AndroidHealthClinic

Stem voor jouw favoriete supplementen in de officiële dbb ranglijst

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
We hebben zoals beloofd de afgelopen dagen gewerkt aan een supplementen review & stem systeem.

Hierbij stel ik dan ook plechtig de nieuwe review sectie voor: [Link niet meer beschikbaar]

En officiële ranglijst:

[Link niet meer beschikbaar]

Er worden geregeld nieuwe producten toegevoegd dus houd deze lijst in de gaten! Wil je voorstellen doen voor volgende producten, post ze dan in dit topic. De meest gevraagde en populaire producten worden eerst toegevoegd.

Het is de bedoeling dat we uiteindelijk een zeer complete en accurate ranglijst krijgen waar iedereen ook echt wat aan heeft!
 
Ziet er goed uit T :thumbs:
 
zo, mooi opgezet dit! waardevolle toevoeging aan het board :thumbup:
 
Cool..! gaat waarschijnlijk een hoop euro's schelen omdat je niet alle zooi zelf hoeft te proberen ;)
 
Tof.....goed gedaan :D
 
Bedankt jongens, en vergeet niet te stemmen op de producten die je reeds gebruikt hebt :)
 
Netjes gedaan. Ik ga ook eens even stemmen op de producten die ik heb gebruikt.
 
Reviews zijn momenteel gesloten wegens een onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.

goede aanvulling op het board! :thumbup:
 
Reviews zijn momenteel gesloten wegens een onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.

goede aanvulling op het board! :thumbup:

Heb je allemaal je reviews v.d. supps die je ooit al gebruikt hebt in 1 keer ingestuurd mss Mike ? Dat zou dat onderhoud alvast verklaren.

:D
 
als hij onderhouden is zeker een kijkje nemen!
 
Back
Naar boven