BobbyV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harteloos.
En al dat gezeik over drugsarebadmkay.. men drinkt ook nooit alcohol?
fl**ker nou eens op met je moslimgeleuter, irritante mong**l.
Als ik mezelf in coma zuip verwacht ik ook geen medelijden.
Maar goed, laat maar zitten. Als jullie achter elkaar in een rijtje ''rip'' willen schrijven, be my guest.
Ja man, zeker.
Bullshit, moet iedereen dan RIP, "oh wat erg" posten? Als Kraft het niet boeit prima.
Wat jij doet is niet veel nuttiger. Is dit jou manier van anti-drugs propaganda? Dan moet je denk ik ergens anders wezen.
---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 16:35 ----------
P.S. Haal dat zand is uit je vagina
'', vond ik zelf onnodig omdat ik dood gaan door drugsgebruik zwak vind. En als uit de autopsie blijkt dat hij hier niet aan gestorven is, dan boooeieeeeee. t*ring zeg. Elk artikel van een één of andere nieuwswebsite wordt hier tegenwoordig op gepleurd.Het boeit ons geen fl**ker hoe jij er over denkt, dus post maar gewoon niet.Gast, waar heb je het in godsnaam over?
Wat lul je nou met anti-drugs propaganda en vagina's![]()
Ik vond het gewoon opmerkelijk dat iedereen hier in een rijtje staat om te zeggen ''rip'', vond ik zelf onnodig omdat ik dood gaan door drugsgebruik zwak vind. En als uit de autopsie blijkt dat hij hier niet aan gestorven is, dan boooeieeeeee. t*ring zeg. Elk artikel van een één of andere nieuwswebsite wordt hier tegenwoordig op gepleurd.
Prima snap ik best, maar waarom moet je dan een reply neerzetten , sorry hoor maar dan ben je in min ogen een Attention wh*re!!!!!!Bullshit, moet iedereen dan RIP, "oh wat erg" posten? Als Kraft het niet boeit prima.