MuscleMeat

Start eerste kuur winny only

Reckoning91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Geachte leden,

Ik ga hier mijn logjé bijhouden van mijn eerste kuur (winny only)

Sinds gisteren ben ik begonnen direct 40mg smorgens op de nuchtere maag ga dit een 6 weken doen en misschien trek ik dit door na 8 weken valt te zien hoe het staat op week 6 en natuurlijk ben ik voor de nakuur en ga ik dit ook doen met nolvadex op 20mg ed (week 6-8 of 8-10)

Mijn stats 179cm 70kg 9%

Ik train 4x per week Ma,di en don,vrij

Momenteel eet ik +-4000 kcal per dag soms +-4500 kcal

Laatst bewerkt:
Verplaatst naar juiste sectie..

Waarom 40mg ineens op nuchtere maag?
En 70kg vind ik aardig aan de lichte kant, maar succes met je doelen.

En succes met je log uiteraard! :)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom 40mg ineens op nuchtere maag?
En 70kg vind ik aardig aan de lichte kant, maar succes met je doelen.

En succes met je log uiteraard! :)

Ok waarom niet verdeelt vraag je je waarschijnlijk af ? omdat de halvewaarde tijd 8-9uur is, dwz dat er na 8-9uur nog de helft van de geslikte waarde in je systeem zit.
Slik jij 20mg in de ochtend en weer 20mg 8-9uur later wil niet zeggen dat je 40mg werkzaam hebt.
Want na die 8-9 uur is er van de 20mg min de 25% die je al verlies hebt (5mg) nog maar 15-50% = 7,5mg over
Dus als je simpel rekend slik je weer 20mg -25% =15mg + de 7,5mg die er nog overwas = 22,5mg (op zn top)
Slik jij de 40mg in de ochtend ineens krijg je 40-25% =30mg te verwerken.
Die na 8-9uur nog n waarde heeft van 15mg...
Dus als je Winstrol only hebt en gebruik wilt maken van de piek, slik je deze ineens in de vroege morgen...

en men gewicht ja meningen over verdeelt ik kom heel moeilijk bij zelfs nu eet ik 4000kcal tot 4500 kcal per dag dat is denk ongeveer +-1000kcal boven men onderhoud ? en nog kom ik amper bij :(

en bedankt eerste logje dat ik maak over aas :D

Zo eerste training zit er op met men kuur ging zoals altijd :p het is immers nog veel te vroeg om er al iets van te merken. wel een beetje teleurgesteld want de weegschaal zegt 68,5kg dus weer 1,5 kilo kwijt :( maar die zal ik er snel weer bij hebben tegen volgende week ;)

Zo lekker getraind vandaag ging relatief beter dan anders en de weegschaal zegt al terug 69kg :D

Misschien 20mg voor je gaat slapen ?

---------- Post toegevoegd Sat 30 Mar 2013 om 03:17 ----------

Verder vind ik je veeel te licht en jong om te gaan kuren, slaat nergens op!

Misschien 20mg voor je gaat slapen ?

---------- Post toegevoegd Sat 30 Mar 2013 om 03:17 ----------

Verder vind ik je veeel te licht en jong om te gaan kuren, slaat nergens op!

Als ik nog eens 20mg voor het slapen ga nemen zit ik op 60mg per dag is wat veel en Gewicht leeftijd ieder zen meening daar over maar je moet kijken waar ik vandaan kom sommige mensen zijn 21jaar trainen 1 jaar en zeggen ik ga kuren ja dat vind ik ook weer niet goed al zijn ze even oud als mij ik train nu al 5 jaar ik weet waar ik mee bezig ben en ik kom van de 45kg als ik begon nu zit ik bijna terug aan 70kg dus heb ik al een aardige progressie gemaakt in mijn 5jaar naturel trainen :)

Laatst bewerkt:
Good luck!!! Blijven eten...! Gewicht zal geleidelijk aan toenemen.

Ben even weg geweest even update geven:
Trainingen gaan nu zeer lekker kracht is ongeloofelijk gewichten die ik hier voor maar 2 a 3 keer kon drukken gaan nu met gemak 8 a 10 keer :)
je ziet ook al dat ik voller ben, ben al in totaal 2.5kilo aangekomen en wel veel last van men gewrichten mss een nadeel maar we gaan gewoon door 1ste week zit er al bijna op.

Zo net terug van de fitness weer een supper goede training achter de rug kan eindelijk meer pakken en heb me laten wegen en men vet laten meten momenteel 70.5kg en 8% vet dus we zijn al 2 kilo zwaarder en 1% lager in vet gegaan :D

Nogsteeds last van je gewrichten? En ga je daar wat tegen doen?

Jij komt van 45kg op 1m79? Ik ben net iets kleiner als jou en ik was op 56kg skinny as fuk, dus daar geloof ik niet veel van maar goed... Ben hier niet om je af te breken, wens je veel geluk met je winny. Zie nu dat je in week 2 zit, echte kracht komt pas volgende week. Tegen gewrichten gewoon een gewrichtondersteunend supplement kopen waar magnesium in zit, kan al helpen... Het hoort er natuurlijk wel bij, het enige nadeel aan winstrol tbh.

Nogsteeds last van je gewrichten? En ga je daar wat tegen doen?

Het begint te beteren, en ja ik kan er iets voor innemen maar ik laat het zo.

---------- Post toegevoegd 5 April 2013 om 17:51 ----------

Jij komt van 45kg op 1m79? Ik ben net iets kleiner als jou en ik was op 56kg skinny as fuk, dus daar geloof ik niet veel van maar goed... Ben hier niet om je af te breken, wens je veel geluk met je winny. Zie nu dat je in week 2 zit, echte kracht komt pas volgende week. Tegen gewrichten gewoon een gewrichtondersteunend supplement kopen waar magnesium in zit, kan al helpen... Het hoort er natuurlijk wel bij, het enige nadeel aan winstrol tbh.

Nou nee ik ben begonnen als ik 16 was met trainen toen was ik pak een 1meter70 ? heb nog een groeispurt gehad en zit nu toch al een paar jaar op 1meter79 en idd zit in men 2de week :D

even update geven ben sinds het weekend verhoogd naar 50mg ed dit omdat ik me hier beter bij voel dan met 40mg, men krachtstoename is nog altij ongeloofelijk elke dag pak ik wel wat meer gewichten :D zit momenteel op 71 kg dus weer +0,5kg erbij, iedereen in de fitness zegt dat ik voller ben dus hopen dat we nog meer progressie maken de komende weken :)

Sinds gisteren ben ik begonnen met glucosamine in te nemen omdat het terug erger begint te worden vooral aan men pols :s nu hopen dat het beter word hebben ook een kleine terug val in gewicht spijtig genoeg omdat ik vandaag echt niets binnen kreeg, komt wss door de pittaschotel van gisteren dacht al voor ik ging slapen dat er iets niet pluis was en ja hoor smorgens was het zo ver =s dus morgen terug vreten als een beest :D en natuurlijk ook trainen als een beest ;)

Laatst bewerkt:
Net terug van de training het ging weer beter als verwacht alleen begint het zwaar gaan door te wegen met men pols weet niet hoe lang ik nog door de pijn kan bijten maar we blijven doorgaan natuurlijk hopelijk komt er na het weekend wat verbetering door de glucosamine, vandaag nieuw recordje gezet 3x100kg bench kon 3 weken terug maar 5x80kg drukken, zit momenteel terug op 71kg gelukkige kwam het er rap terug aan nu ik vandaag terug goed kon eten :D

Lekker. Merk je nog andere sides?

Ik weet niet of het van de winny komt maar ik merk dat ik soms wel is een kleine pluk haar in de douche vind van mij en dat ik wel wat meer puisten heb maar kan ook van andere dingen komen :p

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 23:56 ----------

Ook nog even toevoegen dat ik weer gezakt ben in vet% van 8% naar 7% op 71kg :D

Vandaag ging iets slechter wss omdat het snik heet was in de zaal :( wel weer zwaarder kunnen gaan met incline dp ipv 32kg halters 36kg halters 5x kunnen drukken :D en wegen op dit moment 72kg dus weer +1kg :)

Terug
Naar boven