MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

metingen
A0B11E99-E6EC-410F-B4B1-36F7044C3F6C.jpeg


tbh geen idee tot in hoeverre het accuraat is, duidelijk wel wat van af maar ik heb bijv bij begin minicut pas een aantal dagen later gemeten dan de foto die ik heb genomen, (5 dagen), dus kan zijn dat ik onbewust al begonnen was met minderen van eten. zelfde geldt voor de meting van vandaag, ik ben dit weekend al beginnen met meer te eten.

maar goed, it’s something. bulk begint op +150 kcal van onderhoud en dus 2000 (met cut geëindigd op 1700 gemiddeld) en even aankijken wat het doet qua gewicht. waarschijnlijk over 2 weken weer +150 kcal erbij en het proberen niet uit de hand te laten lopen :o

vandaag voor het eerst in de avond trainen in m’n gym wegens vreetfestijn straks :marvin: ben heel benieuwd wat voor soort mensen er dan zullen zijn en hoop dat het wel zal meevallen.. :o
 
vandaag voor het eerst in de avond trainen in m’n gym wegens vreetfestijn straks :marvin: ben heel benieuwd wat voor soort mensen er dan zullen zijn en hoop dat het wel zal meevallen.. :o
Even denken :thinking:, het is maandag en de F4F. Ik gok 16-jarige ecto's die maandag-borstdag met z'n alle bewonderen hoe de leider van de groep 50 kg bencht.
 
9/3/20 - week 3 - dag 1

~10 min fietsen naar de gym
~3 min warmup

squat
1x8x20
1x5x30
1x2x40
1x2x40
1x3x47,5
1x3x47,5
1x3x45

squats gingen echt nizeeeeee. super blij mee. belt maakt echt wel een verschil :D

bench
1x8x20
1x3x27,5
1x3x33,5 n
1x3x33,5
1x3x33,5 goed gegrind :o

vertical row machine
1x15x9
1x8x22,5
1x10x22,5 oeps tel kwijt
1x8x22,5

hipthrust
1x12x40
1x5x60
1x3x80
1x8x100
1x8x100
1x8x100 :fire: trillende beentjes :o
:peachy:

~10 min naar huis fietsen

crunches - thuis
3x15

totale trainingstijd: 1u25m

hele chille training! ik ga denk ik maandagen voortaan in de avond trainen. ik denk dat dat handig is wegens mijn heavy triples op squat en bench dan, aangezien ik dan na het avondeten ga ipv in de ochtend na ontbijt waar ik weinig kracht heb. :)

Goeie linker quad
thanks jongens :o aangespannen zelfs 64cm :eyebrow:
Even denken :thinking:, het is maandag en de F4F. Ik gok 16-jarige ecto's die maandag-borstdag met z'n alle bewonderen hoe de leider van de groep 50 kg bencht.
Niet vergeten; de bar moet een hoek hebben van 30°.
En je moet op een ronde schijf gaan liggen zodat je beter kan unracken. Heeft een opa mij verteld.
het viel allemaal reuze mee vandaag gelukkig. ik was wel de enige chick tussen 17 jongens (ja ik heb geteld) maar ben niet lastig gevallen oid. dus all good :)
 
Laatst bewerkt:
hele chille training! ik ga denk ik maandagen voortaan in de avond trainen. ik denk dat dat handig is wegens mijn heavy triples op squat en bench dan, aangezien ik dan na het avondeten ga ipv in de ochtend na ontbijt waar ik weinig kracht heb. :)
goed plan, meer voer in je body is ook meer kracht :flexing:
 
3x8x100 HT dankzij de mentale steun van de DBB girls :D.
Well done Z, we zijn trots! :cool:
 
Je laat je ellebogen wel heel hard flaren bij die bench. Ik zou proberen wat meer te tucken.

Kan ook gewoon zijn door de hoek waar het in gefilmd is natuurlijk :o
 
Je laat je ellebogen wel heel hard flaren bij die bench. Ik zou proberen wat meer te tucken.

Kan ook gewoon zijn door de hoek waar het in gefilmd is natuurlijk :o
Goed gezien Rob, dat maakt idd een wereld van verschil
 
Voor zover ik kan zien lijkt dat vanuit de filmhoek te komen..
Wel denk ik, aan de stand van je ellebogen te zien, dat je wel wat wijder kunt gaan benchen. Zou eerst wat zwaarder kunnen voelen, maar in de loop van de tijd (dan spreek ik vooral uit eigen ervaring) kun je er net wat meer uit halen.
Goed gegrind trouwens :D
 
Trots op jouw progressie en inzet de laatste tijd !
 
3x8x100 HT dankzij de mentale steun van de DBB girls :D.
Well done Z, we zijn trots! :cool:
yes, heel erg bedankt voor de support :heart::D
Je laat je ellebogen wel heel hard flaren bij die bench. Ik zou proberen wat meer te tucken.

Kan ook gewoon zijn door de hoek waar het in gefilmd is natuurlijk :o
Goed gezien Rob, dat maakt idd een wereld van verschil

Voor zover ik kan zien lijkt dat vanuit de filmhoek te komen..
denk dat het inderdaad aan de hoek ligt, al moet ik wel zeggen dat op deze dag (wanneer ik mijn heavy triples uitvoer) het benchen wel eventueel ten koste kan gaan van de form :o. ik probeer natuurlijk wel op de cues te letten (ProudPizza heeft het ook wel eens eerder aangegeven dat mijn ellebogen flaren, dus ik ben er wel bewust van), maar dat gaat niet altijd even goed om er op te letten. daarom heb ik dus ook lichte(re) dagen waar ik wél kan letten op de techniek :)
Wel denk ik, aan de stand van je ellebogen te zien, dat je wel wat wijder kunt gaan benchen. Zou eerst wat zwaarder kunnen voelen, maar in de loop van de tijd (dan spreek ik vooral uit eigen ervaring) kun je er net wat meer uit halen.
Goed gegrind trouwens :D
ik ben sinds kort begonnen met experimenteren met wijder benchen en dat gaat me nu inderdaad beter af dan in het begin want toen voelde het zwaar aan :). het lastige is wel dat de barbells in deze gym geen duidelijke grip marks hebben (soms maar eentje, soms geen.. terwijl ik 2 gewend ben) en ik dus altijd maar wat doe qua breedte en geen standaard breedte heb :( dus is altijd even aanvoelen...

bedankt voor de tip iig en het compliment! :grinny:
Trots op jouw progressie en inzet de laatste tijd !
zo lief :heart: dankjewel broertje :kiss::)
 
11/3/20 - week 3 - dag 2

~10 min fietsen naar de gym
~3 min warmup

hip adductor
1x?x27,5

sumo deadlift
1x8x20
1x3x40
1x3x50
1x3x65
1x3x63,5
1x3x63,5

gewicht was prima te doen, maar form was om te huilen groet onderrugbolling

bench
1x8x20
1x8x27,5
1x8x27,5
1x8x27,5 ipv 26 oeps

ging wel goed imo, had wel wat langzamer gemogen

squats
1x8x20
1x5x30
1x9x37,5 ipv 8 :emo:
> hier begon ik echt in te kakken, voelde me beetje lichtjes in mijn hoofd
1x6x37,5 ipv 8 cuz no energy
1x8x35

notbad.jpg

lat pulldown
1x6x30 ipv 8

setjes erna en bulgarian split squats geskipt, veel te moe

~10 min fietsen naar huis

crunches - thuis
3x15

totale trainingstijd: 1u20m

kapot moe, ik ga een dutje doen daaaaagg
 
Back
Naar boven