Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK kwam uit op PvdA.
Ken niets van de Nederlandse politiek.
Ben ik nu links?

Doe de stemwijzer en kijk welke partij bij jouw mening past.
http://www.stemwijzer.nl/
bij mij kwam een verrassende uitslag van Groenlinks als beste![]()
Zoals 80% van de bevolking dus, helaas.Dat betekent dat je geen idee hebt op welke standpunten je stemt. En je waarschijnlijk laat leiden door populisme?
Hoe onbetrouwbaar, ik heb een totaal verschillend resultaat op beide sites. Ook staan er partijen tussen waar ik nooit op zou stemmen. Waarschijnlijk omdat de vragen zo slecht gesteld werden dat ik voor de verkeerde keuze heb gestemd, of omdat er te weinig vragen waren om een globaal beeld te krijgen. Wat een fail die stem-sites.
Bij de ene stond VVD, CDA en PVV bovenaan (ongeveer gelijke score elk). Bij de andere PVDA, Christenunie, VVD en SGP.
True.Bij stellingvragen is elke vorm van nuance geheel weg gevallen. Niet zo gek dat je dan wel eens op partijen terecht komt wat je niet verwacht.
Maar als je denkt dat je op de PVV zou uitkomen en je komt op GL uit moet je toch wel achter je oren gaan krabben. Net zo met de VVD en de SP. Maar meer centraal gelegen partijen kan je best 'per ongeluk' op uit komen.