Iemand die mij misschien kan helpen? Ik was begin dit jaar nog student met een ov, echter ben ik gestopt met de opleiding en heb ik mijn ov stopgezet. Tussen de tijd dat ik hem stop had gezet en dat die daadwerkelijk stop werd gezet door dat bedrijf zat enige tijd, waarin ik hem gewoon gebruikte. Ik had er wel 35 euro opgezet voor het geval dat ie het niet meer deed. In deze tijd checkte ik vaak in om te kijken of die het nog deed als OV of niet, en vergat dan vaak uit te checken. Nu opeens was die geblokkeerd, dus ik vragen wat de oorzaak was en ze zeiden je bent 3x vergeten uit te checken. Dus ik zeg oke kunt u hem onblokkeren? -Nee dat kunnen wij niet doen, dan moet u bij DUO zijn. Dus ik naar DUO bellen, die zeggen nee daar gaan wij niet over. Daarna een paar keer van het kastje naar de muur gestuurd door DUO en NS, waarna een medewerker van DUO mij vertelde dat ik mijn OV ook op had moeten zeggen bij de automaat dmv een bestelling, maar dat die tijd verstreken was en ik het nu door de NS medewerkers moest laten doen. Daarna weer daarheengegaan maar die wisten van niks. Ook werd me verteld dat alleen mijn weekOVabbo was geblokkeerd maar weekend niet, dit weekend kon ik hem echter ook niet gebruiken.
Lang verhaal en ik weet niet of jullie het hebben kunnen volgen, maar weet iemand wat ik kan doen?