AndroidHealthClinic

stanozolol en duursport

johannes b

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ben nieuwschierig naar het volgende,buiten me kracht training om doe ik ook een paar keer in de week mountainbiken.Heb hier en daar gelezen dat stanozolol je uithoudings vermogen vergroot zit nu in de 2 week van me kuur en merk dat me kracht en uithoudings vermogen omhoog gaat.kracht word groter dat weet ik zelf ook maar het gaat om de uithouding.Iemand hier meschien ervaring mee.zit al een tijd te googlen er op maar word er niet veel wijzer van.dankjewel alvast;)

gebruik je tabs of injects? of hoeveel mg? en voor hoelang etc.

• Topic Starter Topic Starter
gebruik je tabs of injects? of hoeveel mg? en voor hoelang etc.

gebruik tabs nu gebruik 30 mg stanozolol en 60 mg anavar pd.en ja weet dat het slecht is tabs te combineren.maar vooral anavar is een zeer mild product dus denk dat het wel kan voor een keer.zit nu in de 2 week van de 6 en word keihard en beerensterk dus werk goed.;)

tuurlijk is dat goed voor je uithouding. meer rode bloedlichaampjes en dus hogere hematocrietwaarde. Laat maar je bloed is trekken tijdens een kuur om je hemoglobine en hematocriet te laten meten.

gebruik tabs nu gebruik 30 mg stanozolol en 60 mg anavar pd.en ja weet dat het slecht is tabs te combineren.maar vooral anavar is een zeer mild product dus denk dat het wel kan voor een keer.zit nu in de 2 week van de 6 en word keihard en beerensterk dus werk goed.;)

Anavar is gewoon 17AA. Dat je er niet hard van groeit betekent niet dat het minder schadelijk is.

Anavar is gewoon 17AA. Dat je er niet hard van groeit betekent niet dat het minder schadelijk is.

dat dag ik ook al het is allemaal gealkyleerd.maar dan zal het tog ook niet uit mogen maken als ik anavar 90mg pak of ik pak 60 mg anavar en 30 mg stanozlol.Is hoe dan ook 9 tabs

dat dag ik ook al het is allemaal gealkyleerd.maar dan zal het tog ook niet uit mogen maken als ik anavar 90mg pak of ik pak 60 mg anavar en 30 mg stanozlol.Is hoe dan ook 9 tabs

Je kan ook wel orals combineren maar dan wel dosissen aanpassen.

Je kan ook wel orals combineren maar dan wel dosissen aanpassen.

Is het dan niet zo dat hij ook de dosis overschrijdt met 90 mg/dag?

Ik dacht dat 50 mg winny / dag 6 weken lang zelfs al zwaar is voor je lever om te verwerken, laat staan 90 mg/dag ( weet wel dat het geen 90 mg winny is maar toch...)

Is het dan niet zo dat hij ook de dosis overschrijdt met 90 mg/dag?

Ik dacht dat 50 mg winny / dag 6 weken lang zelfs al zwaar is voor je lever om te verwerken, laat staan 90 mg/dag ( weet wel dat het geen 90 mg winny is maar toch...)

Aardig wat mensen nemen anavar op 100 mg per dag het is nu ff omdat ik 2 en half jaar niks heb gebruik wou ik niet gelijk weer prikken.had er nog niet zo zin in maar volgende keer pak ik weer lkkr het spuitje ;)

Terug
Naar boven