XXL Nutrition

stanozolol inject

Metrijs

Cool Novice
Waardering
2
Beste, een maat van mij zou willen starten met stanozolol op waterbasis en hij heeft iemand gevonden die het wil verkopen. Maar die persoon zegt dat hij maar 1x per week moet injecteren...
Nou lezen we bijna overal dat je winstrol elke dag moet injecteren ???

Dus is mijn vraag of dit wel kan?

(Dit zou zijn eerste keer zijn dat hij zo iets doet dus heeft hij 0,00% ervaring en daarom post ik het hier voor hem)

Alvast bedankt

Mvg Metrijs

Elke om de dag. Dus bv. Maandag, woensdag, Vrijdag enz.

Als die persoon het al niet weet die het verkopen wil dan moet bij jullie alle zintuigen op scherp staan,want dan zal die wel mooie spulletjes leveren...
Dus zou wel even goed kijken wat die leverd,voordat je een kat in de zak koopt...

• Topic Starter Topic Starter
Als die persoon het al niet weet die het verkopen wil dan moet bij jullie alle zintuigen op scherp staan,want dan zal die wel mooie spulletjes leveren...
Dus zou wel even goed kijken wat die leverd,voordat je een kat in de zak koopt...

Zou me verbazen eigenlijk dat die slecht "gerief" zou hebben, want heb al van veel mensen horen zeggen dat die betrouwbaar is en je kan bij hem thuis gaan want hij doet alles voor u.

Dus 1x keer kan niet ?
Hij sprak over op waterbasis ipv oliebasis dit zou minder pijnlijk zijn...

ik vind als je er nog helemaal niets vanaf weet ben je er ook nog niet klaar voor ik ben ook net begonnen met mijn eerste kuur... gewoon ff rustig aan info opzoeken.... is ook leuk... zoiezo winstrol alleen lijkt me niet echt super...

begin gewoon met een test-E only 500mg in de week hoef je ook maar 1x per week te injecteren heb toevallig vandaag weer mijn 2e shot gedaan en als beginner is t best wennen dus EOD injecteren lijkt me ook niet echt prettig

Wat wil je vriend precies bereiken?

Zou me verbazen eigenlijk dat die slecht "gerief" zou hebben, want heb al van veel mensen horen zeggen dat die betrouwbaar is en je kan bij hem thuis gaan want hij doet alles voor u.

Dus 1x keer kan niet ?
Hij sprak over op waterbasis ipv oliebasis dit zou minder pijnlijk zijn...

Eerst zegt hij 1x per week voor waterbasis (fout) en dan ook nog eens dat waterbasis minder pijnlijk is...Zou toch argwaan krijgen bij deze verkoper. Klopt van geen kanten.

op water basis ,word meestal te snel geinjecteerd,of de naald is te dun omdat je dan de trekker van de spuit niet in bedwang houd.
Olie basis kan wel,maar dan moet het ook echt zijn,dan heb je wel iets beter.

ik vind als je er nog helemaal niets vanaf weet ben je er ook nog niet klaar voor ik ben ook net begonnen met mijn eerste kuur... gewoon ff rustig aan info opzoeken.... is ook leuk... zoiezo winstrol alleen lijkt me niet echt super...

begin gewoon met een test-E only 500mg in de week hoef je ook maar 1x per week te injecteren heb toevallig vandaag weer mijn 2e shot gedaan en als beginner is t best wennen dus EOD injecteren lijkt me ook niet echt prettig

Heeft hij gedaan hoor, en hij weet wat hij wil hij is er al maanden over aan het nadenken dus denk wel dat hij het weet hoor.
Tx voor de reactie

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Wat wil je vriend precies bereiken?

Hij wil is testen hoe het is voor te kuren... Hij zou binnen 1 jaar iets beter willen proberen maar nu is dat nog te vroeg zegt hij...
Hij leeft er wel voor daar is niks op aan te merken. Drinken zelden of nooit..
Zijn voeding zit ook goed.

Tx voor de reactie

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Eerst zegt hij 1x per week voor waterbasis (fout) en dan ook nog eens dat waterbasis minder pijnlijk is...Zou toch argwaan krijgen bij deze verkoper. Klopt van geen kanten.

Kan zijn dat ik het een paar dingen mis heb verstaan. ??? Ga het nog is na checken... Ik heb er geen verstand dus kan ik zeker dingen door elkaar slaan :D :D

En jullie spreken over EOD ? ? ? voor wat is dit een afkorting?

Alvast bedankt en tx voor de reactie

1) slechte kuur

2) stanozolol moet je tenminste EOD injecteren

3) EOD is om de dag

Enige duidelijke antwoord.

1) slechte kuur

2) stanozolol moet je tenminste EOD injecteren

3) EOD is om de dag

Dit is nu eens duidelijk info :p straight to the point
:p

Tx voor de reactie

Zou iemand het verschil beetje kunnen uitleggen tussen Stanozolol ED & EOD ?
Niet van dagenlijk en wekelijks maar beetje uitleg.

Alvast bedankt

Dit is nu eens duidelijk info :p straight to the point
:p

Tx voor de reactie

Zou iemand het verschil beetje kunnen uitleggen tussen Stanozolol ED & EOD ?
Niet van dagenlijk en wekelijks maar beetje uitleg.

Alvast bedankt

ED = Elke Dag
EOD = Elke om de Dag

Easy as that. Wat wil je nog meer weten ?

Dus het kan niet dat hij maar 1-2keer per week moet injecteren zelf niet met EOD?
En is het zo slecht die EOD? beter elke dag ofzo?

Je wilt een stabiele hormoon toestand behouden, dus moet je de active life bekijken van stanozolol. Als je dit nakijkt zie je dat je e.o.d. moet injecteren.

Ach.. hij draait ook alweer een tijdje mee..

@topic starter. EOD en ED zijn dus afkortingen voor elke andere dag, en elke dag. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat je denkt dat het twee verschillende middelen zijn. Dat is dus niet het geval.
Het is een keuze om winstrol elke dag te injecteren, of dus om de dag. Je moet dus een afweging maken tussen gemak en stabielere bloedwaardes. Zulke heftige verschillen gaan het niet zijn, dus ik zou zelf voor gemak kiezen en elke andere dag injecteren.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Als je meer over winstrol te weten wilt komen klik je rechtsbovenin deze pagina op 'wiki'. daar vind je alle informatie die je nodig is om tot een verstandige keuze te komen.

Terug
Naar boven