MuscleMeat

Stagiair met 'fout' T-shirt weggestuurd uit crèche

Kan het goed begrijpen. Als hij al een paar keer gewaarschuuwd was en nog niet aan de regels houden...tja dan vlieg je er vroeg of laat uit.

kan het ergens wel begrijpen, kan idd licht provocerend overkomen.
als je weet dat zoiets gevoelig ligt (te recent en triest voorval) laat je dit achterwege en hou je dergelijke kledingsstukken voor een andere gelegenheid.

Idd, je moet je rederlijkerwijs aanpassen aan je werkomgeving. Je wordt er immers voor betaald.

Tja, ik mag ook niet in sport kleding en op slippers op kantoor verschijnen. :P

ik neem het de ouders niet kwalijk, draag gewoon normale shit bij kinderen.

Idd, je moet je rederlijkerwijs aanpassen aan je werkomgeving. Je wordt er immers voor betaald.

Het was een stagiair, die worden niet betaald he :D

Ik zou mij er als ouder ook niet goed bij voelen, dat er zoiets rondloopt in het bijzijn van mijn kinderen...
Laat staan die kindjes ocharme, lijkt wel een figuur uit een horrorfilm op zijn T-shirt...

kan het ergens wel begrijpen, kan idd licht provocerend overkomen.
als je weet dat zoiets gevoelig ligt (te recent en triest voorval) laat je dit achterwege en hou je dergelijke kledingsstukken voor een andere gelegenheid.

wat nou recent? het is al een week geleden man..oude koek! mensen zijn gewoon overgevoelig, zwak, zielig, geen ruggegraat...

Ach de bedoeling van een stage is dat je leert vanuit het bedrijfsleven.
En met deze les leert hij misschien dat hij zich gepast dient te gedragen op het werk.

Als je ergens in je proefperiode na enkele waarschuwingen je nog niet gedraagd naar de normen van het bedrijf zul je die periode ook niet doorstaan.

Het was een stagiair, die worden niet betaald he :D

Ik zou mij er als ouder ook niet goed bij voelen, dat er zoiets rondloopt in het bijzijn van mijn kinderen...
Laat staan die kindjes ocharme, lijkt wel een figuur uit een horrorfilm op zijn T-shirt...
Wist dat de comment zou komen :D ach bekijk het als een vorm van betaling in natura.. hij krijgt er kennis en inzicht door :)

???

kennen jullie mekaar? zeg sophietje dat is toch niet die jongen van laatst waar je over schreef he? :D

:roflol: nee hoor hahahah ik heb de verkeerde smiley gebruikt.. ik bedoelde een: :(

Als hij al vaker een waarschuwing heeft gehad, moet hij niet lopen zeuren dat hij nu op de blaren zit. Ik vind het sowieso niet kunnen zo'n shirt op een creche, je werkt met kleine kinderen.

wat een bullshit..
waarschijnlijk zit er helemaal geen gedachte achter als hij die shirts aan trekt..
zo kunnen we overal wel wat zoeken

Kim de gelder had btw geen schmink op, dus fail.

Aanpassen aan een situatie dat nooit is voorgekomen, ok, got it. Makes sense.

Hij is terplaatse weggestuurd, misschien dient hij een klacht daarvoor, niet omdat hij het niet mocht dragen. Veel duidelijkheid schept het oorspronkelijke bericht alleszinds niet.

Terug
Naar boven