XXL Nutrition

stallones zoon is dood

Heel erg. Ik las laatst dat de stiefzoon van Usher hersendood is nadat ie overvaren was door een jet ski aafgelope week.

Lijkt me vreselijk mee te maken :(

Erg voor Sylvester.

Rip k*t voor hem man is het moeilijkste wat je mee kan maken verlies van je kind

Als ik mezelf in coma zuip verwacht ik ook geen medelijden.

Maar goed, laat maar zitten. Als jullie achter elkaar in een rijtje ''rip'' willen schrijven, be my guest.

Ja man, zeker.

Wat jij doet is niet veel nuttiger. Is dit jou manier van anti-drugs propaganda? Dan moet je denk ik ergens anders wezen.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 16:35 ----------

P.S. Haal dat zand is uit je vagina

Sage zat nog altijd in een dipje omdat ie slaag had gekregen in Rocky5.

Wat jij doet is niet veel nuttiger. Is dit jou manier van anti-drugs propaganda? Dan moet je denk ik ergens anders wezen.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 16:35 ----------

P.S. Haal dat zand is uit je vagina

Gast, waar heb je het in godsnaam over?
Wat lul je nou met anti-drugs propaganda en vagina's :roflol:

Ik vond het gewoon opmerkelijk dat iedereen hier in een rijtje staat om te zeggen ''rip :('', vond ik zelf onnodig omdat ik dood gaan door drugsgebruik zwak vind. En als uit de autopsie blijkt dat hij hier niet aan gestorven is, dan boooeieeeeee. t*ring zeg. Elk artikel van een één of andere nieuwswebsite wordt hier tegenwoordig op gepleurd.

Hey come ooon we are talking about sylvester stallone's son here. Jeugdheld... Rambo?

Wist niet eens dat die een zoon had hehe..

dat mijn pols pijn doet vind ik erger. jammer voor rambo anyways

Ik wilde dit al eerder posten, toch maar niet gedaan omdat ik dacht dat veel leden het niet zou interesseren en je veel "care" posts zou tegenkomen.
Maar dit is wel hard voor Sylvester, je kind begraven. Damn. Die jongen was overtuigend in Rocky V.

Als Sylvester dood zou zijn dan had ik wel van slag geweest.
Hij is de reden waarom ik ben gaan trainen en heeft mij met z'n Rocky films door moeilijke tijden gesleept.

Laatst bewerkt:
R.i.p :(

Gast, waar heb je het in godsnaam over?
Wat lul je nou met anti-drugs propaganda en vagina's :roflol:

Ik vond het gewoon opmerkelijk dat iedereen hier in een rijtje staat om te zeggen ''rip :('', vond ik zelf onnodig omdat ik dood gaan door drugsgebruik zwak vind. En als uit de autopsie blijkt dat hij hier niet aan gestorven is, dan boooeieeeeee. t*ring zeg. Elk artikel van een één of andere nieuwswebsite wordt hier tegenwoordig op gepleurd.
Het boeit ons geen fl**ker hoe jij er over denkt, dus post maar gewoon niet.

RIP, sterkte aan zijn familie.

And not a single **** was given that day.

:trollface:

Terug
Naar boven