Jitse Advanced Bodybuilder Lid sinds 16 feb 2009 Berichten 842 Waardering 97 Lengte 1m94 Massa 153kg 19 dec 2010 #21 rambo26 zei: nee doe idd niet mee ik train liever door voor komend seizoen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij is Arno een beetje bang voor de Groningers
rambo26 zei: nee doe idd niet mee ik train liever door voor komend seizoen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij is Arno een beetje bang voor de Groningers
Doetze Advanced Bodybuilder Lid sinds 31 mei 2007 Berichten 1.282 Waardering 44 19 dec 2010 #22 Foto's Foto's van de Sterkste Kerstman 2010 staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
TheMistery Huge Freak Lid sinds 19 feb 2009 Berichten 9.084 Waardering 356 Lengte 1m82 Massa 103kg Vetpercentage 15% 19 dec 2010 #23 Ik zie wel heel veel bekende gezichten
R rambo26 Cool Novice Lid sinds 21 jul 2008 Berichten 83 Waardering 2 20 dec 2010 #24 Jitse zei: Volgens mij is Arno een beetje bang voor de Groningers Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... arno is voor geeneen bang alleen wel een beetje van dat grote gat in je mond hoe ist verder jitse alweer wat in aktie
Jitse zei: Volgens mij is Arno een beetje bang voor de Groningers Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... arno is voor geeneen bang alleen wel een beetje van dat grote gat in je mond hoe ist verder jitse alweer wat in aktie
Jitse Advanced Bodybuilder Lid sinds 16 feb 2009 Berichten 842 Waardering 97 Lengte 1m94 Massa 153kg 20 dec 2010 #25 rambo26 zei: arno is voor geeneen bang alleen wel een beetje van dat grote gat in je mond hoe ist verder jitse alweer wat in aktie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Haha, ja jong heb nu een 4 keer zo groot gat waar lucht in en uit kan, ik zou maar hard gaan trainen meneer Louwsma turrrrrbooooo!!
rambo26 zei: arno is voor geeneen bang alleen wel een beetje van dat grote gat in je mond hoe ist verder jitse alweer wat in aktie Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Haha, ja jong heb nu een 4 keer zo groot gat waar lucht in en uit kan, ik zou maar hard gaan trainen meneer Louwsma turrrrrbooooo!!
R rambo26 Cool Novice Lid sinds 21 jul 2008 Berichten 83 Waardering 2 20 dec 2010 #26 Jitse zei: Haha, ja jong heb nu een 4 keer zo groot gat waar lucht in en uit kan, ik zou maar hard gaan trainen meneer Louwsma turrrrrbooooo!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dat doe ik altijd toch alleen als ik jou zie word ik wel een beetje bang als dat gat nu nog groter is hahah ik ga nu maar snel trainen
Jitse zei: Haha, ja jong heb nu een 4 keer zo groot gat waar lucht in en uit kan, ik zou maar hard gaan trainen meneer Louwsma turrrrrbooooo!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dat doe ik altijd toch alleen als ik jou zie word ik wel een beetje bang als dat gat nu nog groter is hahah ik ga nu maar snel trainen