal uitdagend van de jongen dat hij net die t-shirt draagt, die voor leken wellicht net erover was als hij daarvoor ook al moeilijk deed wat betreft zijn kledij en/of gedrag. Het hangt maar net af van zijn verleden daar als werknemer en zijn algemene gedrag. Hij moet natuurlijk geen pak dragen, verre van, maar bandshirts van die strekking draag je maar in je vrije tijd.

Pardon ik ben verkoper van antieke en tweedehands boeken. Ik kom dus ook in contact met veel mensen, maar trek mij van de heersende norm niets aan en kleed mij zoals ik zelf wil.

de dader van de moorden was NIET geschminkt, dat gerucht is door één getuigenis die zichzelf helemaal het einde vond maar helemaal geen kloot wist de wereld ingestuurd en dan verspreidt via de belgische rioolpers en de nederlandse pers.

Vandaar vind ik dat jullie bullshit verkopen.

Heeft niks met bullshit te maken.
Als het merendeel van de mensen dit denkt, dan is het al niet gepast.
Dus had hij zich een beetje moeten aanpassen. Niks aan het handje geweest.

En ik zeg ook niet dat het zo is, maar het zou zo zijn geweest (volgens diverse media en dergelijke).

Ik had toen ik klein was bang van honden, moeten daarom honden gebanned worden uit de straat van de kindercreche?

Dude vergelijk je nu een kudde honden met een simpele Kiss shirt?
Kwestie van het verstand te hebben als jongere om zo'n shirt niet te dragen in een crèche is blijkbaar ver te zoeken. En een vorm van rebelleren is zelfs ook verboden. Het is erg wat er gebeurd is en daar heb je medeleven mee!

Het soort opdruk op de shirt is trouwens ook nogal bangelijk voor kleine kinderen in zo'n crèche, dus doe gewoon een simpele shirt met streepjes ofzo aan, wat is het probleem eigenlijk.

Pardon ik ben verkoper van antieke en tweedehands boeken. Ik kom dus ook in contact met veel mensen, maar trek mij van de heersende norm niets aan en kleed mij zoals ik zelf wil.

Hmm een "eigen baas", dat was mijn tweede keuze. ;)

Helaas kan niet iedereen zich volledig naar eigen smaak kleden, dat vind ik ook maar normaal. Dat jij je kleedt zoals je zelf wilt is uiteraard je recht.

Ik heb deze jongen gisteren nog op tv gezien in het nieuws, leek mij ook geen al te slimme knul, maar dat terzijde gelaten wist de journalist te vertellen dat hij gewoon zijn trui uitgetrokken had omdat hij het warm had. Onder die trui zat dus dat beruchte Kiss shirt. Uit niets in de reportage bleek dat hij al verwittigingen gekregen had, dus misschien was zijn wegzending wel een beetje een te zware actie. Natuurlijk is het niet slim om in een creche zo'n, voor kleine kinderen, beangstigend t-shirt te dragen, maar ze hadden hem misschien wat meer kans moeten geven om dit zelf in te zien. De moeder van de jongen gaat er trouwens een advocaat opzetten en het lijkt me zeer goed mogelijk dat ze gelijk gaat krijgen voor het gerecht.

waarom al die depri kledij dragen? draag eens ene kleurtje!

Niet uit de straat, maar om nu pitbulls IN de creche te hebben rondlopen is wellicht niet een idee dat veel draagkracht zal hebben.

Terug
Naar boven