AndroidHealthClinic

start met deca-durabolin

• Topic Starter Topic Starter
:eyes: Was te verwachten. Nu wachten op je volgende tegenslag en dat is je deca only. Als je 2 amps deca hebt gehad zit je gok ik rond de 400mg minimaal? aardige aanslag op je lichaam maat.
Nee dat niet. het is de huisarts die het voor schreef . 2 x voor startup en dan 6 weeken 1 x grtz

Nee dat niet. het is de huisarts die het voor schreef . 2 x voor startup en dan 6 weeken 1 x grtz
wat de f**k is 2x voor startup en dan 6 weken 1x? maak even een volledige zin zodat iedereen hier snapt wat je bedoelt aub.
daarnaast als je hier om advies komt vragen als second opinion naast je huisarts ben je sowieso al een flapdrol.
ik denk dat je huisartsje je helemaal geen fl**ker heeft voorgeschreven en je dit als slap excuus gebruikt omdat je niet afgebrand wilt worden op je stats zoals zovelen hier.

Dit is het deca-durabilon 25 mg/ml . Van aspen 2× startup dan 1x per week x 6 weeken grtz

En je moet gewicht aan komen want..... Je bent ziek?

Iedereen hier weet volgens mij niet waar je het over hebt (ik ook niet btw). Doe eens moeite om alles op een fatsoenlijke manier te formuleren, zodat wij weten waar je het over heb. Vlaams of niet. De meeste vlaamen hier typen hier een stukje beter!

Ik zou zeggen. Denk na en zet het eens goed neer wat je bedoelt en van ons verwacht!

Dat is wel echt badass hoor 25mg deca per week.

Dat stats.

Ik denk dattie frontloaden bedoelt.

Je huisarts is een oelewapper grtz

Een huisarts weet wat hij moet doen . Ben je dokter mss ? Dacht het wel

Terug
Naar boven