Fitness Seller

Stagiair met 'fout' T-shirt weggestuurd uit crèche

wat nou recent? het is al een week geleden man..oude koek! mensen zijn gewoon overgevoelig, zwak, zielig, geen ruggegraat...

lol, wat een reactie voor iemand van 31... je hoeft zelf nog geen kinderen te hebben om je een klein beetje te kunnen inleven en constateren dat dit eigenlijk heel ongepast is.
het zal jouw familie maar eens wezen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat die T-shirt angst kan opwekken bij kinderen kan ik wel begrijpen, het zijn dan ook kinderen, maar het draait in feite allemaal of het gepast is die T-shirt te dragen met die kindermoorden die een paar weken geleden gebeurd zijn en die blijkbaar bij veel mensen nog te zwaar op de maag ligt.

Het is maar wat je vind wat ongepast is of niet. Ik zie gewoon een T-shirt met een rocker op, maar mensen moeten dit (negatief gevoelig als ze zijn) weer gaan linken aan 1 of ander drama dat een week geleden is gebeurd.

Uit die negatieve gedachte wordt die jongen met de T-shirt ten onrechte negatief beoordeeld, gewoon omdat de mens nog altijd meer zwak dan sterk is, en 80% van de mensen steunen dit omdat het als iets "goeds" wordt beschouwd om zo te denken, namelijk gevoelig te zijn enz.. Maar in feite is het een gevoel dat voortkomt uit zwakheid. Het zit natuurlijk ook voor een stuk in onze natuur, maar we kunnen ook proberen er geen aandacht aan te geven en er ons proberen over zetten.
Het komt ook voort uit het lijden van de mens aan het leven. Daarom vind ik het dragen van die T-shirt ook niet respectloos, er is ook niets negatiefs aan, we denken dit maar omdat we zo zijn opgevoed en dus een compleet verkeerd beeld hebben gekregen van wat goed en slecht is (met het christelijk geloof als dader). (In feite zouden we die jongen dus juist moeten toejuichen, ook al beseft ie mss niet wat voor positieve daad hij gedaan heeft.)

Uiteindelijk schiet je er dus niets mee op, en is het zinloos.. dus ook bekrompen, en eigenlijk ook hypocriet, hoe je het ook draait of keert er is niets positiefs aan.

Dus ik hoop dat die rechter die vrouw en de jongen gelijk geeft, dan wordt de wereld en de mensheid misschien wel wat minder primitief.

Laatst bewerkt:
Met zo'n shirt vind ik het niet zo gek dat je weggestuurd wordt op een kindercreche.

Ja doe dat T-shirt maar af jongen.
Doe maar een aan van een bekend merk die gemaakt is door kinderen.
Is veel beter toch want dat is ver van mijn bed.

mja, is maybe "iets scary" en ik vind het wel vergezocht, zal ook aan de houding liggen van die gast, want dit is blijkbaar "de druppel"

ik liep als jobstudent in een speelgoedwinkel ook rond met tshirts van the punisher, hanekam, ongeschore etc... nochtans waren de kinderen totaal niet afgeschrokken door mijn kledij, ook niet de hele kleintjes... nooit problemen gehad met ouders, oude mensen, enkel met bontkraagjes die probeerden te stelen

MAAR mijn houding was zeer klantvriendelijk, altijd glimlach, beleefd etc... maar mocht mijn werkgever me gevraagd andere kledij te dragen had ik dat gedaan... hij betaalt

Ik ken een jongen die in een kindercreche werkt met full colorbomb tattoos in zijn nek, tattoos op de armen, handen... ouders staan er wat wantrouwig over in het begin, maar de kinderen vinden hem superleuk, kids kijken niet naar dat soort dingen me dunkt...

Ja doe dat T-shirt maar af jongen.
Doe maar een aan van een bekend merk die gemaakt is door kinderen.
Is veel beter toch want dat is ver van mijn bed.

Beetje cru is het inderdaad wel. Nog lomper is het alleen dat waarschijnlijk ook dat Kiss T-shirt door een Chinees of Taiwanees jongetje/meisje is gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
mja, is maybe "iets scary" en ik vind het wel vergezocht, zal ook aan de houding liggen van die gast, want dit is blijkbaar "de druppel"

ik liep als jobstudent in een speelgoedwinkel ook rond met tshirts van the punisher, hanekam, ongeschore etc... nochtans waren de kinderen totaal niet afgeschrokken door mijn kledij, ook niet de hele kleintjes... nooit problemen gehad met ouders, oude mensen, enkel met bontkraagjes die probeerden te stelen

MAAR mijn houding was zeer klantvriendelijk, altijd glimlach, beleefd etc... maar mocht mijn werkgever me gevraagd andere kledij te dragen had ik dat gedaan... hij betaalt

Ik ken een jongen die in een kindercreche werkt met full colorbomb tattoos in zijn nek, tattoos op de armen, handen... ouders staan er wat wantrouwig over in het begin, maar de kinderen vinden hem superleuk, kids kijken niet naar dat soort dingen me dunkt...

Er staat een verzorgd voorkomen, met verzorgd versta ik gewassen enz.. Die T-shirt is gewoon geen reden om hem buiten te gooien, als je iemand daardoor ontslaat laat je je volgens mij wel goed kennen. Ze hadden hem ook kunnen naar huis sturen om een ander T-shirt aan te trekken, maar het draaide blijkbaar allemaal om het sentimentele gedoe van het drama een week geleden. Het is gewoon belachelijk.

Dat die T-shirt angst kan opwekken bij kinderen kan ik wel begrijpen, het zijn dan ook kinderen, maar het draait in feite allemaal of het gepast is die T-shirt te dragen met die kindermoorden die een paar weken geleden gebeurd zijn en die blijkbaar bij veel mensen nog te zwaar op de maag ligt.

Het is maar wat je vind wat ongepast is of niet. Ik zie gewoon een T-shirt met een rocker op, maar mensen moeten dit (negatief gevoelig als ze zijn) weer gaan linken aan 1 of ander drama dat een week geleden is gebeurd.

Uit die negatieve gedachte wordt die jongen met de T-shirt ten onrechte negatief beoordeeld, gewoon omdat de mens nog altijd meer zwak dan sterk is, en 80% van de mensen steunen dit omdat het als iets "goeds" wordt beschouwd om zo te denken, namelijk gevoelig te zijn enz.. Maar in feite is het een gevoel dat voortkomt uit zwakheid. Het zit natuurlijk ook voor een stuk in onze natuur, maar we kunnen ook proberen er geen aandacht aan te geven en er ons proberen over zetten.
Het komt ook voort uit het lijden van de mens aan het leven. Daarom vind ik het dragen van die T-shirt ook niet respectloos, er is ook niets negatiefs aan, we denken dit maar omdat we zo zijn opgevoed en dus een compleet verkeerd beeld hebben gekregen van wat goed en slecht is (met het christelijk geloof als dader). (In feite zouden we die jongen dus juist moeten toejuichen, ook al beseft ie mss niet wat voor positieve daad hij gedaan heeft.)

Uiteindelijk schiet je er dus niets mee op, en is het zinloos.. dus ook bekrompen, en eigenlijk ook hypocriet, hoe je het ook draait of keert er is niets positiefs aan.

Dus ik hoop dat die rechter die vrouw en de jongen gelijk geeft, dan wordt de wereld en de mensheid misschien wel wat minder primitief.

zo lekker diep.. ;) maar ben het helemaal met je eens!

large_787184.jpg

wel handig om de foto er even bij te pakken.

Tja als je op een creche werkt kan ik me enigzins voorstellen dat zulke shirts niet de meest gepaste zijn.

edit wat betreft zijn verzorgende voorkomen. Nu dat kan ik me goed voorstellen. Als ik mijn kids ergens zou onderbrengen wil ik op zijn minst een betrouwbaar gevoel daarbij hebben. Niet iemand die zich niet fatsoenlijk kan verzorgen.

+1 je werkt met kleine kinderen. Een beetje gepaste kleding zou wel op zijn plek zijn. Dit was de druppel stond er. Er zullen wel mee voorvallen geweest zijn.

Als een organisatie afspraken met je maakt mbt kleding dan heb je je daar aan te houden. Anders zoek je maar ergens anders werk

in de meeste gevallen zijn kinderen niet eens bang van zulke t shirts, maar de ouders wel...

uitstraling is natuurlijk iets anders

alleen omdat gene simons zijn tong uitsteekt :dunno:

In de baas zijn tijd draag je gewoon representatieve/verzorgend ogende kleding. Mensen die niet begrijpen zul je eerder bij een salarisschaal zoals die van de kindercreche vinden dan hoger. Thuis draag je maar wat je wilt.

Terug
Naar boven