XXL Nutrition

Startersset

Welkom,

Ik raad je aan om in de sportschool te gaan trainen, zoveel meer mogelijkheden. Het traint veel fijner in de sportschool, en ook erg gezellig. Ik heb eerst ook thuis getraind en baal hiervan, dus ik spreek uit ervaring ;)
Je kunt altijd even een proefles gaan maken in de sportschool, en dan kijken wat je ervan vindt.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Beide bedankt voor jullie reactie ! Ik train inderdaad graag thuis, maar toch bedankt voor de tip!
En The Rider, bedankt voor de informatie ! ik zal het allemaal bekijken :)

Mvg,

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Stel ik vind dit te duur, wat kan ik dan weglaten of wat is een goed alternatief?
Alvast bedankt,

Heb vanavond nachtdienst, dan zal ik ff een arme-studenten versie voor je maken ;)

-

Laatst bewerkt:
Bankje,squat/benchrack 105 kilo aan gewichten dumbbels ez en barbell, interesse? Pm met bod

Helemaal top haha bedankt ! en veel succes

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Lijkt me ook een goeie set, maar dat is niet genoeg neem ik aan? En kost ook al redelijk wat.

Nee dan ben je er zeker niet, als geld een probleem is ga dan beter naar een sportschool.
lijkt me sowieso een beter plan eerlijk gezegd.

-

Laatst bewerkt:
Beide bedankt voor jullie reactie ! Ik train inderdaad graag thuis, maar toch bedankt voor de tip! En The Rider, bedankt voor de informatie ! ik zal het allemaal bekijken :) Mvg, ---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ---------- Stel ik vind dit te duur, wat kan ik dan weglaten of wat is een goed alternatief? Alvast bedankt,

Powerrack... maak je er zelf eentje?

Je kunt je spullen ook via marktplaats bij elkaar sprokkelen als nieuw te duur is. Met koopjes op MP moet je altijd snel zijn en een beetje geluk hebben, de meesten die iets op MP zetten weten wel wat het "waard" is.
Op de veel kleinere lokale / regionale prikborden kun je vaak de echte koopjes scoren. Bankjes die gratis op te halen zijn, omdat ze verhuizen etc. Complete halterset met een centimeter stof erop, omdat manlief toch niet zo'n volhouder bleek.

Als je echt serieus wilt starten met krachttraining dan is het wel aan te raden om een redelijk complete basis te kopen.
Maar als je gewoon voor jezelf wat wil trainen, dan kun je dat in mijn ogen ook prima doen met eigen lichaamsgewicht, aangevuld met oefeningen waarvoor je al wel de apparatuur of gewichten hebt kunnen kopen. Zo heb je meer tijd om tussen de aanschaffen weer wat te werken en te sparen.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven