MuscleMeat

stallones zoon is dood

Damn. R.I.P.

Pff k*t man. Sterkte voor zn ouders enzo!

Pijnlijk als er in elke titel staat: "zoon sylvester stallone is dood", en je eigen naam telkens pas in het klein in het artikel zelf verschijnt :D.

Rip
Wist niet dat hij een zoon had

Ik zag het net ja,
RIP man, k*t troep ook !!!!!!!!!!!!

Kende hem verder niet maar rip iig.

1. niet door drugs
2. geen bedoelde overdosis/zelfmoord

LEZEN

1. niet door drugs
2. geen bedoelde overdosis/zelfmoord

LEZEN

Het lijk van Sage Stallone, zoon van Sly, werd pas minstens drie of vier dagen na zijn dood gevonden in zijn appartement. Meer dan waarschijnlijk overleed de 36-jarige acteur aan een overdosis voorgeschreven pillen.

''Binnen de 48 uren zal er een lijkschouwing plaatsvinden die meer duidelijkheid moet brengen rond de doodsoorzaak van Sage Moonblood Stallone''

Niemand weet het dus nog zeker. Maar jij sluit het al meteen uit omdat een vriend zegt dat hij het niet zag aankomen en hij nooit aan de drugs zat? Terwijl die kerel een leven leed als een kluizenaar?
Ook al ging het niet om zelfmoord, kan het nog steeds met een overdosis te maken hebben alleen had hij de intentie niet om er een einde aan te maken.

LEZEN!

Dat bedoel ik inderdaad, want dat is wat er letterlijk staat. Ik denk dat zijn naasten hem iets beter kennen dan jij ;)

Jij daarentegen: "Weer iemand dood door de drugs, could not possibly care less" verzint ter plekke een compleet verhaal en geeft nog eens je nodeloos kwetsende mening.

Je bent er zojuist vierkant uitgeluld :)

Dat bedoel ik inderdaad, want dat is wat er letterlijk staat. Ik denk dat zijn naasten hem iets beter kennen dan jij ;)

Jij daarentegen: "Weer iemand dood door de drugs, could not possibly care less" verzint ter plekke een compleet verhaal en geeft nog eens je nodeloos kwetsende mening.

Je bent er zojuist vierkant uitgeluld :)

:roflol:

Zijn naasten? Lol. Via google kun je wel 234874987 artikelen vinden van familieleden en vrienden die oh zo gechoqueerd zijn van een drugs slachtoffer en ze zagen het allemaal niet aankomen. Denk je nu echt dat iedereen gaat lopen adverteren met zijn drugsgebruik? Denk het niet hè. Daarnaast leefde die jongen een leven als een kluizenaar. Dus niemand ''kende'' hem in de zin van ''kennen''.

En ik verzin niks, het staat zelfs in de inleiding van het artikel dat het waarschijnlijk zo is. Als er dadelijk meer informatie over vrij gekomen is en het blijkt niet over drugs te gaan.. so what, dan is mijn ''kwetsende mening'' toch niet meer van toepassing op die jongen?

''vierkant uitgeluld''... Get real.

Harteloos.
En al dat gezeik over drugsarebadmkay.. men drinkt ook nooit alcohol?

Meestal is het ook niet de drugs alleen, zal ook wel met andere dingen te maken hebben waarbij die drugs alleen een soort uitweg waren om dat andere te vergeten. Blijkt het ook nog om voorgeschreven pillen te gaan, dus geen slachtoffer van illegaal - maar van legaal verkregen drugs.

lol 69eekhoorn = mad

Terug
Naar boven