kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb momenteel een cheap setje van de aldi met 2 boxjes. Luister echter veel muziek en wil betere kwaliteit met vooral meer bass dan momenteel. Ben echter een naab op het gebied van waar ik dit kan vinden, voor welke prijs en waar ik op moet letten. Heb momenteel mijn macbook gewoon via een jack-kabel aangesloten op het kastje die naar mijn boxjes gaat.
Ben op zoek naar een 3/5 boxen setje, waarvan 1 box een goede, diepe, duidelijke bass geeft. Functies als bluetooth verbinden zou leuk zijn, maar dat wordt vast een stuk duurder. Voor goede kwaliteit wil ik wel wat meer uitgeven, maar blijf een student.
Iemand die tips heeft waar ik op moet letten/waar ik moet zoeken, ik dank U zeer.
Groenten
Edit: Ik luister vooral Hardstyle/Hardcore, Trance en Rap. Vooral voor de Hardstyle en Trance zoek ik dus goede kwaliteit.
Ben op zoek naar een 3/5 boxen setje, waarvan 1 box een goede, diepe, duidelijke bass geeft. Functies als bluetooth verbinden zou leuk zijn, maar dat wordt vast een stuk duurder. Voor goede kwaliteit wil ik wel wat meer uitgeven, maar blijf een student.
Iemand die tips heeft waar ik op moet letten/waar ik moet zoeken, ik dank U zeer.
Groenten
Edit: Ik luister vooral Hardstyle/Hardcore, Trance en Rap. Vooral voor de Hardstyle en Trance zoek ik dus goede kwaliteit.
Laatst bewerkt: