AndroidHealthClinic

Start eerste kuur winny only

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren een vreetbui gehad en zeer lekker getraind alleen gaat biceps nog niet zoals het moet met men pols maar we blijven doorbijten zitten nog altijd op 7% vet en wegen 72.5kg op dit moment.

even update: het gaat heel slecht alé al wat beter heb de buikgriep gekregen ben hier mee 2kg afgevallen en men pols lag bijna in het gips :( dus vanaf vandaag begin ik terug rustig met eten en men pols ga ik vanaf nu altijd inbinden tijdens het trainen voor een paar maanden tot deze genezen is verder heb ik nog geen nieuwtjes.

kan je keer foto posten?
doe je ook squats/deadlifts?

Ik ga foto's posten als mijn kuur gedaan is, squats doe ik 1x op de maand en deadlifts doe ik nooit

update: we zitten terug op schema op dit moment zit ik op 73kg en stijgend :D de gewichten zijn nog niet echt verandert de laatste paar trainingen maarja ben ook even ziek geweest en een terug val gehad dus hoop dat ik deze week of zeker begin volgende week terug wat meer kan nemen :)

last van gewrichten is vaak bij winny

zijn wel paar oplossingen voor, maar nu beetje laat;)

Waarom doe je Squats 1x in de maand en geen DL???????

Ik doe liever leg press dan squats en heb is een slechte ervaring gehad met de DL maar zou het nog wel eens kunnen proberen maar denk niet dat het rap een vaste oefening gaat worden van mij :o

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 13:10 ----------

last van gewrichten is vaak bij winny

zijn wel paar oplossingen voor, maar nu beetje laat;)

Ja moet nog 2 weken en men kuur is gedaan maar ben al tijdje bezig met glucosamine en dit heeft toch wel geholpen vind ik :D

Update: We zitten momenteel op 73,5kg met 8% vet.
De gewichten gaan nog steeds elke training iets zwaarder maar niet zoals in het begin van men kuur.

Nu al goede resultaten... welke week is dit nu precies? (geen zin om uit te rekenen:-) )

70kg; geen sq en dl.

MmM..

Het is weer even geleden maar er is weinig verandert weeg nog steeds even veel alleen men kracht blijft nog een beetje omhoog gaan maar ik ben content wat ik op 6 weken heb berijkt met deze kuur moet nog 4 dagen en dan zet ik alles even op een rijtje wat ik allemaal gewonnen heb en van welke gewichten ik kom en nu gebruik.

Zou je de kracht behouden na off gaan?

meeste behoud je als je blijft trainen en goed blijft eten.

Met winstrol is alles zeer makkelijk te behouden als je maar blijft trainen en goed eten :)

Vandaag goed getraind heb ook is aan een maat gevraagt of die me tegoei wouw leren deadliften en heb het dan ook terug gedaan :) 1x120kg :D

Zo het zit er op vandaag laatste dosis gepakt wat heb ik uit deze kuur gehaald:
van 68kg naar 75kg (ik woog 65 kg 3dagen voor dat ik met mijn kuur starte dus ik reken toch een mooie +10kg :D)
9% vet naar 8% vet
Bp: van 75kg naar 100kg
Legpress: 250kg naar 300kg
Lat-pulldowns: 70kg naar 100kg
Incline Dp: van 28kg naar 36kg (halters)
Platte Dp: van 30kg naar 40kg (halters)
Fly's: 14kg naar 22kg (halters)
Squat en DL heb ik niet gedaan maar kan deze nu met 60kg (squat) en 120kg (DL)
Biceps en Triceps oefeningen kan ik ook allemaal zwaarder mee pakken maar dit ga ik hier niet allemaal nog opsommen :p

Dat zijn zeer mooie resultaten! Je zult wel n hoop complimenten krijgen van mensen om je heen of niet?

Nice, wat en wanneer je volgende kuur? of laat je het hierbij?

Terug
Naar boven