XXL Nutrition

Sterkste cutting kuur die bestaat!!!(8 weken)

kayseri

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
1
Sterkste cutting kuur die bestaat!!!(8/10 weken)

Stel voor dat je een periode van 8 /10weken hebt om zo snel af te vallen welke produkten zou je dan nemen en hoe zou het beste gebruiken clen/t3/stack/helios enz enz alvast bedankt!! Mn doel is ongeveer 15/20 kg af te vallen!

Dus een samenstelling van de produkten hoe ik ze kan gebruiken voor 8 of 10 weken kuur t3 / clen/winstrol/stack!!!

Laatst bewerkt:
Nette eerste post. :thumb:

Voordat anderen het vragen. Wat zijn je doelen en gegevens, lengte, gewicht, vet%, etc.

stel je zelf anders eerst ff voor....wel zo netjes...met een 1e post vol vragen wordt je niet snel geholpen

wat dacht je van een goed dieet en hard werken

4cc

Je wil 15 tot 20 kilo afvallen?
Dat is wel veel. Heb je overgewicht of zo? Wat is je lengte, gewicht en vetpercentage?
Raar wat je zegt. Meestal kom je 10 kilo aan na een kuur. 10 kilo aankomen en dan nog 20 kilo afvallen??? Lijkt me dom

kayseri zei:
Stel voor dat je een periode van 8 /10weken hebt om zo snel af te vallen welke produkten zou je dan nemen en hoe zou het beste gebruiken clen/t3/stack/helios enz enz alvast bedankt!! Mn doel is ongeveer 15/20 kg af te vallen!

Dus een samenstelling van de produkten hoe ik ze kan gebruiken voor 8 of 10 weken kuur t3 / clen/winstrol/stack!!!

Ik weet niet of het gezond is om in zo een korte periode zoveel gewicht te verliezen, maar het beste effect bereik door:

ELKE ochtend op je nuchtere maag een pittige cardio training te doen.
Elke avond voor je avondmaaltijd een pittige cardio training te doen.
Dit kan je doen met ondersteuning van een fatburner (een search levert je alle info. over fatburners op).

Eet alleen nog maar groente en (beperkt) fruit, mager vlees, magere zuivel, lijnzaadolie, goede multi vitamine, 3 gr Vit C.

Geen suiker, geen nutteloze koolhydraten.

Tips:
Doe elke dag mee met een groeples als Spinning o.i.d = makkelijker vol te houden.

Het zijn een paar pointers die ik je kan geven........voor de rest, je doelstelling ga je niet halen, tenzij je met ondervoedingsverschijnselen wil worden opgenomen.......10 kg kan met veel discipline en inzet en gezond verstand.

Suc6 :thumbs:

15 a 20 kilo moet makkelijk kunnen zonder dope! Cardio op je nuchtere maag is een voordeel want je glycogeen vooraaden zijn heel laag, dus in simpele taal je verbrand meer! Voor de rest flink snijden in je carbs (natuurlijk wel een veilige marge houden met je energieverbruik), GEEN suikers, en ga iets onder je dagelijkse verbruik zitten. Maar iig niet te intensief want anders zal het leiden tot ondervoeding. Bij 20 kg overgewicht moet in de eerste weken een halve tot een hele kilo verliezen mogelijk zijn.

Terug
Naar boven