Fitness Seller

Stemwijzer 2010

Dat is iets wat ik vanaf het begin heb gezegd, mensen stemmen geen PVV omdat ze PVV geweldig vinden, maar omdat ze zich niet meer kunnen identificeren met de eeuwige genuanceerde meningen van de andere politieke partijen in Den Haag.. Ze willen eigenlijk schreeuwen, maar dat kunnen ze niet. Wilders doet dit voor ze :)

Idd, maar de schuld ligt dus ook evengoed bij het volk. Ze hebben nu alleen Wilders als spreekbuis om zo hun eigen morele verontwaardiging, zwakheid (opnieuw) te kunnen laten zegevieren. Is eig diep triest dat de mensen het in deze tijd nog steeds niet doorhebben en ze nog steeds stemmen op personen als Geert Wilders en op een partij als PVV.

Laatst bewerkt:
CropperCapture[1].jpg

2mo42rl.jpg

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

De PvdA vindt dat juist in tijden van crisis de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Dat vinden jullie altijd, stel lamzakken. ''In tijden van crisis''. :roflol: Wat een stel debielen zijn het ook.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Het CDA is tegen ongelimiteerde zondagsopening, omdat het voor kleine ondernemers lastiger is om altijd open te zijn.

Haha. :orly:

Echt bull heel die test. Puur gebaseerd op actuele items. Al zou de pvda op alle vlakken hetzelfde na willen streven als de vvd zou ik nog nooit op die geitenwollen sokken stemmen.

Ik stem vvd.

Echt bull heel die test. Puur gebaseerd op actuele items. Al zou de pvda op alle vlakken hetzelfde na willen streven als de vvd zou ik nog nooit op die geitenwollen sokken stemmen.

Ik stem vvd.

Waarom stem je dan vvd? Omdat ze katoene sokken dragen?

Ik ben er nog steeds niet uit waar ik op stem. :P

Ik ben blijkbaar 'trots op nederland'.
Wel sterk als Belg :d
Waar is de test voor België trouwens dit jaar?

Misschien moet ik maar pvv gaan stemmen. Met zulke typfouten pas ik er moeiteloos tussen.

Tja echt een links prototype ben je idd niet... Meeste zijn leraren of ambtenaren...en andere niet echt op werk gerichte mensen...

Nee wacht...je kunt wel links stemmen en typefouten blijven maken want alle allochtonen stemmen links...:D

Tja echt een links prototype ben je idd niet... Meeste zijn leraren of ambtenaren...en andere niet echt op werk gerichte mensen...

Nee wacht...je kunt wel links stemmen en typefouten blijven maken want alle allochtonen stemmen links...:D

Hij moet inderdaad links stemmen. Ook gezien zijn avatar. Intelligente mensen stemmen rechts.

Ik kom uit op PVV.

Terug
Naar boven