Fitness Seller

Stereo/Surround voor computer

kevinve

Competitive Bodybuilder
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Heb momenteel een cheap setje van de aldi met 2 boxjes. Luister echter veel muziek en wil betere kwaliteit met vooral meer bass dan momenteel. Ben echter een naab op het gebied van waar ik dit kan vinden, voor welke prijs en waar ik op moet letten. Heb momenteel mijn macbook gewoon via een jack-kabel aangesloten op het kastje die naar mijn boxjes gaat.

Ben op zoek naar een 3/5 boxen setje, waarvan 1 box een goede, diepe, duidelijke bass geeft. Functies als bluetooth verbinden zou leuk zijn, maar dat wordt vast een stuk duurder. Voor goede kwaliteit wil ik wel wat meer uitgeven, maar blijf een student.

Iemand die tips heeft waar ik op moet letten/waar ik moet zoeken, ik dank U zeer.

Groenten

Edit: Ik luister vooral Hardstyle/Hardcore, Trance en Rap. Vooral voor de Hardstyle en Trance zoek ik dus goede kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Ik heb een Logitec 2.1 setje, zal ff kijken hoe die heet.

Kostte me toen 80 eu ofzo, prima spul.

edit; logitech x - 230

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een Logitec 2.1 setje, zal ff kijken hoe die heet.

Kostte me toen 80 eu ofzo, prima spul.

edit; logitech x - 230

Toevallig net bij een kamergenoot langsgegaan die net de x-530 had. Geluid klinkt goed, volle bass, alleen mist dit wat pit. Hij had eerst een 5.1 set, die vond die beter zei die.

Tja, 5.1 is natuurlijk beter, veel meer geluid. Weet niet of de geluidskwaliteit ook beter is.

Voor dit geld vind ik het in ieder geval meer dan prima.

Tja, 5.1 is natuurlijk beter, veel meer geluid. Weet niet of de geluidskwaliteit ook beter is.

Voor dit geld vind ik het in ieder geval meer dan prima.

Is maar voor mn kamer van 4.85 bij 3.40, te klein voor 5.1
Ga waarschijnlijk voor de Logitech Z623.

Wat is je prijsklasse? 100 euro? 200 euro?

Toevallig net bij een kamergenoot langsgegaan die net de x-530 had. Geluid klinkt goed, volle bass, alleen mist dit wat pit. Hij had eerst een 5.1 set, die vond die beter zei die.

x-530 is een 5.1 set?

Denk dat een x-530 of z506 prima zouden zijn voor die genres. Hardstyle of trance heeft nou ook niet zulke geweldige kwaliteit nodig, naar mijn mening.
Heb zelf de Z 506, zeer vergelijkbaar met de x530, en komt gewoon goed geluid uit. Als ik echte kwaliteit wil pak ik meestal me oordopjes.

Wat is je prijsklasse? 100 euro? 200 euro?

x-530 is een 5.1 set?

Denk dat een x-530 of z506 prima zouden zijn voor die genres. Hardstyle of trance heeft nou ook niet zulke geweldige kwaliteit nodig, naar mijn mening.
Heb zelf de Z 506, zeer vergelijkbaar met de x530, en komt gewoon goed geluid uit. Als ik echte kwaliteit wil pak ik meestal me oordopjes.

Rond de 150 euro wil ik wel uitgeven. Dan heb ik me vergist. Maar ik vind dat het wel goede kwaliteit nodig heeft, merk enorm verschil. Heb een koptelefoon met fantastisch geluid. (8 - 25000 Hz), en merk zeker verschil met 20 - 20000 Hz.

Kwaliteit heeft met meer te maken dan alleen de frequenties, ook de verhoudingen er tussen, en maar net wat jij zelf fijn vindt. Als je echt opzoek ben naar kwaliteit, zou ik gewoon naar een winkel of vrienden gaan en kijken of je daar even mag luisteren.

Voor een 2.1 setje is de harman kardon soundsticks toch wel mooi. Helder geluid en een mooie diepe bass. Maar kijk eerst nog eens naar de z-506 of x-530 denk dat je daar al wel tevreden mee ben(en gauw klaar voor een 60-70 euro).

En voor 5.1 is je kamer ook niet te klein hoor, die kabels hebben ook een maximale lengte. Ik schat mijn kamer op 5x6 ofzo en de snoertjes halen het NET, sommige staan echt op randjes.

Heb al een aantal jaren de logitech 2.1 thx z 2300. Een geweldig Geluid dat eruit komt!

Heb Logitech X-530 (5.1) destijds voor 50 euro gekocht.

Zou graag een 5.1 willen, maar mijn kamerindeling is daar niet goed voor. Dan zal ik geen betere geluidservaring krijgen dan bij een 2.1 set gok ik. Ga maandag even bij dixons langs luisteren naar de verschillende 2.1 setjes van logitech. In ieder geval alvast bedankt!

Terug
Naar boven