jeronimow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het goed begrijpen. Als hij al een paar keer gewaarschuuwd was en nog niet aan de regels houden...tja dan vlieg je er vroeg of laat uit.
kan het ergens wel begrijpen, kan idd licht provocerend overkomen.
als je weet dat zoiets gevoelig ligt (te recent en triest voorval) laat je dit achterwege en hou je dergelijke kledingsstukken voor een andere gelegenheid.
Idd, je moet je rederlijkerwijs aanpassen aan je werkomgeving. Je wordt er immers voor betaald.

kan het ergens wel begrijpen, kan idd licht provocerend overkomen.
als je weet dat zoiets gevoelig ligt (te recent en triest voorval) laat je dit achterwege en hou je dergelijke kledingsstukken voor een andere gelegenheid.

Wist dat de comment zou komenHet was een stagiair, die worden niet betaald he
Ik zou mij er als ouder ook niet goed bij voelen, dat er zoiets rondloopt in het bijzijn van mijn kinderen...
Laat staan die kindjes ocharme, lijkt wel een figuur uit een horrorfilm op zijn T-shirt...
ach bekijk het als een vorm van betaling in natura.. hij krijgt er kennis en inzicht door 
Wist dat de comment zou komenach bekijk het als een vorm van betaling in natura.. hij krijgt er kennis en inzicht door
![]()

Hou op met me te overtroevendat krijg je meestal als je voor geld gaat werken, er ook nog eens bij![]()
!
blijkbaar deed hij het erom.