Fitness Seller

sterkere pezen door winstrol en masteron?

mini

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Hey,

Ik zit met volgende vraag: Worden je pezen ook sterker van winstrol en masteron (beiden DHT)?
Ik dacht dat deze sterder werden door AAS maar ik weet niet hoe dit juist komt. En dan bedoel ik los van training gezien.
Komt het bijvoorbeeld door hogere testosteronwaarden? Want dan zal winstrol en masteron de pezen niet sterker maken vermits ze beiden DHT-varianten zijn. Of komt het door iets anders?
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt...

Hey,

Ik zit met volgende vraag: Worden je pezen ook sterker van winstrol en masteron (beiden DHT)?
Ik dacht dat deze sterder werden door AAS maar ik weet niet hoe dit juist komt. En dan bedoel ik los van training gezien.
Komt het bijvoorbeeld door hogere testosteronwaarden? Want dan zal winstrol en masteron de pezen niet sterker maken vermits ze beiden DHT-varianten zijn. Of komt het door iets anders?
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt...

Vocht dient als een soort van smeermiddel tussen je gewrichten en dergelijke. Winny maakt je goed droog.. maar helaas verlies je ook vocht bij je gewrichten. Dit ga je vooral voelen als je al een kleine blessure hebt die gaat ineens een stuk meer opspelen. Daarnaast wordt je van winny ook een stuk sterker waardoor er weer ongetrainende zwaardere belasting komt op deze gewrichten en pezen (mensen gaan dan toch vaak toppen en 1RM'en)

Als je het voor de gewrichten en de pezen doet kan je beter deca nemen.

Brrrr winny en gewrichten en pezen,als zand in een motor

Ga dan gelijk aan de hgh.

anavar is ook lekker in dat geval

Brrrr winny en gewrichten en pezen,als zand in een motor

is het eerste wat in me opkwam....

ik heb de aanhechting van me voorkant schouders eens overbelast met banken. hier heb ik eigenlijk altijd wel een beetje last van maar als ik aan de winny zit kan ik ze amper nog omhoog krijgen.

Ik zou echt oppassen met "TE" zwaar trainen met winny. 1 verkeerd setje en je bent meteen maanden de lul.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt....

Andere middelen zijn momenteel geen oplossing...
De winny en masteron gebruik ik samen met clen om scherper en harder te komen...
Ik train momenteel met meer herhalingen (tussen 10 en 15), dit om ook meer spieruithouding te krijgen... en dit samen met zwemmen, fietsen en lopen...
Dat laatste (lopen) heeft mij onlangs een achillepeesontsteking bezorgd (door nieuwe schoenen en te lang lopen)

AAS zorgen voor een beter herstel en een betere weerstand...
Kan iemand mij zeggen wat 'chemisch' gezien DHT-varianten veranderen tov weerstand, herstel en vooral tov pezen?

One reason, with regards to safety, why I chose to include stanozolol and not a more potent bulk-up agent as the oral component of this cycle, is because of its effects on tendons. It has long been a concern that steroid usage causes tendon damage. Directly it doesn't of course, but as muscle size increases and strength increases, so does pressure on tendons. And since the tendons do not have a large degree of vascularity they cannot adapt as quickly as the muscle. Repeated strain causes microtrauma, and when enough microtraumata have built up, eventually the tendon will rupture. Stanozolol however, has been found to increase collagen synthesis (16) where testosterone did not. Collagen is a key component in fibrous tissue such as cartilage and tendons, and may therefore offer us the bonus effect of maintaining tendon health or even repairing damage of microtrauma, and keep our cartilage healthy so we can resist the pressure on our joints.

Stukje van Big Cat

nou bij mij en vele anderen dus niet,neem dat maar gerust aan.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks superspider...

One reason, with regards to safety, why I chose to include stanozolol and not a more potent bulk-up agent as the oral component of this cycle, is because of its effects on tendons. It has long been a concern that steroid usage causes tendon damage. Directly it doesn't of course, but as muscle size increases and strength increases, so does pressure on tendons. And since the tendons do not have a large degree of vascularity they cannot adapt as quickly as the muscle. Repeated strain causes microtrauma, and when enough microtraumata have built up, eventually the tendon will rupture. Stanozolol however, has been found to increase collagen synthesis (16) where testosterone did not. Collagen is a key component in fibrous tissue such as cartilage and tendons, and may therefore offer us the bonus effect of maintaining tendon health or even repairing damage of microtrauma, and keep our cartilage healthy so we can resist the pressure on our joints.

Stukje van Big Cat

By the way,trenbolone heeft hetzelfde effect,sla er Pubmed maar op na.

Collageen is leuk maar wrs niet alles; goed kans dat als de collageen synthese omhoog gaat en de rest?? niet dat je dan juist eerder blessures krijgt;)

Terug
Naar boven